تاریخچه برند استرادیواریوس

نوشته شده در5 سال ها پیش
پسندیدم 0

برند استرادیوریوس با تعداد 925 نمایندگی محصولات در جهان...

تاریخچه :

برند استرادیوریوس STRADIVARIUS که در سال 1944 در بارسلون اسپانیا توسط شرکت ایندیتکس تاسیس شد.این برند علیرغم کیفیت عالی که در تولید محصولات خودش داره نسبت به سایر برندهای کمپانی ایندیتکس قیمت محصولات برند استرادیوریوس نسبتا کمتر است.این برند کارخودش رو با تولید لباس شب زنانه و تیشرت های مردانه شروع کرد و به مرور به دایره تولیدات خودش اضافه کرد اما طی یک تصمیم ناگهانی در تابستان 2018 تصمیم به حذف محصولات مردانه گرفته و تولید محصولات برای آقایان رو متوقف کرد و بعد از اون فقط و فقط جامعه هدف مشتریان خودش رو بانوان قرار داد تمام محصولاتش رو برای خانمها تولید و عرضه میکنه.

برند استرادیواریوس

نمایندگی محصولات استرادیوریوس:

برند استرادیواریوس بخاطر تنوع اجناس و محصولاتش که با کیفیت مرغوب همگام شده در مشتریان و برند پوشان طرفدارای زیادی پیدا کرده . تا سال 2018  طبق آمار اعلام شده از سوی کمپانی ایندیتکس این برند 925 نمایندگی برند استرادیوریوس تاسیس کرده بطوریکه طبق امار تعداد شعبه استرادیوریوس ترکیه تعداد 35 فروشگاه و نمایندگی برند استرادیوریوس اعلام شده.متاسفانه ما در ایران هیچ شعبه و نمایندگی برند استرادیوریوس نداریم .مبلغ درامد حاصل از فروش محضولات برند استرادیوریوس اورجینال  چیزی حدود 1 میلیارد و 130 میلیون یورو اعلام شده.

خرید اینترنتی محصولات برند استرادیوریوس

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

استرادیوریوس در شیک پوش:

فروشگاه اینترنتی شیک پوش مفتخر است با فروش اینترنتی محصولات استرادیوریوس تمام محصولات برند استرادیوریوس اصل از جمله ، تیشرت استرادیوریوس ، شلوار استرادیوریوس ، کفش استرادیوریوس و اکسسوری استرادیوریوس ، کیف استرادیوریوس  با قیمت مناسب و ارسال رایگان به سراسر نقاط کشور برای مشتریان.

شما نیز میتونید برای خرید اینترنتی محصولات استرادیوریوس از محصولاتی که در این قسمت از فروشگاه شیک پوش وجود داره دیدن کنید.    

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود