افزودن shikpoush در صفحه اصلی

close
برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
رنگ
فیلتر

لباس مجلسی

خرید لباس شب

برای رفتن به مهمانی و مجالس خرید لباس شب ضروری است. همانگونه که میدانید رفتن به مهمانی و مراسم های مختلف باید درس کد که برای خانم ها لباس شب است رعایت شود. هیچ شخصی برای رفتن به عروسی با استایل ورزشی ظاهر نمی شود . ازین رو خرید لباس شب زنانه از واجبات هر کمد لباسی است. لباس شب به دلیل طرح ها و مدل های خاصی که دارد برای استفاده روزمره مناسب نیست.

انواع لباس شب

لباس شب کلوش 

لباس شب کلوش از بالا جذب است و از ناحیه کمر به پایین گشاد می شود . این لباس شب برای افرادی که پایین تنه درشت دارند مناسب است.

لباس شب جذب

لباس شب جذب همانطور که از نامش پیداست جذب بدن است و فرم بدن را به خوبی نشان میدهد این مدل لباس شب مناسب افرادی است که اندام ساعت شنی دارند.

قیمت لباس شب

قیمت لباس شب متنوع و بسیار به مدل لباس بستگی دارد. از آن جایی که لباس شب با توجه به موقعیت استفاده آن خاص است بنابر این نوع و مدل آن نیز متفاوت است . برخی از مراسم حتی نیاز به طراحی مدل و شخصی دوزی نیز دارد بنابر این قیمت لباس شب متناسب با این موارد می تواند متفاوت باشد.

برند لباس شب

برند های مختلف مدل های لباس شب و لباس مجلسی را تولید  می کنند. برخی از این برند ها بسیار لوکس و برخی دیگر برند های بازاری هستند در ایران غالب لباس شب های تولید شده متعلق به برند خاصی نیست و خیاط به صورت شخصی تولید می کند.

خرید اینترنتی لباس مجلسی

بیشترکمتر نشان دادن
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود