برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
رنگ
فیلتر

ساعت مردانه

خرید اینترنتی ساعت مردانه برند و اصل

تاریخچه ساعت مچی به قرن شانزدم در اروپا بر می گردد که تکامل یافته ساعت های سنگی بود که از سنگ و در یک قرن پیش ساخته شده بود و ساعت های فلزی بودند که قابل حمل بودند البته که به مچ دست بسته نمی شدند اما قابل حمل بودند، این مدل ساعت که تا اواسط قرن بیستم ساخته می شدند یک ساعت مکانیکی بودند که با پیچاندن یک فنر اصلی چرخ دنده ها رو کوک می کردند و تا چندین ساعت به کار خودش ادامه می داد. اگر بخواهیم خیلی دقیق به ساعت مچی مردانه بپردازیم می توانیم اعلام کنیم که ساعت های مچی در جنگ جهانی اول توسط یک آلمانی برای سربازان و فرماندهان طراحی شده بود که بتوانند بر روی دست خود ببندند و از زمان با خبر باشند. اما در این دوران از تاریخ که مد و فشن جزو جدا ناپذیری از زندگی همگان به خصوص آقایان شده ساعت مردانه نقش مهمی در استایل و تیپ ایشان خواهد داشت در ادامه انواع مدل های ساعت مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد که در خرید ساعت اصل و ارجینال به شما کمک خواهد کرد.

انواع مدل های ساعت مردانه

برند های تولید کننده ساعت مردانه مدل های مختلف ساعت مردانه تولید می کنند که تفاوت های آن در نوع صفحه ، بند و یا سایز دارند مدل های معروف ساعت مردانه شامل :

ساعت مردانه عقربه ای یا آنالوگ

ساعت های عقربه ای و آنالوگ یکی از مدل های کلاسیک و محبوب در بین آقایان است که بند چرمی و یا فلزی دارند که در استایل های رسمی و نیمه رسمی بسیار شیک و مجلسی هستند. 

ساعت مردانه دیجیتال

ساعت های دیجیتال توسط برند سیکو در اوایل دهه 50 شمسی به بازار ارائه شده که دیگر خبری از عقربه بزرگ و کوچک نبود و ساعت به صورت نمایش اعداد کار میکرد و بند فلزی نقره ای داشت . البته بعد از گذر زمان این ساعت بسیار هوشمند تر شد .

ساعت مردانه هوشمند

ساعت مردانه هوشمند ساعت های نسل جدیدی هستند که به گوشی های موبایل متصل شده و بسیاری از فانکشن ها و توانایی موبایل را دارا خواهد بود همچنین می تواند نبض را اندازه گیری کرده و در هنگام ورزش برای شما گزارشاتی تهیه کند.

ساعت مردانه غواصی

ساعت های مردانه غواصی ساعت های تخصصی ضذ آب هستند که توانایی کار در اعماق مختلف آب و دریا را دارند ، این ساعت نیمه هوشمند هستند که گزارشاتی از قبیل عمق و مقدار اکسیژن را نمایش می دهد ، بند ساعت های غواصی از جنس خاص پلاستیکی هستند که دراثر برخورد با آب های شور آسیب نبیند.

ساعت جیبی مردانه

نمونه خاص و کلاسیک از ساعت مردانه که بر مچ دست بسته نمی شود و به وسیله زنجیر فلزی داخل جیب داخلی کت قرار می گیرد و صفحه باز شونده ای دارد و داخل آن ساعت عقربه ای قرار دارد.

ساعت مردانه بند چرم

خیلی از مردم به اشتباه دسته بندی ساعت ها بر اساس بند انجام می می دهند که چرم و یا غیر چرمی باشد، بند های چرم در رنگ های مشکی ، قهوه ای سرمه ای بسیار رایج هستند البته که رنگ هایی مانند سفید هم در مارکت دیده می شود.

ساعت مردانه بند فلزی و استیل

اگر به دنبال ساعت مردانه اسپرت هستید می توانید ساعتی با بند فلزی و یا استیل انتخاب کنید، بند های فلزی در چندین رنگ بسیار شایع هستند برای مثال رنگ مشکی ، طلایی ، نقره ای و یا ترکیبی بین این رنگ های البته رنگ آبی هم در بسیاری از ساعت های مردانه جدید دیده می شود، دقت داشته باشید ساعت با بند استیل از کیفیت بالاتری ساخته شده اند زیرا در برخورد با آب رنگ خود را از دست نمی دهند و یا در شرایط آب و هوایی مرطوب به سادگی خراب نمی شوند

ساعت مردانه طلا

بسیاری از برند های معروف دنیا همانند رولکس ساعت مردانه از جنس طلا با عیار 18 به بالا تولید و به فروش می رسانند که قیمت این ساعت ها بر اساس میزان طلای استفاده شده و برند آن نیز تعیین می شود. 

مدل های زیر نمونه ای از ساعت ها و صفحه های متفاوت و مختلفی می باشند که بسیار محبوب هستند:

ساعت مردانه صفحه بزرگ

ساعت مردانه صفحه مستطیل

ساعت مردانه صفحه سبز

ساعت مردانه صفحه آبی

ساعت مردانه صفحه مشکی

ساعت مردانه صفحه قرمز

بهترین و محبوب ترین برند های ساعت مردانه کدام است؟

شاید انتخاب این که کدام برند ساعت مردانه بهترین است می بایست توسط یک تحقیق گسترده توسط متخصصین این امر اعلام شود اما بر اساس تجربیات و فروش خود می توانیم چنین برند مطرح را به شما معرفی نماییم:

ساعت مردانه رولکس

رولکس یکی از قدیمی ترین و معروف ترین برند های ساعت سویسی است که قیمت ساعت مردانه رولکس بسیار گران است و معمولا به عنوان دارایی خریداری شده و بسیار لاکچری ، شیک و خاص هستند، البته  متاسفانه رولکس های تقلبی بسیار در بازار ایران زیاد است و برای خرید ساعت رولکس حتما باید کد ساعت رو داخل سایت چک کنید.

ساعت مردانه رومانسون

رومانسون یک برند کرده ای است که ساعت های مردانه و زنانه تولید می کنند که در ایران بسیار محبوب و پر طرفدار است و قیمت های تجاری و متوسط دارند.

ساعت مردانه کاسیو

کاسیو یک برند ژاپنی و معروف و شناخته شده در جهان است که از سال 1946 فعالیت خود را آغاز کرد و مهارت خاصی جهت تولید موتور ساعت مردانه کاسیو و حتی سیستم باطری ساعت دارد. قیمت ساعت مردانه کاسیو متوسط و معمولی هستند اما برای خرید ساعت کاسیو حتما دقت داشته باشید که اصل و ارجینال خرید کنید. فیک این ساعت ها در بازار ایران بسیار زیاد می باشد.

ساعت مردانه سیتیزن

اگر به دنبال یک ساعت با کیفیت و ماندگارهستید پیشنهاد می کنیم ساعت مردانه سیتیزن را بررسی کنید ، قدرت بالای موتور و چرخ دنده و چیدمان آن با ترکیبی از زیبایی باعث محبوب شدن این برند شده است.

ساعت مردانه هابلوت

برند هابلوت یک برند معروف سویسی است که از سال 1980 مشغول فعالیت می باشد و در آمد سال گذشته این برند بالغ بر 26 میلیارد دلار می باشد ، ساعت های مردانه هابلوت جزو برند های لوکس و گران قیمت می باشد و هیچ نمایندگی داخل ایران ندارد.

ساعت مردانه مایکل کرس

دنیای مد و فشن باعث شده برند های تولید لباس به دنیای ساعت باز ها ورود کنند یکی از برند های مطرح مایکل کورس می باشد که تنوع بالایی در ساعت مردانه دارد و قیمت ساعت مایکل کورس متوسط رو به بالا می باشد که قیمت ارز بسیار بر آن تاثیر گذار است.

ساعت مردانه لویی ویتون

برند لاکچری و شیک لویی ویتون به تازگی ساعت های هوشمندی تولید به بازار ارائه کرده است که با بند های خاص و تکستچر خود لویی ویتون تولید می شود و مورد علاقه سلبریتی ها و افراد مشهور است ، قیمت ساعت های لویی ویتون گران و بسیار گران دسته بندی می شود.

ساعت مردانه گوچی

از چندین سال پیش برند گوچی اقدام به تولید ساعت های عقربه ای و دیجیتال چند موتوره  ای کرده که در سویس ساخته و تولید می شود، خود برند گوچی به طور مستقیم تولید کننده ساعت نیست و فقط طراحی ساعت ها رو انجام می دهد و تحت لایسنس تولید کننده های بزرگ دنیا ساخته و به بازار ارائه می شود.

ساعت مردانه دیزل

اگر به دنبال یک ساعت اسپرت و شیک هستید برند دیزل پیشنهاد می شود که با شلوار جین و تیشرت بتوانید ست کنید

ساعت مردانه فسیل 
ساعت مردانه آدیداس

برند ورزشی آدیداس هم از قافله تولید ساعت عقب نمانده و اقدام به تولید ساعت های ورزشی هوشمند نموده که بتواند سبد کالا های خود را تکمیل کند.

ساعت مردانه تامی هیلفیگر

زیبایی و اصالت را می توانید در ساعت های مردانه تامی مشاهده کنید ، ظرافت جزو جدایی ناپذیر این برند محسوب می شود

ساعت مردانه امپریو آرمانی
ساعت مردانه اصل از کجا بخرم؟

در مارک بزرگ ساعت مردانه شرکت ها و وارکنندگان زیادی در حال فروش ساعت هستند ، اما به واقع این امر که چگونه ساعت ارجینال و اصل را تشخیص دهیم کار بسیار سختی است ، فروشگاه اینترنتی شیک پوش مفتاخر است که ساعت های ارجینال از برند های معروف دنیا رو با فاکتور اصلی از خود برند به نام شما که قابلیت خدمات پس از فروش در تمام نمایندگی سراسر دنیا را دارد در اختیار شما قرار دهد ، قیمت های به صرفه و جدید

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود