افزودن shikpoush در صفحه اصلی

close
برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
رنگ
فیلتر

سویشرت زنانه

خرید اینترنتی سویشرت و هودی زنانه شیک 

خرید سویشرت زنانه در فصل بهار و پاییز بسیار رواج دارد. سویشرت مانند تیشرتی ضخیم و آستین دار است که می توان آن را روی لباس های دیگر پوشید. سویشرت برای پوشیدن لایه ای بسیار مناسب است . این آیتم را هم میتوان روی لباس های دیگر پوشید و هم می توان روی آن کاپشن و پالتو به تن کرد.

انواع مدل های سویشرت و هودی زنانه

مدل سویشرت زنانه متنوع است . بعضی از مدل های سویشرت جلو بسته هستند و حالت گشاد دارند غالبا طرح دار و یا ساده هستند ولی جنس آن ها ضخیم است. برخی دیگه دارای زیپ هستند و می توان آن ها را به راحتی درآورد.

سویشرت زنانه زیپ دار 

زیپ سرتاسری از پایین تا یقه خصوصیت اصلی سویشرت زیپ دار زنانه است بعضی از سویشرت های زنانه دورو و یا دو رنگ نیز هستنند، ترکیب الیاف نخی و پشمی در پارچه از شما در برابر سرما محافظت می کند. دقت داشته باشید که مدل های کلاه دار و بدون کلاه از سویشرت زنانه در بازار موجود است که در ادامه آن ها رو توضیح خواهیم داد.  

سویشرت ورزشی زنانه 

اگر ورزشکار هستید و یا به تازگی ورزش رو شروع کردید برای اینکه در فصل های پاییزی و سرد از سرما خوردگی بعد از عرق کردن دوری کنید. حتما به یک سویشرت ورزشی زنانه نیاز خواهید داشت. پارچه و الیاف سویشرت ورزشی قابلیت تنفس را دارد و جذب رطوبت آن نیز بالا است. از سوی دیگر سبک است. معمولا دوخت محکم دارد که در عین حال انعطاف پذیری کافی رو برای شما در هنگام ورزش کردن فراهم می کند. دقت داشته باشید که سویشرت ورزشی جیب های زیپ دار داشته باشد. تا بتوانید در هنگام دویدن موبایل و کلید خود را داخل آن قرار دهید.

سویشرت کلاه دار زنانه

سویشرت کلاه دار که نوعی خاص از هودی است می تواند جلو بسته و جلو باز باشد. اگر جلو باز و زیپ دار باشد به آن هودی می گویند و اگر به صورت بلوز باشد به آن سویشرت کلاه دار می گویند. معمولا جنس آن از پنبه است که در رنگ های شاد و طرح دار ارائه می شود. سویشرت کلاه دار زنانه مناسب هوای بارانی است. در ترند سال خانم های جوان از کلاه آن به جای روسری استفاده می کنند. 

سویشرت بدون کلاه زنانه

سویشرت بدون کلاه همان تیشرت آستین بلند است با این تفاوت که بسیار گرم تر است و مناسب استفاده در فصل های سرد سال. یقه سویشرت بدون کلاه گرد است و در مدل های ساده و طرح دار دوخته و تولید می شود. بعضی از سویشرت های زنانه با نوشته و یا طرح های گرافیکی همراه هستند و برخی ساده و بدون نوشته و لوگو های تجاری. این مدل سویشرت مناسب برای استفاده زیر کاپشن نیز هستند.

سویشرت نیم زیپ زنانه

یک مدل عجیب تر از سویشرت زنانه مدل نیم زیپ است به این معنا که یک زیپ کوچک در یقه آن دوخته می شود که معمولا 15 تا 20 به پایین یقه امتداد دارد. 

سویشرت گشاد و اورسایز زنانه

در ترند سال سویشرت های گشاد زنانه بسیار دیده می شود به اصلاح می گویند سویشرت اورسایز که کمی لش و یا لانگ است. فکر کنید که سویشرت برادر خود را پوشیده اید و برای شما گشاد است. این مدل امسال بسیار محبوب شده است و همه خانم ها به دنبال سویشرت گشاد هستند. قالبا این سویشرت های گشاد طرح دار نیز هستند 

سویشرت اسپرت زنانه

معنی و مفهوم کلمه اسپرت توضیح سختی دارد اسپرت را می توانید به معنی ورزشی و یا طرح دار و یا گرافیکی نیز معنی کنید. اما به معنی ساده می توانیم سویشرت اسپرت زنانه به رنگ های شاد اختصاص دهیم. حال شما می توانید یک سویشرت با رنگ ساد و طرح و نوشته داشته باشید که در نوع خود اسپرت است و می توانید در مراسم های غیر رسمی مورد استفاده قرار دهید. 

هودی زنانه چیست؟

هودی زنانه یکی از پر طرفدار ترین مدل های سویشرت زنانه است . همانگونه که از اسم محصول پیداست هودی زنانه سویشرت دارای کلاه است .پوشیدن هودی بخصوص برای استفاده روزمره در نسل جوان  بسیار طرفدار دارد.

رنگ های سفید، مشکی و سبز محبوب ترین سویشرت زنانه 

در چند سال اخیر و با توجه به فروش سویشرت زنانه در سایت فروشگاه شیک پوش به این نکته پی بردیم که سویشرت سفید زنانه و رنگ های مشکی و سبز جزو محبوب ترین ها بوده است از سوی دیگر رنگ های خنثی مثل طوسی، خاکستری و کرم نیز محبوبیت دارند. بعضی ها هم سویشرت چریکی و پلنگی رو ترجیح می دهند که همه این انتخاب ها محترم و خوشگل نیز هستند. 

پر فروش ترین مدل های سویشرت زنانه از برند های زارا، برشکا، ال سی وایکیکی و اچ اند ام

برند های متفاوت مدل های متفاوتی از سویشرت تولید می کنند.  سویشرت زنانه از جمله آیتم هایی است که حتی برند های ورزشی به تولید آن می پردازد بسیاری از برند های ورزشی سویشرت و شلوار ورزشی تولید میکنند. برند هایی مثل زارا و برشکا تنوع زیادی در سویشرت زنانه دارند. از سوی دیگر اچ اند ام رنگ بندی های خاص رو ارائه می دهد. اما اگر به دنبال خرید سویشرت ارزان هستید ما به شما برند های ترک مثل ال سی وایکیکی و دیفکتو رو پیشنهاد می دهیم.

سویشرت زنانه شیک و جدید ارزان از کجا بخرم ؟

 برای خرید اینترنتی سویشرت زنانه باید به سایزبندی آن دقت کرد. برای انتخاب سایز مناسب کافی است دور سینه و دور کمر خود را اندازه بگیرید و از جدول سایز بندی برای انتخاب سایز استفاده کنید. هم چنین مسئله مهم دیگر در خرید اینترنتی صرفه جویی در مصرف زمان بخصوص در روزهای سرد است. فروشگاه اینترنتی شیک پوش تنوع بالای 1000 مدل از سویشرت های جدید، شیک و ارزان را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می دهد.

قیمت سویشرت زنانه

قیمت سویشرت زنانه متنوع و بستگی به جنس پارچه و دوخت آن دارد. برخی از مدل های سویشرت زنانه جنس ضخیم تر و حتی درون آن کرکی است و با توجه به جنس آن قیمت سویشرت بالاتر است.

بیشترکمتر نشان دادن
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود