همه چیز درباره محصولات زارا

نوشته شده در5 سال ها پیش با
پسندیدم 0

در این تاپیک با برند محبوب و دوست داشتنی زارا ZARA بیشتر آشنا می شویم.

معرفی زارا :


برند زارا  zara حدود 44 سال پیش توسط آقای آمانیو اورتگا توی اسپانیا تاسیس شد. زارا در ابتدا کار خودش رو با فروش پوشاک زنانه بصورت خرده فروشی شروع کرد.
امروزه این برند بیشتر از 7800 شعبه توی کل دنیا داره .اما متاسفانه ما هیچ نمایندگی محصولات زارا در ایران نداریم ، اما خبر خوب اینه که شیک پوش تونسته با فروش اینترنتی محصولات زارا جای خالی این برند رو در ایران پر کنه.


درآمد خالص برند زارا :


این برند تا سال 2010 فقط محصولات خودش رو از طریق همین شعبه ها و نمایندگی های فروشی که داشت انجام میداد تا اینکه اوایل سال 2010 تغییراتی رو لحاظ کرد و این برند تونست اط طریق فروش آنلاین محصولات زارا فروش خودش رو تا حد قابل توجهی افزایش بده به طوری که تا اواخر سال 2016 درامد خالص این برند 6 میلیارد دلار که به پول ما میشه چیزی حدود 90 تریلیون تومان تخمین زده شده.


کمی بیشتر درباره محصولات زارا:


همونطور که گفتم این برند در ابتدا کار خودش رو با تولید لباس زارا ، شلوار زارا ، کبف و کفش زارا ، عطر و ادکلن زارا ، لباس بچه گانه زارا ،شروع کرد اما در ادامه این برند وسایل خانه تحت عنوان زارا هوم رو هم به فعالیت های خودش اضافه کرد.


فروش محصولات زارا

و اما فروش اینترنتی محصولات زارا در شیک پوش :


فروشگاه اینترنتی شیک پوش مفتخر است با فروش محصولات zara از جمله ، کیف و کفش زارا ، عطر و ادکلن زارا ، لباس و شلوار زارا ،لوازم جانبی و اکسسوری برای آن دسته از خانمها و آقایانی که طرفدار این برند هستند جای خالی نمایندگی محصولات زارا در تهران رو پر کنه.
شما هم میتونید برای خرید اینترنتی محصولات برند زارا از جدید ترین محصولاتی که توی این قسمت از فروشگاه اینترنتی شیک پوش وجود داره دیدن کنید.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

منبع : zara.com

inditex.com

wikipedia

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود