برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
رنگ
فیلتر

تیشرت زنانه

خرید تیشرت زنانه

تیشرت زنانه از جمله آیتم های تابستانی لباس زنانه است. کمتر کسی پیدا می شود تا در کمد کپسولی خود مدل های مختلفی از تیشرت را نداشته باشد . تیشرت آیتمی ساده و در عین حال راحت است که در اکثر مکان ها و موقعیت ها قابل استفاده است . خانم های ایرانی معمولا از تیشرت های خنک نخی زیر مانتو در روزهای گرم تابستان استفاده می کنند. اصلاحا تیشرت به لباسی طلقی می شوند که شبیه به حرف تی انگلیسی است و جلوی آن کا ملا بسته است. تیشرت های شناخته شده معمولا آستین کوتاه هستند.

انواع تیشرت زنانه

تیشرت زنانه مدل ها و انواع متفاوتی دارند . تنوع تیشرت زنانه محدود به مدل یقه و استایل و فیت آن هستند . تاریخچه تیشرت به یک قرن پیش بر میگردد که مردان از آن به عنوان لایه ای بین پوست بدن و لباس اصلی استفاده می د. در واقع تیشرت نوعی غرقگیر بدن است . شکل امروزی تیشرت بسیار متفاوت تر از گذشته است چرا امروزه تیشرت به یک آیتم اصلی تبدیل شده که می توان و انواع استایل ها ترکیب شود و جزوی ازآن ها باشد.

تیشرت های زنانه بر اساس نوع برش به مدل های گشاد ، راسته و اسلیم فیت تقسیم می شوند . همچینین تیشرت ها می توانند یقه های متفاوتی داشته باشند.

 تیشرت زنانه اسپرت

تیشرت زنانه اسپرت ، که برای دورهمی و استفاده خانگی مورد استفاده قرار می گیرد تیشرت زنانه اسپرت نمونه دیگری از تیشرت های ورزشی می باشد.

تیشرت زنانه بلند یا لانگ

یکی از ترند های امسال برای خانم های و دختر های خاص و لاکچری تیشرت زنانه بلند و یا تیشرت لانگ است که مدل های خاص و گنگی است که معمولا طرح دار و گشاد نیز هستند.

تیشرت زنانه طرح دار

تیشرت زنانه طرح دار که مدل های فانتزی و تصاویر خاص هستند که به صورت چاپی بر روی تیشرت نقش می بندد. برای خرید تیشرت طرح دار زنانه حتما به مدل های جدید ما سر بزنید.

پولو شرت زنانه

یکی از مدل های شیک و همیشگی تیشرت زنانه پولو شرت زنانه است که یقه انگلیسی و سه دکمه دارد ، که در رنگ های شاد و خاص توسط برند های مطرح تولید می شوند ، و به اصطلاح به این مدل تیشرت پولو و یا تیشرت گلف زنانه گفته می شود.

تیشرت زنانه مجلسی

تعریف و بازگویی تیشرت مجلسی زنانه کمی سخت است زیرا مهم است که بتوان تفاوت فرمالیته و رسمی رو در تیشرت تشخیص داد اما مدل های ساده  با رنگ های خاص مشکی و سفید می تواند گزینه مناسبی برای خرید تیشرت زنانه مجلسی باشد.

تیشرت زنانه یقه دار

تیشرت زنانه یقه دار نام دیگر پولوشرت زنانه است که در بالاتر به آن اشاره شد.

تیشرت زنانه یقه گرد

در تقسیم بندی تیشرت زنانه می توان به نوع یقه تیشرت اشاره کرد ، تیشرت زنانه یقه گرد معمولا نخی و خنک هستند که برای فصل های بهار و تابستان مناسب می باشد.

تیشرت زنانه یقه هفت

تیشرت زنانه یقه هفت که یکی از مشخصه های تیشرت زنانه می باشد که مدل یقه در آن به صورت V انگلیسی می باشد.

رنگ تیشرت زنانه:

امروزه جنس تیشرت ها به نوعی طراحی و تولید می شود که قابلیت تنفس بیشتری داشته باشد . بهترین نوع تیشرت تیشرتی است که در آن از الیاف پنبه استفاده شده باشد، تیشرت هایی با که الیاف پلاستیکی دارند مناسب نیستند.
رنگ های خاص صورتی ، بنفش ، مشکی ، سفید ، زرد ، آبی ، قهوه ای ، ذغالی ، کرم و سرمه ای جزو محبوب ترین رنگ های تیشرت زنانه می باشد.

برند های تیشرت زنانه :

بسیاری از برند های فست فشن در کالکشن خود مجموعه کاملی از انواع مدل های تیشرت زنانه را دارند.تیشرت در بین تمام برند ها از محبوبیت ویژه ای برخوردار است چرا که آیتم پرطرفداری است و تولید آن مقرون به صرفه است . البته انتخاب نوع پارچه بسیار مهم است . مرغوب ترین و با کیفیت ترین مدل های تیشرت زنانه را می توان در برند های زارا ، منگو ، اچ اند ام و .... پیدا کرد. این برند ها مدل های زیادی از تیشرت های مجلسی ، خنک ، تابستانی ، روزانه دارند.

تیشرت زنانه زارا
تیشرت زنانه ماسیمو دوتی
تیشرت زنانه مانگو
تیشرت زنانه بربری
تیشرت زنانه اچ اند ام
تیشرت زنانه ال سی وایکیکی
تیشرت زنانه برند جدید و شیک ارجینال از کجا بخرم؟

بسیاری از ما از سایت های دیجی کالا و ترب برای انتخاب و خرید تیشرت زنانه استفاده می کنیم ، در صورتیکه به دنبال خرید تیشرت زنانه اصل و جدید و شیک هستید پیشنهاد می شود از محصولات فروشگاه اینترنتی شیک پوش دیدن فرمایید . همانطور که می دانید انتخاب سایز در خرید آنلاین بسیار مهم و کار دشواری است چرا که امکان پرو در خرید آنلاین وجود ندارد و هم چنین برند با برند دارای سایز بندی متفاوتی می باشد.

برای انتخاب سایز در صفحه هر محصول یک راهنمای سایز تعبیه شده است که بر اساس سایز بندی برند محصول است . کافی است با یک متر خیاطی اندازه دور کمر و دور سینه را اندازه گیرید و از روی جدول سایز بندی سایز متناسب با اندازه هارا پیدا کنید.

 

 

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود