برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
رنگ
فیلتر

کفش تنیس مردانه

خرید اینترنتی کفش تنیس جدید و اصل

قبل از خرید کفش تنیس حتما می بایست تفاوت کفش تنیس با کفش های معمولی را بدانید و بعد اقدام به خرید نمایید. به دلیل استارت و استاپ های زیاد در ورزش تنیس، کفش های این ورزش طوری تهیه می شود که توانایی های لازم را به ورزشکار بدهد. بسته به زمین تنیس کفش ها متفاوت هستند، کفش های تنیس معمولا تخت هستند که با آج های ریز و خاصی طراحی و تولید می شوند. بعضی از کفش های تنیس پاشنه ذخیم تری دارند که البته بسیار نرم و انعطاف پذیر هستند. که باعث کاهش وزن می شود، البته بالشتک هایی برای کاهش ضربه در کفی قرار دارند. معمولا کفش های تنیس بسیار شبیه کفش های دو است با این تفاوت که در حرکات رو به جلو و توقف های ناگهانی طراحی شده است.

انواع مدل های کفش تنیس

کفش تنیس بر اساس نوع زمین بازی نیز متفاوت می باشند ، تفاوت آن در کفی کفش است و ما بقی لایه ها با یکدیگر متفاوت می باشند.

کفش تنیس زمین خاکی

برای بازی تنیس در زمین رسی و خاکی نیازمند کفش مناسب آن نیز می باشید، زمین خاکی بسیار نرم تر از زمین های سخت هستند. کفی این کفش های از آج هایی با الگوی فلس های ماهی درست می شود که خاک رس آن را مسدود نکند و چسبندگی خوبی ایجاد کند که این امر باعث افزایش سرعت و مانور بیشتر می شود.

کفش تنیس چمن

کفش تنیس مخصوص بازی روی چمن بسیار شبیه کفش زمین خاکی می باشد با این تفاوت که نوک کفش نوک تیز تر طراحی می شوند تا در هنگام دویدن روی چمن تعادل بیشتری داشته باشید.

کفش تنیس زمین سخت

در آمریکا بسیاری از زمین های تنیس از بتن و آسفالت درست می شوند بنابراین کفش تنیس برای زمین های سخت با دو مورد قبلی متفاوت هستند برای مثال بالشتک های ضربه گیر بیشتری در کفی کفش کار می شود و کفی طوری تهیه می شود که از ساییدگی با زمین سخت و خرابی کفش جلوگیری کند.

محبوب ترین برند کفش تنیس چیست؟

قبل از اینکه برند های محبوب و پرفروش کفش تنیس را برای شما بشماریم باید بدانید برند های نایک ، آدیداس ، اسیکس و پوما کفش های تنیسی تولید می کنند که در تمام زمین ها بتوانید استفاده کنید بنابراین نوع زمین در خرید کفش تنیس از این برند ها تفاوتی ندارد

کفش تنیس نایک

کفش تنیس آدیداس

کفش تنیس اسیکس

کفش تنیس ویلسون

کفش تنیس بابولات

کفش تنیس هد

پرفروش ترین رنگ های کفش تنیس
انتخاب رنگ مناسب کفش تنیس یک مسئله شخصی و سلیقه ای است که معمولا بر اساس تیپ و استایل لباس های شما مشخص می شود. رنگ های سفید ، مشکی ، قرمز ، سبز، آبی و دو رنگ مانند مشکی و زرد جزو پر فروش ترین رنگ های کفش تنیس در برند های نایک و آدیداس می باشند.  
کفش تنیس زنانه و مردانه اصل از کجا بخرم؟

فروشگاه اینترنتی لباس شیک پوش مفتاخر است محصولات ارجینال و اصل برند های ورزشی و تخصصی همانند نایک ، آدیداس و اسیکس را در اختیار ورزشکاران قرار می دهد. همچنین شما می توانید کفش تنیس از این برند ها رو با یکدیگر مقایسه و با توجه به قیمت و کیفیت انتخاب مناسبی داشته باشید.

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود