برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
رنگ
فیلتر

سویشرت زنانه

خرید سویشرت زنانه

خرید سویشرت زنانه در فصل بهار و پاییز بسیار رواج دارد. سویشرت مانند تیشرتی ضخیم و آستین دار است که می توان آن را روی لباس های دیگر پوشید. سویشرت برای پوشیدن لایه ای بسیار مناسب است . این آیتم را هم میتوان روی لباس های دیگر پوشید و هم می توان روی آن کاپشن و پالتو به تن کرد.

انواع سویشرت زنانه

مدل سویشرت زنانه متنوع است . بعضی از مدل های سویشرت جلو بسته هستند و حالت گشاد دارند غالبا طرح دار و یا ساده هستند ولی جنس آن ها ضخیم است. برخی دیگه دارای زیپ هستند و می توان آن ها را به راحتی درآورد.

هودی زنانه

هودی زنانه یکی از پر طرفدار ترین مدل های سویشرت زنانه است . همانگونه که از اسم محصول پیداست هودی زنانه سویشرت دارای کلاه است .پوشیدن هودی بخصوص برای استفاده روزمره در نسل جوان  بسیار طرفدار دارد.

قیمت سویشرت زنانه

قیمت سویشرت زنانه متنوع و بستگی به جنس پارچه و دوخت آن دارد. برخی از مدل های سویشرت زنانه جنس ضخیم تر و حتی درون آن کرکی است و با توجه به جنس آن قیمت سویشرت بالاتر است.

برند سویشرت زنانه

برند های متفاوت مدل های متفاوتی  از سویشرت تولید می کنند.  سویشرت زنانه از جمله آیتم هایی است که حتی برند های ورزشی به تولید آن می پردازد بسیاری از برند های ورزشی سویشرت و شلوار ورزشی تولید میکنند.

خرید اینترنتی سویشرت زنانه

برای خرید اینترنتی سویشرت زنانه باید به سایزبندی آن دقت کرد. برای انتخاب سایز مناسب کافی است دور سینه و دور کمر خود را اندازه بگیرید و از جدول سایز بندی برای انتخاب سایز استفاده کنید. هم چنین مسئله مهم دیگر در خرید اینترنتی صرفه جویی در مصرف زمان بخصوص در روزهای سرد است.

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود