آیا باید کیف و کفش خود را با هم ست کنیم؟؟؟

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

یکی از مهم ترین انواع اکسسوری که در کمد لباس هر زن با سلیقه و شیک پوش وجود دارد کیف و کفش است. از این رو هماهنگ بودن این دو اهمیت زیادی دارد، چرا که در مرتب تر و آراسته تر به نظر رسیدن شما نقش مهمی دارند، انتخاب کیف و کفش و به طور کلی هر لباسی امری کاملا سلیقه ای است اما دانستن برخی از قوانین در انتخاب شما بسیار موثر است. در ادامه مطلب 4 استراتژی جالب و دانستنی را بیان میکنیم که امیدواریم در انتخاب شما تاثیر گذاری لازم را داشته باشند.

استراتژی 1:

هماهنگی: بعضی مواقع شاید تصور شود که هماهنگی موجب یکنواخت به نظر رسیدن استایل و سبک لباس پوشیدن شما میشود، در حالی که منظور از ست کردن، هماهنگی و کلماتی از این نوع در دنیای مد، مشابهت دقیق و یک پارچه نیست. گاه هماهنگی میتواند از نظر رنگ، گاه از نظر مدل، گاه از نظر بافت پارچه ای و جنس و گاه از نظر طرح باشد، البته بعضی تضاد ها گاهی به اندازه هماهنگی در ست کردن، جذابیت ایجاد میکنند، برای مثال رنگ سفید و سیاه در کنار هم بیشتر به چشم می آیند.

استراتژی 2:

روانشناسی: شیوه لباس پوشیدن به شکل مستقیم و غیر مستقیم شخصیت و عقاید ما را نشان میدهد، پس چه بهتر با اهمیت دادن به استایل خود، مخصوصا شیوه ست کردن کیف و کفش (چرا که کیف و کفش از جمله وسایلی هستند که به سرعت مورد توجه قرار میگیرند)، جذابیت و شخصیت خود را بیشتر به دیگران نشان بدهیم، البته این امر در بالا بردن اعتماد به نفس شما نیز تاثیر گذار است. شاید شما هم این جمله معروف مرلین مونرو را شنیده باشید: " کافیست به دختران کفش مناسب بدهید، آن وقت میتوانند دنیا را تسخیر کنند!!!"

استراتژی 3:

مسأله ای که در درست کردن کیف و کفش بسیار اهمیت دارد آن است که در دید اولیه نباید یکی بیشتر از دیگری به چشم برسد، بلکه باید طوری ست شوند که هر دو به یک اندازه جذاب و گیرا باشند. کفشی که انتخاب میکنید باید راحت باشد که شاید این ویژگی از سایر ویژگی ها مانند برند، طرح و رنگ مهم تر باشد!! 

استراتژی 4:

مد و فشن: باید توجه کنید که بسته به شرایط مکانی و زمانی پوشیدن کیف و کفش باید این دو را با هم ست کرد، مثلا برای رفتن به سرکار، دانشگاه و یا برای استفاده معمول روزانه، کیف و کفش به نحوه متفاوتی ست میشوند تا زمان مهمانی و یا مراسم رسمی. اگر چه امروزه در دنیای مد و فشن همه چیز را میتوان با هم ست کرد اما با این وجود هیچ چیز جایگزین استایل کلاسیک سابق نمیشود. 

 


تصاویر زیر چندین ست کفش و کیف از سایت شیک پوش است، برای دیدن تصاویر بیشتر و کسب اطلاعات روی عکسها کلیک کنید. 

     

 

 

             

 

 

      

 

 

    

 

 

    

 

 

    

 

 

    

 

 

    

 

 

 

    

 

      

 

 

      

 

 

      

 

 

      

 

 

                  

 

 

 

 

 

 

 

 

مقالات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود