آیا عمل زیبایی می تواند شما را زیبا تر کند ؟

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

عمل های زیبایی چه مزایایی دارد ؟ آیا نوع پوشش و لباس و یا به طور کلی استایل زنان و مردان شیک پوش می تواند از عمل های زیبایی جلوگیری کند و یا آن را تحت تاثیر دهد؟

 

آیا عمل زیبایی می تواند شما را زیبا تر کند ؟

 

بهبود و ترمیم اجزای بدن از طریق جراحی را در اصطلاح جراحی پلاستیک می گویند. البته این یک معنای کلی به ما خواهد داد، در واقع جراحی پلاستیک به دو دسته اصلی تقسیم می شود که در یک دسته شما شاهد جراحی های ناشی از تصادفات و سوانح هستید که نا خواسته و صرفا جهت زیبایی ظاهری نیست. اما در سوی دیگر شاهد دسته از جراحی های زیبایی هستیم که فرد سالم بدلیل تنها و تنها زیبایی دست به این جراحی ها می زند. در طول 10 سال گذشته در کشور مان و یا به طور کلی در تمام دنیا شاهد افزایش روز افزون در جراحی های زیبایی بوده ایم. مردان و زنان برای بالا بردن اعتماد به نفس خود غالبا دست به این عمل های زیبایی می زنند.

هر اندازه که از نظر خود شما، نیاز به جراحی زیبایی داشته باشید ، اما در واقع مطابق استاندارد و دستور العمل در نهایت دیده می شود که این عمل ها ضرروری نیستند. اما متاسفانه بعد از تمام این توصیه ها باز دیده می شود که افراد کاملا طبیعی و سالم اقدام به عمل هایی مانند ، پروتز سینه ، کشیدن پوست صورت و یا جراحی بینی اقدام می کند. بدون لطف نیست که اشاره کوچیک به موضوع خانم داشته باشم که بعد از عمل زیبایی و پروتز باسن خود دچار عفونت شدید شد و بعد از گذشت چند ماهی با ایجاد زخمی بزرگ در ناحیه کمر مواجه شد و دردسر های ناشی از آن که در نهایت منجر به جراحی پلاستیک مجدد برای ترمیم جای حاصل از زخم در کمر خود شد. این موضوع در یکی از دادگاه های تهران ثبت شده است. 

البته با تمام این موضوعات از نظر شخصی معتقد هستم که مزایایی هم این عمل زیبایی برای خود بیمار خواهد داشت از قبیل : 

مزایای روانی : 

یکی از مزایای اصلی عمل های زیبایی این است که باعث می شود شخص اعتماد به نفس بیشتری را احساس کند. کارشناسان معتقد هستند رفع مشکلات فیزیکی در بدن باعث بالا رفتن عزت نفس و در نتیجه اعتماد نفس می شود. یک عمل موفقیت آمیز به طور حتم باعث این می شود که شخص خودش را بیشتر و بیشتر از قبل دوست داشته باشد. این بدان معنی است که شخص به طور حتم جلوی دیگران برخوردی متفاوت خواهد داشت و نوعی دیگر ظاهر خواهد شد. 

به یک خانم با یک دماغ بزرگ توصیه می شود که عمل زیبایی بینی داشته باشد تا صورتی ظریف تر داشته باشد. نتیجه نهایی این پیشنهاد این است که افراد بیشتری این خانم را دوست خواهند داشت و یا شاید کمتر مورد خنده و تمسخر قرار گیرد. ( البته این موضوع از نظر نویسنده کاملا جنبه فرهنگی و اجتماعی دارد و توهین و تمسخر به هر نحوی قابل قبول نخواهد بود) 

جراحی پلاستیک کمک می کند تا زندگی تک تک افراد شادتر و با سازندگی بیشتر همراه شود و دلیل آن عزت نفسی بود که در قبل به آن اشاره شد. جراحی پلاستیک کمک می کند که این افراد کمتر مورد قضاوت دیگران قرار بگیرند.



 بیشتر بخوانید :رازهای ستارگان هالیوود برای زیباتر به نظر رسیدن



ملاحظات : 

در صورتیکه تصمیم به عمل زیبایی گرفتید به این نکات دقت کنید. اول از همه به جستجو جراح مناسب بپردازید ، حتما از نمونه کار ها و یا دیگر بیمار ها جراح بازدید و با آن ها به صحبت بنشینید. 

 

آیا پوشش ، استایل و آرایش افراد می تواند نیاز شما را از عمل های زیبایی که گاها سخت است منصرف نماید ؟ 

جواب این سوال در ابتدا توسط خود شخص بیمار باید داده شود ، اما در واقع این است که بالا بردن اعتماد به نفس و زیبایی می تواند از روش های دیگر برای فرد حاصل شود . لزوما پوشیدن لباس های گران قیمت و یا به اصطلاح برند باعث بالا رفتن اعتماد به نفس نخواهد شد. اما باید به این نکته اشاره داشت که پوشش شیک و زیبا چه برای خانم ها و آقایان باعث جلب توجه دیگران به شما خواهد شد. 

از سوی دیگر باید به این موضوع اشاره کرد که علم رنگ شناسی و استفاده صحیح و ترکیب رنگ لباس ها و پوشش شما بسیار حائز اهمیت است و می تواند شما را شیک پوش تر نمایش دهد که متاسفانه بسیاری از آن آگاهی ندارند .  برای مثال رنگ قهوه ای کت و شلوار به افراد با مو های روشن بیشتر هماهنگی خواهد داشت. 

پوشیدن کفش زیبا و شیک و هماهنگی آن با مابقی استایل شما خود باعث افزایش شدید اعتماد به نفس و عزت نفش شما خواهد شد. در بالا به این موضوع اشاره شد که جراحی های زیبایی باعث شاد شدن و سازندگی و تاثیر بیشتر در زندگی و کار افراد خواهد شد. البته که این موضوع صحیح است اما باید گفت شما با پوشیدن یک تی شرت و یا شومیز با رنگ های شاد می توانید شادی بیشتر را در خود احساس کنید. 

تجربه نشان داده است پرسنل و کارکنان شرکت ها در صورتیکه با لباس های رنگ شاد و مورد علاقه خود در محل کار حاضر می شوند : در بخش فروش با اعتماد به نفس تر ، با انگیزه تر و شاد تر خواهند بود.

و یا همچنین گاها پوشاکی در عرصه مد و فشن تولید می شوند که باعث کم کردن و یا نشان ندادن بهعضی از این مشکلات فیزیکی خواهند شد. و یا حتی نوع سبک آرایش متفاوت می تواند باعث کوچک به نظر رسیدن بینی خواهد شد. 

 

 

 

1 کامنت
  • sima

    sima 1396-08-13

    دسته لوازم آرایشی تون رو کامل تر کنید ممنون میشم . راحت تر میشه خرید کرد
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود