برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
رنگ
فیلتر

پالتو و بارانی زنانه

خرید پالتو زنانه

برای خرید پالتو زنانه نکاتی را باید مد نظر داشت . از آنجا که پالتو پوششی برای فصول سرد و عمدتا زمستان است ازین رو انتخاب پالتو مناسب بسیار اهمیت دارد.پالتو بهترین پوششی است که می توان برای روزهای سرد استفاده کرد . ازین رو از آنجایی که این پوشش برای استفاده روزمره نیز استفاده می شود خرید پالتو سبک بسیار اهمیت دارد. هم چنین مدل های متنوعی از پالتو زنانه موجود است که از آن ها می توان در مناسبت ها مکان های مختلف استفاه کرد. نکته دیگر در خرید پالتو زنانه قد پالتو است مدل های مختلف پالتو دارای قد های بلند تا کوتاه متوسط هستند. یکی از روش های خرید پالتو زنانه ، خرید اینترنتی پالتو زنانه است . برای خرید اینترنتی پالتو زنانه باید به سایزبندی و نحوه انتخاب سایز بسیار توجه کرد.

انواع پالتو زنانه

بارونی زنانه

بارونی زنانه و ترنچ کت کلاسیک یکی از آیتم هایی است که هر دختر خانم شیک پوشی باید در کمد لباس خود داشته باشد. بارونی کرم یکه تازه صنعت مد و فشن است و هیچ وقت از پوشیدن آن خسته نمی شوید. جنس بارونی زنانه اغلب ضد آب بوده و برای روز های بارونی پاییز مناسب است . بارونی می تواند شما را در روزهای سرد پاییزی گرم نگه دارد. شما میتوانید بارونی زنانه را با انواع بوت و نیم بوت زنانه ست کنید و یا زیر آن انواع ژاکت و پلیور بافتنی بپوشید.

کت چرم زنانه

اگر برای شیک پوشی وقت زیادی ندارید کافیست یک پالتو چرم در کمد لباس خود داشته باشد. یک استایل شیک ، پالتو چرم در هر حالتی می تواند تیپ شما را تکمیل میکند. عموما پالتو چرم زنانه را با رنگ قهوه ای سوخته می شناسند ولی یک پالتو چرم مشکی میتواند چهره زیبایی به استایل شما ببخشد.

پالتو پشم زنانه

پالتو پشم زنانه یا همون پالتو فوتر از پالتو های محبوب مورد انتخاب خانم های خوشتیپ است. این مدل پالتو به دلیل جنس گرمای لازم برای فصل زمستان را فراهم می کند و انتخاب مناسبی برای این فصول است . پالتو فوتر از قدیم بسیار محبوب بوده است . بسیاری از مدل های پالتو فوتر دارای آستری هستند ولی مدل های بدون آستر آن ها نیز موجود است. 

قیمت پالتو زنانه

قیمت پالتو زنانه با توجه به جنس و مدل و برند آن متفاوت است . به عنوان مثال از آنجایی که بارونی زنانه بربری از برند های لوکس محسوب می شود بسیار گران قیمت است در عین حال برند هایی هم چون کوتون ، دیفکتو دارای مدل های پالتو متنوع و با قیمت مناسب تر هستند . هم چنین شما برای استفاده روزانه و روز مره می توانید از برند های با قیمت مناسب خرید نمایید.

برند پالتو زنانه

برند پالتو زنانه بسیار متنوع است . می توان گفت هر برند فست فشن و یا لوکس و یا مقرون به صرفه ای مدل های متنوعی از پالتو را تولید می کند و در اختیار علاقه مندان قرار می دهد.  پالتو یکی از آیتم هایی است که برای دوخت آن هر برندی بسیار دقت می کند. یکی از بهترین برند هایی که پالتو با کیفیت زنانه تولید می کند برند زارا است . پالتو زنانه زارا بسیار خوش دوخت و با کیفیت مناسب است.

خرید اینترنتی پالتو زنانه

یکی از روش های خرید پالتو زنانه خرید اینترنتی پالتو است . برای خرید اینترنتی پالتو زنانه و بارونی زنانه کافیست از یک وبسایت فروشگاهی معتبر اقدام به خرید نمایید . 

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود