مردان خوش تیپ چگونه لباس میپوشند؟؟؟

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

توجه به قواعد لباس پوشیدن بسیار مهم و بدون شک از دغدغه های آقایان شیک پوش و خوش تیپ است. عادت هایی که مردان را در خوب لباس پوشیدن یاری میکنند به آسانی قابل فراگیری هستند، در واقع هر مردی که قواعدی خاص در لباس پوشیدن را دنبال کند، عملا قدم بزرگی در بهتر شدن استایل خود برداشته است. یک استایل خوب به طور ناخودآگاه به بخشی از زندگی روزمره تبدیل میشود. در مطلب زیر تعدادی از عادت های لباس پوشیدن مردان خوش استایل را معرفی میکنیم.

1-لباس های شما باید راحت باشند!!!

بخش اول:

لباس شما باید به شما اعتماد به نفس بدهد: مردان خوش استایل سعی میکنند که همیشه در هر جمعی بهترین لباس ها را بپوشند.پوشیدن لباس شیک و داشتن ظاهری خوب باعث ایجاد اعتماد به نفس در آنها میشود. یک مرد باهوش میداند که ظاهرش نشان دهنده شخصیت، خانواده، شغل و سبک زندگی اش است.

 

بخش دوم: 

تمام چیزهایی که میپوشید باید مناسب باشند: مردان شیک پوش به راحت بودن لباس خود اهمیت میدهند، آنها خود را ملزوم به خرید لباس ارزان ولی نامناسب نمیکنند. ارزش یک لباس خوب با توجه به میزان استفاده ما از آن مشخص میشود. یک لباس مناسب هم شیک است و هم راحت، به طوری که بیشتر از سایر لباس های کمدتان استفاده میشوند.

 


2- کجا، چه طور و چه گونه بپوشیم؟؟؟

مردان خوش استایل آنچه را که مناسب شرایط آب و هوایی و سبک زندگی و علایق شخصی خود در لباس پوشیدن هست را انتخاب میکنند. سبک پوشش آنها تقلیدی نیست، بلکه آنها استایل مخصوص خود را میسازند.

شرایط آب و هوایی: لباس باید مناسب شرایط آب و هوایی محل زندگیتان باشد.

اگر میخواهید به جلسه کاری یا مهمانی رسمی یا مجلس ختم و ... بروید سبک لباس پوشیدن شما باید مناسب با آن شرایط مکانی و زمانی باشد.

 

 

 


3- انتخاب یک آرایشگر خوب: 

هر ماه زمان مشخصی را برای کوتاه کردن موی خود تعیین کنید. زمان کوتاه کردن موی خود را به تعویق نیندازید، چون که ممکن است یک روز از خواب بلند شوید و ببینید که موهای نامرتبی دارید در هر حالی که باید به جلسه و یا یک قرار مهم بروید.

 

 

 


4- نگه داری لباس ها: 

یک مرد خوش پوش میداند که چگونه لباس های خود را بشوید و از آنها نگه داری کند. برای مثال همه پیراهن های خود را در یک روز بشویید، زیرا این کار در زمان و انرژی صرفه جویی میکند و شما میتوانید اطمینان حاصل کنید که در مواقع نیاز پیراهن آماده و تمیز دارید.

کفش های خود را حداقل 2 بار در هفته واکس بزنید چون که صبح زود قبل از سرکار ممکن است زمان انجام این کار را نداشته باشید، پوشیدن کفش های تمیز تاثیر مهمی در آراستگی شما دارد.

اگر وضع مالی خوبی دارید لباس های خود را هفته ای یک بار به خشکشویی ببرید.

 

 






بیشتر بخوانید: استایل های مردانه برای مناسبت های مختلف



5- یک کت و شلوار شیک مشکی داشته باشید:

شما نیاز به یک کت و شلوار مناسب مشکی دارید، تا در مواقع دعوت شدن به یک جشن عروسی یا رفتن به یک جلسه کاری مهم و یا در مجالس ختم آن را بپوشید.

 

 

 


6- عادت های قدیمی خود را در لباس پوشیدن کنار بگذارید:

از یک قاعده ساده استفاده کنید، در ازای هر لباس جدیدی که میخرید یکی از لباس های خود را به خیریه اهدا کنید، در این صورت کمد لباس شما شلوغ نمی ماند و همیشه مرتب است. پوشیدن تیشرت کهنه و از رورفته زمان دانشگاه و یا دوران نوجوانی و یا حتی لباسی که دو سال پیش استفاده میکردید باعث میشود شما را بد استایل یا بد لباس نشان دهد. به، به روز بودن و شیک بودن بسیار اهمیت دهید.

 

 

 

 


7- نظافت شخصی را رعایت کنید:

هفته ای یک بار به کوتاه کردن ناخن ها و اصلاح ریش و کوتاه کردن موهای ابروی خود دقت کنید.

 

 

 


8- از لباسی که بیشتر استفاده میکنید چند رنگ و یا چند مدل را تهیه کنید:

اگر یک لباس را چند بار در هفته میپوشید، سعی کنید رنگ و مدلهای دیگر آن لباس را خریداری کنید. این لباس میتواند لباس زیر و یا یک تیشرت مناسب و یا یک شلوار جین راحت باشد.

اگر یک لباس را بیش از سه بار در هفته میپوشید، حتما جایگزینی از همان لباس در طرح و رنگ های متفاوت تهیه کنید.

 

 

 


9- هر چیزی را در جای خود بگذارید:

حتما جای خاصی به لباس های خود در کمدتان اختصاص دهید، کفش های خود را در یک جا، اکسسوری (دستبند، گردنبند، ساعت، عطر و...) در جای دیگر و لباس های خود مانند (پیراهن، تیشرت و شلوار و ...) در جایی مشخص بگذارید تا در مواقع لزوم به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

 

 

 


10-سایز خود را بدانید:

سایز خود را بدانید،  یا آن را به خاطر بسپارید و یا در گوشی خود ذخیره کنید تا نیازی به چک کردن چارت سایز بندی در هنگام خرید نداشته باشید.

 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود