هر چه باید در مورد برند فنتی بدانید

نوشته شده در4 سال ها پیش با
پسندیدم 0

برند پوشاک لاکچری فنتی توسط ریانا خواننده معروف رونمایی شد

پس از همکاری با ریور آیلند و پوما (و همچنین برند های زیبایی و لباس های زیر Fenty زیبایی و Fenty Savage) ریانا برای ایجاد برند لباس خود با کمپانی LVMH همکاری خود را شروع کرد.

 در22 ماه می یکی از مجموعه های این برند در فروشگاهی در پاریس به نمایش گذاشته شد.

 او به روزنامه نگاران در باز کردن فروشگاه گفت: "این یک لحظه در تاریخ است. "این یک معامله بزرگ برای من و تمام نسل من است."

 

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

چه زمانی از این برند رونمایی می شود؟

اولین مجموعه رسمی برند فنتی از طریق ویدیو های تبلیغاتی و اینستاگرام رونمایی شد.

این برند در فروشگاه فیزیکی در تاریخ 24 می در پاریس آغاز به کار نمود و در تاریخ 29 می فروش آنلاین آن به صورت جهانی آغاز می شود.

ریانت سه عکس از خود و مجموعه جدیدش منتشر کرده است که نشان دهنده آن است که در این مجموعه از لباس ها چه آیتم هایی خواهیم دید.

در اولین عکس شاهد یک کت شلوار رنگ بژ که اور سایز هست می باشیم که با گردنبند و اکسسوری و کیف کمری استایل شده است

تصویر دوم نشان می دهد خواننده "work" در یک مینی لباس جین با همان گردنبند مانند قبل، در کنار همان شکل کفش در رنگ بژ، و همچنین برخی از عینک های آفتابی نارنجی می باشد.

و در نهایت این خواننده را در تیشرت سفید و عینک آفتابی با مدل قبلی ولی به رنگ زرد و گوشواره کریستالی میبینیم.



بیشتر بخوانید: پشت پرده تولیدی های پوشاک در جهان

فنتی چیست؟

ریانا برند لباس خود را با نام تجاری فنتی زیر گروه کمپانی LVMH(کمپانی که خانه های مد لویی ویتون و دیور در ان قرار گرفته است) روانه بازار کرد .او اولین زن سیاه پوستی است که برند لباسش زیر مجموعه این کمپانی است.

بخشی از مصاحبه ریانا با مجله تی مگزین:

  • وقتی سیاه پوست هستید شما به هر کجا که میروید سیاه هستید. و من نمی دانم که آیا آن را تاسف بار بدانم و یا  شانس، چرا که من عاشق سیاه بودن هستم. بنابراین، متاسفم برای کسانی که آن را  دوست ندارند - این اولین چیزی است که شما می بینید قبل از اینکه شما حتی صدای من را بشنوید. عوامل دیگر نیز وجود دارد: من جوان هستم من تازه به این خانواده امدم. من یک زن هستم این عوامل در حال بازی هستند، اما من برای آنها عذرخواهی نخواهم کرد، و از اینکه به عنوان یک زن، و یا چه سیاه و چه سفید، از داشتن یک نظر، عقب نشینی نمی کنم. من یک شرکت را اداره می کنم و این دقیقا همان چیزی است که من برای انجام این کار به اینجا آمده ام. من نمی دانم آیا باعث ناراحتی مردم می شود یا خیر، چون این حتی کسب و کار من نیست من می دانم که دلیل اینجا بودن من سیاه پوست بودنم نیست این به خاطر چیزی است که من باید ارائه دهم. و این واقعیت که من سیاه هستم فقط یک واقعیت است. 

همه ریانا رو به عنوان یک خواننده توانا می شناسند ولی کاری که او با برند فنتی بیوتی انجام داد نشان داد که یک مدیر و رهبر فوق العاده نیز هست .ریانا همچنین اضافه کرد طراحی یک لاین فشن با همکاری LMVH  یک فرصت استثنایی بود که برای تولید پوشاک لاکچری  به من داده شد.

استایل برند فنتی چگونه است؟

اولین مجموعه فنتی الهام گرفته از استایل شخصی ریانا است این مجموعه شامل لباس های تک رنگ است. کت شلوار های تک رنگ اور سایز تیشرت و تاپ های سفید، کیف های کمری و جین های تیره از آیتم های اصلی این کالکشن استاین مجموعه شامل کت های اور سایزی است که در کمر جمع می شوند ریانا در این باره می گوید.من همیشه لباس پوشیدن مادرم را تحسین می کردم چرا که او همیشه لباس و کت های اور سایز می پوشید و بسیار زیبا بنظر میرسید.

منبع : elle mag

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود