برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
رنگ
فیلتر

جوراب مردانه

خرید اینترنتی جوراب مردانه شیک

تاریخچه جوراب به خصوص مردانه هیچ اطلاعات خاصی نسیت اما از آنجایی که بشر به خاطر دارد مردان برای محافظت از پا ها پوشش پارچه ای و کنفی استفاده می کردند ، شاید اگر به چند سال گذشته بر گردیم در کشوی مردان انبوهی از جوراب های سفید و مشکی بودند و هیچ تنوع خاصی در بین آنها دیده نمی شد اما امروزه برای با توجه به تنوع  مدل های مختلف مردانه بهتر است برای خرید جوراب مردانه اطلاعات و آشنایی کافی داشته باشیمو

انواع مدل های جوراب مردانه

در دنیای مد و فشن تنوع زیادی از مدل های و رنگ ها و طرح های جوراب مردانه دیده می شود که در ادامه انواع آن را به شما معرفی خواهیم نمود: 

جوراب مردانه فانتزی

جوراب فانتزی مدل های جدید و خاصی هستند که از طرح های کارتونی و عروشکی با رنگ های شاد و جذاب تولید می شوند این مدل جوراب مردانه فانتزی مردانه برای تیپ های اسپرت با کفش های رسمی بسیار مد شده است

جوراب مردانه طرح دار

جوراب مردانه طرح دار همان نوعی جوراب فانتزی است شاید با طرح های ساده تر برای مثال پارچه های راه راه و یا چهار خانه  و یا گلدار که البته در مدل های خنک و یا گرم تولید می شود که در فصول مختلف بتوانید استفاده کنید

جوراب مردانه ساق کوتاه

برای محافظت برای از پا ها و پوشیدن کفش های اسپرت مانند کتونی و اسنیکرز بسیاری به دنبال جوراب ساق کوتاه هستند که تا زیر ساق پا میرسد ، الیاف این جوراب های معمولا پنبه ای و نخی می باشد که از تعرق پا جلوگیری کند.

جوراب مردانه کالج

در فصل های گرم سال که آقایان از کفش های کالج شیک استفاده می کنند معمولا به دنبال خرید جوراب کالج هستند که بسیار کوتاه هستند تا از کنار کفش کالج بیرون نیاید و از بو گرفتن پا و کفش جلوگیری کنند. در بعضی از مدل های جوراب کالج مردانه چسب های در پشت پاشنه قرار دارد که جوراب به راحتی داخل کفش از پا خارج نشود.

جوراب مردانه شیشه ای

یکی از مدل های قدیمی و خارج از مد جوراب مردانه شیشه ای می باشد که جنس الیاف آن به قدری نازک هستند که پا در آن مشخص است و به هیچ عنوان استفاده از این جوراب در صورتی که تمایل به داشتن استایل به روز هستید نمی شود.

جوراب مردانه مچی

جوراب مردانه مچی نام دیگر جوراب مردانه ساق کوتاه است و تفاوتی در معنا با یکدیگر ندارند.

جوراب مردانه زمستانی 

جوراب های مردانه زمستانی از الیاف پشمی و گرم تولید می شوند که معمولا بلند هستند و تا بالای ساق می آیند تا در صورتی که از بوت و نیم بوت مردانه استفاده می کنید پای شما رو کامل پوشش دهد و در زمستان پای شما گرم بماند ، جوراب مردانه زمستانی به هیچ عنوان برای فصل های گرم سال پیشنهاد نمی شود زیرا که باعث تعرق بالای پا ها می شود.

جوراب مردانه ورزشی

ورزشکارانی که از کتونی و اسنیکرز های ورزشی برای تمرینات خود استفاده می کنند همواره به دنبال جوراب هایی هستند که در حین اینکه از تعرق بالا جلوگیری کنند بلکه در داخل کفش سر نخورند. جوراب مردانه ورزشی باید از الیاف کاملا طبیعی و پنبه ای باشد. این مدل همچنین بلند است و تا بالای ساق کشیده می شود.

جوراب مردانه نانو

به تازگی در داخل بازار داخل ایران اصطلاحی به نام جوراب مردانه نانو به گوش می رسد که این واژه به کلی غلط و غیر کارشناسی است و همچین پارچه ای که با تکنولوژی نانو بافته شده باشد وجود ندارد و این گونه موارد سخن کلاهبرداران برای جذب مشتری می باشد.

جنس جوراب مردانه

بهترین و پرفروش ترین جنس و الیاف برای جوراب مردانه می توان به مدل های تمام نخی ، پنبه ای و الیاف طبیعی و گیاهی اشاره نمود، در صورتیکه جورابی از جنس الیاف مصنوعی تهیه کنید حتما با مشکل بوی کفش و پا و حتی پارگی سریع جوراب مواجه خواهید شد.

بهترین برند جوراب مردانه کدام است؟

در دنیای تولید کنندگان و برند های مطرح خارجی، ایرانی و ترک رقابت  زیادی است زیرا که سهم بازار خوبی در مارک جوراب مردانه وجود دارد از بهترین برند های می توان به مارک های زیر اشاره نمود

جوراب مردانه ماسیمو دوتی
جوراب مردانه زارا
جوراب مردانه برشکا
جوراب مردانه نایک
جوراب مردانه آدیداس
جوراب مردانه منگو
جوراب مردانه  اچ اند ام
جوراب مردانه اصل و شیک از کجا بخرم؟

در صورتیکه به دنبال خرید جوراب مردانه اصل و ارجینال از برند های اروپایی و مطرح دنیا هستید ، پیشنهاد می دهیم که از مدل های متنوع و گوناگون داخل سایت شیک پوش دیدن کنید و با مقایسه جنس ، مدل و قیمت بهترین انتخاب را برای خرید به صرفه داشته باشید.

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود