برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
رنگ
فیلتر

کمربند مردانه

خرید کمربند مردانه چرم اصل

کمربند برای محکم کردن و یا نگه داشتن شلوار و یا شلوارک مردانه استفاده می شود ، بعضی از کمربند ها برای حمل سلاح و اکسسوری نیز استفاده می شوند ، به طور معمول کمربند از جنس های چرم طبیعی ، مصنوعی و پلاستیک و یا نخ تولید می شوند ، معمولا هر مرد خوشتیپ و خوش استایلی نیازمند خرید چندین مدل مختلف کمربند برای شلوار های مختلف است و شیک پوش های به دنبال چرم طبیعی و اصل هستند.

انواع سگک کمربند مردانه

سگک های مختلفی در دنیای مد و فشن برای کمربند مردانه وجود دارند که به دو دسته کمربند رسمی و غیر رسمی تقسیم می شوند ، کمربند رسمی برای شلوار پارچه ای و کت و شلوار و یا شلوار کتان استفاده می شود و کمربند غیر رسمی و اسپرت برای شلوار جین مورد استفاده قرار میگیرد که سگک های متفاوتی نیز دارند که در ادامه به چند مدل را به شما معرفی میکنیم: 

کمربند مردانه رسمی کلاسیک

کمربند مردانه رسمی انواع سگک های  متفاوتی دارد که شامل سگک کشویی ، نر و ماده می باشد که ممکن است با چرم طبیعی و یا مصنوعی تولید شده ، دقت داشته باشید که کمربند مجلسی و رسمی نباید بیش از حد بلند باشد و حداکثر در سوراخ دوم بسته شود و انتهای کمربند باید در داخل غلافش قرار بگیرد.

کمربند مردانه اسپرت

کمربند مردانه اسپرت که برای شلوار جین و شلوار های غیر رسمی بسیار مناسب هستند معمولا سگکی سوزنی دارند که به صورت دو طرفه و یک طرقه طراحی می شود،  کمربند غیر رسمی مردانه در رنگ های و از اجناس مختلفی مانند چرم و پارچه به هم بافته شده تولید می شوند.

کمربند مردانه بافت

اگر استایل شما اسپرت و ورزشی است می توانید از کمربند های بافته شده مردانه استفاده کنید که معمولا رنگ های شادی دارند و سگک آن سوزنی و یا گره ای است. این مدل کمربند مردانه با شلوارک بسیار زیبا می شود.

کمربند مردانه سگک گرد

کمربند مردانه سگک گرد یک مدل خاص است که نه بسیار رسمی و نه بسیار غیر رسمی است از این مدل کمربند سگک گرد در استایل ها مختلفی استفاده می شود و معمولا استفاده کننده از این مدل می خواهد کمربند دیده شود و مدل سوزنی هستند

جنس انواع مدل کمربند مردانه

کمربند مردانه چرم طبیعی 

نوع جنیس کمربند برای بسیاری با اهمیت می باشد حتما دیده اید که کمربند های بعد از چند وقت استفاده دارای چروک می شوند که زیبایی خود را از دست می دهند ، اگر کمربند شما چرم طبیعی است حتما بعد از استفاده از شلوار خود خارج کرده و به صورت حلقوی آن را در جایی خنک نگهداری کنید و حتی اگر می توانید از روغن مخصوص چرم برای حفظ و نگهداری آن استفاده کنید.

کمربند مردانه چرم مصنوعی

شاید کلمه چرم مصنوعی شما را بترساند که کیفیت کمربند آن پایین است اما در واقع این طور نیست بسیاری از از برند های با ترکیب پلی استر و چرم طبیعی یک مدل خاص از چرم را به وجود آوردند که بسیار با کیفیت هستند.

محبوب ترین رنگ کمربند مردانه

در بین تمامی رنگ های متوع در کمربند مردانه این چند مدل جزو کمربند مردانه شیک و پر فروش هستند :

کمربند مردانه مشکی

کمربند مردانه قهوه ای

کمربند مردانه عسلی

کمربند مردانه سفید

محبوب ترین برند های تولید کننده کمربند مردانه کدام است؟

از آنجایی که تولید کننده های محصولات چرم طبیعی در ایران بسیار پیشرفت کرده اند چندین برند مطرح تولید کننده کمربند مردانه چرمی شیک را به شما معرفی خواهیم کرد با در نظر گرفتن این موضوع که قیمت این برند های کمربند از زیاد به ارزان می باشد.

کمربند مردانه لویی ویتون
کمربند مردانه گوچی
کمربند مردانه بربری
کمربند مردانه ماسیمو دوتی
کمربند مردانه زارا
کمربند مردانه درسا
کمربند مردانه نوین چرم
کمربند مردانه نوین چرم
کمربند مردانه چرم اصل از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی لباس و اکسسوری شیک پوش مفتاخر است کمربند های برند های اروپایی ، ترک و ایرانی با کیفیت و شیک را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار داده تا با مقایسه قیمت ها و جنس و کیفیت انتخاب مناسبی برای خرید داشته باشید.

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود