دسته ها
قیمت
تومان تومان
فیلتر

اچ اند ام

اچ اند ام

برند اچ اند ام یک برند سوئدی چند ملیتی است که در واقع مخفف واژه هنس و مائوریتیز به معنای آدم و هواست. این برند در ابتدا با ایده تولید پوشاک با قیمت ارزان روانه بازار شد . این برند در ابتدا دو برند جداگانه بود که یکی لباس زنانه و دیگری لباس مردانه تهیه و تولید می کردند . در سال 1968 این دو برند با هم ادغام شدند و برند اچ اند ام شکل گرفت.

برند اچ اند ام

برند اچ اند ام امروزه در بیش از 43 کشور جهان نمایندگی دارد. کمتر کسی است که این برند را نشناسد . و یا اسم این برند را نشنیده باشد. این برند در فروشگاه های بزرگ دنیا فضای زیادی را در چند طبقه به خود اختصاص داده است.

محصولات اچ اند ام

خرید محصولات اچ اند ام

اچ اند ام محصولات خود را فقط به تولید پوشاک محدوده نکرده و در زمینه تولید لوازم خانگی و لوازم آرایشی نیز دستی دارد. پوشاک اچ اند ام به 4 بخش مردانه ، زنانه  و بچه گانه تقسیم می شود. این برند بیش از 10000 کالا تولید می کند و کالکشن خود را به صورت هفتگی روانه بازار می کند لذا برند اچ اند ام فست فشن محسوب می شود.

کیف اچ اند ام

یکی از محصولات  محبوب برند اچ اند ام ، کیف اچ اند ام است. کیف اچ اند ام مدل های متنوعی دارد . انواع کیف اچ اند ام شامل کیف چرم ، کیف دستی ، کیف دوشی و کیف پول است.

کفش اچ اند ام

یکی از محصولات برند اچ اند ام کفش اچ اند ام است . انواع کفش اچ اند ام شامل کتونی اچ اند ام ، کفش پاشنه بلند اچ اند ام ، کفش تخت اچ اند ام ، بوت اچ اند ام و صندل اچ اند ام است .

نمایندگی اچ اند ام

برند اچ اند ام در بسیاری از کشور های دنیا نمایندگی رسمی دارد و جزو محبوب ترین برند های فست فشن است . متاسفانه در ایران نمایندگی اچ اند ام وجود ندارد. یکی از روش های خرید ، خرید اینترنتی محصولات اچ اند ام است . فروشگاه اینترنتی شیک پوش جدیدترین محصولات این برند را آماده فروش کرده است.

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود