چگونه قد بلند تر به نظر برسیم؟ (مخصوص آقایان)

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

این موضوع قابل درک است که بسیاری از آقایان علاقه دارند که قد بلند تر به نظر برسند ، زیرا که در جوامع ما این موضوع نهادینه شده است که مردان از زنان قد بلندتر هستند. اما نگران نباشید اگر ژن های شما کمک به بلند قد شدن شما نکرده اند ، مد و فشن راهکارهای مناسبی برای شما دارد که با پوشش لباس و ظاهری مناسب می توانید به این امر دست یابید. 

 

به نظر نویسنده موضوع بلندی و کوتاهی قد آقایان واقعا  هیچ تاثیری در زندگی و روابط اجتماعی افراد نخواهد داشت ، و این خود افراد هستند که با اخلاق و کردار خود نهایتا می توانند تاثیر بسزایی در جذب افراد و جلب توجه دیگران به خود شوند. ما با این حال می توان برای افرادی که این ضعف را در خود احساس می کنند و یا دوست دارند کمی بلند قد تر دیده شوند راهکارهایی از طریق پوشیدن لباس مناسب، ارائه داد؛ که در ظاهر قد شما بلند تر به نظر بیاید و همچنین باعث افزایش اعتماد به نفس شما در زندگی روزمره شود .

 

اگرچه در بعضی موارد ژن شما کمک به بلند قد کردن شما نمی کند ، اما مد و فشن حتما کمک خواهد کرد. از این رو نکات زیر را در استایل خود رعایت کنید: 

 

- بسیار مهم است که افراد با قد کوتاه تر از معمول جامعه به این نکته توجه داشته باشند که تی شرت برای آنها مناسب نمی باشد. پوشیدن تی شرت باعث می شود که شما یک نوجوان و یا خردسال به نظر برسید. بهتر است از پیراهن مردانه که اندازه و مناسب اندام شما است استفاده نمایید. زیرا پیراهن ظاهری مردانه و جا افتاده تر به شما خواهد داد. که این امر باعث خواهد شد که قد بلند تر به نظر برسید. منظور من این نیست که پیراهن بلند مردانه استفاده کنید، به این موضوع دقت داشته باشید که بدن شما به 3 قسمت مساوی تقسیم شود : از گردن تا دور کمر ( جایی که پیراهن تمام می شود ) ، از دور کمر تا زانو ها و از زانو ها تا مچ پا. این تقارن باعث خواهد شد بلند قد تر به نظر برسید. اگرچه در حال حاضر تعداد زیادی تی شرت در کمد لباس خود دارید ، می توانید در زیر پیراهن خود از تی شرت ها استفاده کنید.

 

    

  برای مشاهده محصولات و خرید کلیک نمایید :    پیراهن    و  شلوار

- نکته دیگر در زمینه مد برای این منظور استفاده از شلوار جین مناسب با قد و هیکل شماست. در این گونه مواقع نمی توانید از جین ها اندامی  (اسلیم فیت) و یا بگی ( گشاد) استفاده کنید. بهتر است از شلوار های راسته و متناسب تیره رنگ استفاده نمایید. که منجر به تعریف ساختاری مناسب به استایل شما و در نتیجه بلند قد تر به نظر رسیدن خواهد شد.

 

 

 

مقالات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود