دسته ها
قیمت
تومان تومان
فیلتر

پل اند بیر Pull and bear

پول اند بیر

برند پول اند بیر در سال 1986 دو سال قبل از برند برشکا شروع به کار نمود. این برند همانند برند زارا برشکا و استرادیواریوس زیر مجموعه شرکت ایندیتکس است . این برند برای جوانانی طراحی و تولید شده است که با محیط زندگی خود در تعامل هستند و زندگی اجتماعی را دوست دارند. این برند هفته دو بار نیوکالکشن روانه بازار می کند و در سری برند های فست فشن قرار می گیرد.

برند پول اند بیر

کانسپت اصلی برند پول اند بیر بازگرداندن مد و فشن به جوانان عادی و معمولی بوده است . این برند از فرهنگ معمولی و عادی مردم الهام میگیرد و با آمیختن آن با مد و فشن روز محصولات خود را تولید می نماید. 

محصولات پول اند بیر

خرید محصولات پول اند بیر

برند پول اند بیر محصولات خود را در دو خط اصلی زنانه و مردانه تولید می نماید. این برند برای تولید محصولاتی از قبیل تیشرت پول اند بیر ، کتونی پول اند بیر ، شلوار جین پول اند بیر محبوبیت دارد:

کتونی پول اند بیر

کتونی پول اند بیر یکی از محبوب ترین محصولات این برند است که سالانع تقاضای زیادی را برای تولید در یافت می کند . شاید کمتر برند پوشی پیدا شود که تا کنون کتونی پول اند بیر را در کمد لباس خود نداشته باشد. کتونی پول اند بیر هم در دسته زنانه و هم در دسته مردانه تنوع مدل زیادی دارد.

تیشرت پول اند بیر

تیشرت های نخی و خنک برند پول اند بیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است همانند کتونی پل اند بیر مدل های تیشرت پل اند بیر تنوع و گستردگی زیادی دارند.

قیمت پول اند بیر

برند پول اند بیر همانطور که گفته شد برندی فست فشن است و در دسته برند های تجاری و اقتصادی قرار می گیرد. شما می توانید با خرید از این برند اطمینان داشته باشید که محصولی با کیفیت خوب و با قیمت مناسب تهیه خواهید کرد. 

نمایندگی پول اند بیر

برند پول اند بیر نمایندگی رسمی در ایران ندارد. متاسفانه به دلیل تحریم های موجود برند های شرکت ایندیتکس در داخل ایران نمایندگی رسمی ندارند . پول اند بیر ترکیه یکی از نمایندگی های اصلی این برند است . حال این سوال بوجود می آید که برای خرید محصولات پول اند بیر اصل چه باید کرد؟ شما می توانید با خرید از یک وبسایت معتبر مانند شیک پوش از خرید خود اطمینان داشته باشید .

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود