جدیدترین مدل شلوار جین زنانه 2019

نوشته شده در5 سال ها پیش با
پسندیدم 0

کمد لباس خانم های امروزی بدون وجود یک شلوار جین استایلیش و شیک بسیار ناقص است. علت محبوبیت شلوار جین زنانه در چیست؟ جدیدترین مدلهای شلوار جین زنانه در سال 2019 کدامند؟ کدام مدل از شلوار جین زنانه ترند سال 2018 شد؟

اساسا علت محبوبیت و معروفیت جنس پارچه و مدل جین رو به چند مورد اطلاق می دهند :

1 - عمر و دوام و ماندگاری این جنس پارچه

2 - جنس همیشه حاضر در صنعت مد : این نوع پارچه از اواخر قرن 19 تا امروز همیشه در استایل پوشاک جوامع بشری حضور داشته .

3 - تنوع بالای  محصولات تولیدی با جنس جین : پوشاک با جنس جین همیشه در مدلها و طرحهای مختلفی تولید شده که بطوریکه هیچوقت تکراری نمیشه.

امروزه طراحان نیز از جنس پارچه جین برای تولید شلوار جین زنانه بسیار استفاده میکنند چراکه مدلهای این شلوار همیشه برای خانمها جذابیت خاصی داشته. و بدون شک میتوان گفت کمد لباس بدون وجود شلوار جین ناقص است، در ادامه به معرفی تمام مدلهای شلوار جین زنانه اشاره میکنیم ، با ما همراه باشبد

                                                         

 1 - شلوار جین راسته (Hourglass Figure)

این مدل از شلوار جین زنانه به گونه ایی طراحی شده که حجم های اضافی نواحی دورکمر ،  عقب و ران  فرد را کمتر و لاغر تر نشان می دهد  و این مدل از شلوار جین زنانه با دکمه باز و بسته می شود .این شلوار برای انجام تمام کارهای روزمره و دوره همی های دوستانه ایده آل است . این مدل شلوار جین برای خانمهایی که میخواهند پاهای لاغرتری داشته باشند توصیه می شود.

                   

                                                                                                        

2 - شلوار جین بوت کات (Midrise Bootcut Jean)

این مدل از شلوار جین زنانه بخاطر دمپای افتاده و بلندی که داره رو باید با کفش های پاشنه بلند میپوشند ، این مدل از شلوار زنانه با در روزهای سرد پاییز و زمستان به همراه بوت و نیم بوت استایل شیک و جذابی رو برای خانمها به ارمغان  می اورد.

اما خانمهای ایرانی زیاد طرفدار این مدل از شلوار جین نیستند.

                        

3 - شلوار جین فاق بلند (High Waist Skinny Jeans)

این مدل از شلوار جین زنانه در بین شلوار های زنانه ترند سال 2018 اعلام شد ، شلوار جین فاق بلند زنانه با استقبال وسیعی از خانمها همراه شد بطوریکه از این مدل شلوار جین در هر رده سنی استفاده می شود. طراحان در متریال این مدل شلوار از 98 درصد  نخ و 2 درصد از الاستین و کش استفاده میکنند بنابراین این مدل شلوار جین زنانه حالت کش مانند نیز دارد.

                                                                    

                                                                      

4 - شلوار جین مام فیت (mom jeans)

این مدل از شلوار جین زنانه همه پسنده بخاطر فاق بلندی که داره باعث میشه کمر و باسن کوچکتر و کمتر دیده بشه ، شلوار جین مام فیت راسته و گشاد هست و ارتفاق متوسطی هم داره ، این مدل شلوار بیشتر برای امور روزانه استفاده میشود.

                                                                          



----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------



بیشتر بخوانید:  نکاتی برای خرید شلوار زنانه



5 - شلوار جین بوی فرند (Boyfriend Jeans)

این مدل شاز شلوار های جین ، راسته و گشاد هستند و استایل افتاده ایی دارند بنابراین بهتره این مدل شلوار جین رو همراه با مانتو ، پالتو و سایر لباس های بلند پوشیده بشوند. شلوار جین بوی فرند بیشتر در بین خانمهای جوان و نوجوان استفاده می شود.

                              

6 - شلوار جین جذب (skinny jeans)

خب همونطور که از اسمش پیداست این مدل شلوار جین زنانه جذب و اسلیم فیت هستش ، مناسب برای هر استایل و پوششی است و بخاطر جذب بودن آن قد فرد را بلند تر نشان می دهد و تنها نکته ایی که برای این شلوار وجود داره اینه که خانمهای نسبتا چاق ترجیحا از این مدل شلوار استفاده نکنند بله کسانی که دنبال خرید شلوار لی زنانه سایز بزرگ هستند باید از شلوار جین جذب صرفه نظر کنند.

                                   

                             

7 - شلوار جین فاق کوتاه (low raise jeans)

این مدل از شلوار جین زنانه بر عکس شلوار فاق بلند بیشتر مناسب خانمهای ریز نقش هستند ، کسایی که جثه کوچکتری دارند و یا نوع فرم بدن و اندام آنها مثلثی شکل است.

                            

و اما فروش شلوار زنانه در فروشگاه اینترنتی شیک پوش ، ما در فروشگاه اینترنتی شیک پوش قسمتی برای فروش شلوار زنانه مجلسی ، فروش شلوار زنانه کتان  ، و فروش شلوار جین زنانه بطور مجزا در نظر گرفته ایم تا کار مشتریان رو برای خرید آنلاین شلوار زنانه راحت و آسوده تر کنیم .ما توی شیک پوش تمام محصولاتمون رو ضمانت اصالت کالا میکنیم و حتی قیمتهایی که در فروشگاه شیک پوش میبینین رو در هیچ فروشگاهی مشاهده نمیکنین بطور مثال قیمت شلوار زنانه زارا بسیار پایین تر و بصرفه تر از سایر فروشگاه های آنلاین دیگه هستش اصلا پبشنهاد میکنم خودتون قیمتهارو مقایسه کنید.

بله دیگه نیازی نیست برای خرید اینترنتی شلوار جین زنانه  ، و یا شلوار لی زنانه وقتتون رو توی سایت ها و فروشگاه های غیر معتبر تلف کنید کافیه رو  این قسمت کلیک کنید تا از محصولات شلوار جین زنانه دیدن و خرید کنید.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود