معرفی برند اویشو

نوشته شده در5 سال ها پیش با
پسندیدم 0

بیوگرافی کامل برند اویشو ، عکس و تصویر از نمایندگی فروش محصولات اویشو ، قیمت محصولات برند اویشو و ....

تاریخچه برند :

برند اویشو  " Oysho " سومین برند ثبت شده توسط شرکت ایندیتکس indetex که حدود 47 سال پیش یعنی در ماه مارس سال 1977 در شهر گالیسیا ی اسپانیا تاسیس شد. این برند پوشاک ؛ در ابتدا کار خودش رو با تولید شلوار زنانه و مردانه آغاز کرد و تا سال 2106 محصولات خودش رو هم برای بانوان و هم برای آقایان تولید و روانه بازار میکرد اما پس از تابستان سال 2016 طبق تصمیمات سازمانی که توسط مدیران این برند گرفته شد ،  این کمپانی تصمیم گرفت که از این به بعد محصولات خودش رو فقط و فقط برای بانوان تولید کنه و خط تولید محصولات برای آقایان در این برند متوقف شد.

خرید اینترنتی محصولات اویشو

نمایندگی فروش محصولات اویشو :

 قیمت محصولات اویشو به نسبت سایر برندهای شرکت ایندیتکس از تناسب و توازن بالاتری برخورداره بخاطر همین امر این برند در بین برندهای شرکت ایندیتکس بسیار محبوب و پرطرفداره و در سراسر دنیا خانمهای زیادی هستند که عاشق محصولات مارک اویشو هستند .

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

امروزه برند اویشو بیشتر از 575 شعبه و نمایندگی فروش محصولات اویشو در 45 کشور تاسیس کرده و بیشترین تعداد شعب و نمایندگی فروش محصولات اویشو در کشور اسپانیا با تعداد 180 شعبه و عاملیت فروش است.

این برند در کشور ما نیز یک نمایندگی فروش محصولات اویشو تاسیس کرده .برند اویشو علاوه بر فروش محصولاتش از طریق فروشگاه ها به فروش اینترنتی محصولات اویشو نیز پرداخته است و از این فروش تا پایان سال 2018 رقمی بالغ بر 700 میلیون یورو در امد داشته .

                    محصولات اویشو

برند اویشو در شیک پوش:

ما هم در فروشگاه اینترنتی شیک پوش به فروش محصولات اویشو پرداخته ایم ، و شما تمام محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی شیک پوش مشاهده میکنید ، اویشو اورجینال میباشد و اگر واقعا بدنبال مارک اویشو جنس اویشو اصل هستید دیگه نیازی نیست وقت خودتون رو برای پیدا کردن محصولات این برند تلف کنید کافیه از محصولاتی که در این قسمت از فروشگاه آنلاین شیک پوش وجود داره دیدن کنید.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود