6 رنگ مناسب کت و شلوار، برای آقایان شیک پوش

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

رنگ های مختلف و مدل های جدید کت و شلوار مردانه در هر مکان غیر رسمی و رسمی قابل استفاده و کمک به شیک پوش بودن شما خواهد نمود.

 

6 رنگ مناسب کت و شلوار، برای آقایان شیک پوش

 

 

برای بسیاری از مردم کت و شلوار لباسی برای استفاده در مراسم هایی مانند کلیسا ، مجلس ختم ، اتفاقات رسمی ، عروسی و یا در کل مناسبت های خاص معنی پیدا می کند. عوامل کلیدی که در خرید کت و شلوار باید مد نظر داشته باشید عبارتند از : 

- اندازه و به اصطلاحی فیت بودن بسیار مهم است. در صورتی که بودجه و شرایط برای شما مناسب است بهتر از کت و شلوار خود را به خیاط خود سفارش دهید.

- با توجه به شکل بدن خود ، مدل و طرح آن را انتخاب کنید. بعضی از مدل برش ها و طرح ها قابلیت پنهان کردن نقص های بدن را دارا هستند. 

  

برای کسانی که اهل پوشیدن کت و شلوار نمی باشند و فقط در مواقع خاص آنرا مورد استفاده قرار می دهند ، راحت تر خواهد بود که کت و شلوار را آماده خریداری نمایند. از این رو ما طرح های متنوع وب سایت خود را پیشنهاد می دهیم.

در صورتی که فقط نیاز به یک دست کت و شلوار دارین می توانید با کمی جستجو و تحقیق مناسب ، کت و شلواری مناسب و به اصطلاح همه کاره برای تمام مواقع انتخاب نمایید. البته حتی می توانید یک رنگ عجیب و یا مدل با هیجان و جذابیت بیشتر انتخاب کنید اما به این نکته توجه داشته باشید که دلیل خرید این مدل چیست ؟ استفاده حرفه ای در محل کار ؟ و یا استفاده برای مهمانی و دورهمی های دوستانه ؟

برای کسانی که در مجموع نیاز به چندیدن دست کت و شلوار هستند، تصمیم گیری بسیار سخت است زیرا که همیشه این سوال ها را از خود خواهند پرسید: چقدر پول برای خرید باید هزینه کنم ؟ کدام مدل را انتخاب کنم ؟ چه رنگی ؟ مدل پاییزی ، زمستانی ، بهاره یا تابستانه ؟

ما تمام این مشکلات را درک کردیم بنابراین از این رو 6 رنگ مختلف کت و شلوار را به شما معرفی می نماییم که بیشتر مورد نیاز هستند و به ترتیب می توانید در کمد لباس های خود جایی برای آن آماده کنید.

  

هنگام خرید کت و شلوار این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که کورکورانه مدلی که دوست دارید انتخاب نکنید، و مدلی را انتخاب کنید که بیشترین کاربرد را داشته باشد و راحت تر با مابقی پوشاک شما مانند پیراهن و کفش های شما همخوانی داشته باشد و قابل استفاده باشد. حال به نقطه اولیه برگردیم و بهترین انتخاب رنگ کت و شلوار را بررسی کنیم : 

1. کت و شلوار سورمه ای

  

به طور یقین رنگ مورد علاقه من سورمه ای ، اما دلیل اینکه اینجا به شما پیشنهاد داده ام این نیست، حتمی خیلی از شما رنگ مشکی را مد نظر داشتید. هماهنگی و همخونی رنگ سورمه ای برای استایل های رسمی و نیمه رسمی بسیار است. استفاده از اکسسوری و پیراهن ها متفاوت می تواند سطح استایل شما را در دو حالت رسمی و غیر رسمی تغییر دهد. همچنین می تواند باعث جوان به نظر رسیدن شما شود زیرا که این طیف از رنگ جوان پسند تر می باشد. برای اینکه استایل کلاسیک با کت و شلوار سورمه ای داشته باشید کافیست از پیراهن سفید و جلیقه و کروات استفاده کنید.

 

2. کت و شلوار خاکستری :

  

دومین رنگ در لیست من رنگ خاکستری با سه مدل سایه مختلف خواهد بود :

خاکستری مایل به ذغالی : این یک رنگ خنثی به حساب می آید که می توانید با هر رنگ دیگری پوشیده شود بدون آنکه عجیب به نظر برسد اما باید خاطر نشان کرد که این رنگ کت و شلوار کاملا رسمی محسوب می شود.

  

خاکستری میانه : این مدل رنگ با سایه روشن تری که نسبت به مدل قبلی دارد ظاهری نیمه رسمی تر به خود گرفته و مناسب برای محل کار و دیگر تعهدات اجتماعی محسوب می شود.

خاکستری روشن : کت و شلوار ها با رنگ خاکستری روشن به طور معمول برای بهار و تابستان مورد استفاده قرار می گیرند. این طیف رنگ همخوانی خوب با دیگر لباس ها خواهند داشت.



 

بیشتر بخوانید: ست کردن رنگ کت و شلوار با رنگ کفش ها



3. کت و شلوار مشکی

  

یک مدل کلاسیک و حتما انتخاب اول هر مردی کت و شلوار مشکی برای خرید خواهد بود. اما فراموش نکید که این رنگ با نوع پوست و مو همه افراد متناسب نیست. کت و شلوار مشکی بیشتر به افراد با پوست و موی تیره و مشکی هماهنگی خواهد داشت ؛ به علاوه اینکه ظاهری بسیار رسمی خواهید گرفت بنابراین مناسب مراسم های نیمه رسمی و یا عادی مناسب نمی باشد. از این رو توصیه من به شما استفاده از کت و شلوار مشکی در موارد بسیار خاص است. از این رو این رنگ در مکان سوم در لیست من قرار گرفته است.

  

4. کت و شلوار قهوه ای سوخته

  

این طیف رنگ به افرادی با مو های طلایی و یا قرمز بیشتر ست می شود. همچنین توجه داشته باشید که کت و شلوار های قهوه ای ، استایلی رسمی نیستند.

 

5. کت و شلوار خاکی و یا برنز

  

خواص کره زمین همیشه همخوانی با رنگ های گرمی مانند زرد، نارنجی و یا رنگ های سردی مانند آبی ، سبز و رنگ های سایه مانند بنفش ، مرجانی دارند. کت و شلوار قهوه ای مایل به زرد یا خاکی همان حس همخوانی با کره زمین را القا می کند بنابراین در لیست رنگ های مورد علاقه من قرار می گیرد.

 

6. کت و شلوار سفید :

  

رنگ سفید زیباست و نشان دهده پاکی و خلوص است ، اما باید توجه داشته باشید که این رنگ خارج از عرف و بسیار جلب توجه می کند. بنابراین در صورتیکه که می خواهید در یک جمعی بدرخشید و یا یک سخنرانی نقطه عطف و توجه همگان باشید این رنگ پیشنهاد می شود ، البته در مراسمی همانند عروسی و یا جشنواره باعث احترام و توجه بیشتر برای شما خواهد شد.  

 

برگرفته از سایت : theunstitchd.com

 

دیدگاه های خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید

 

 

 

 

2 کامنت ها
  • محمد

    محمد 1396-08-02

    عالی بود مرسی
    من خودم کت و شلوارمشکی رسمی با پیراهن سفید رو ترجیح میدم
  • vahid

    vahid 1396-02-19

    ضمن عرض شلام و خداقوت بابت سایت خوبتون
    قصد خرید یک دست کت شلوار برای جشن فارغ التحصیلی دارم و رنگ پوستتم سبزه هست..ممنون میشم یه رنگی پیشنهاد بدین که تو اکثر مکان های رسمی نیمه رسمی بشه پوشید
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود