برند ها
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
قیمت
تومان تومان
سایز
نمایش بیشتر... نمایش کمتر
رنگ
فیلتر

کفش بسکتبال مردانه

خرید اینترنتی کفش بسکتبال اصل

با پیشرفت تکنولوژی و تحقیقات شرکت های تولید کننده لوازم ورزشی و کفش ، آنها به نتایج بسیاری جالبی برای بهبود کیفیت کفش بسکتبال دست یافتن ، تمام بازیکنان بسکتبال به این موضوع واقف هستند که فشاری که بر روی پا ، مچ پا و عضلات پای بسکتبالیست ها هستن بسیار زیاد است بنابراین در خرید کفش بسکتبال اصل و ارجینال باید به نکات مهمی توجه کنید. ساختار بندی و سبک بازی یک بازیکن بسکتبال بر نوع کفشی که استفاده می کند تاثیر بسزایی دارد.  افرادی که قد بلندتری دارند باید از مدل کفش های سنگین تری استفاده کننده به این معنا که بتواند از مچ پا آنها حفاظت کند. بازیکن هایی با قد متوسط برای بهتر است کفش بسکتبالی خرید کننده که کفی نرم و منعطف داشته باشد تا بتوانند در هنگام دویدن قدرت عمل بالایی داشته باشند و تعادل خود را حفظ کنند. 

هم از لحاظ ایمنی و هم عملکرد بهتر پیشنهاد میشود که بسکتبالیت های زن به هیچ عنوان کفش بسکتبال مردانه خرید نکنند زیرا که پا های زنان از مردان نازک تر است حتی اگر کفی کفش با پای شما یکسان باشد باز هم می تواند در طولانی مدت باعث آسیب رساندن به شما شود. 

ویژگی کفش بسکتبال چیست؟

رویه بالایی کفش بسکتبال بسیار مهم و حیاتی می باشد ، که وظیفه ایمن نگه داشتن پا را بر عهده دارد. کفشی که رویه بالایی گشادی دارد می تواند باعث تحریک پوست و یا حتی تاول شود. از دیگر ویژگی های کفش بسکتبال می توان با ساق بلند بودن آن اشاره کرد این ساق بلندی کفش بی دلیل نیست به دلیل استارت و استاپ های ناگهانی بسکتبالیست ها فشار زیادی روی مچ پا و تاندول آشیل ( فصل زانو ) می آورد بنابراین می تواند محافظت زیادی از مچ پا بکند. 
از دیگر موراد مهم در انتخاب و خرید کفش بسکتبال کفی مناسب برای است ، از آنجایی که سالن بسکتبال برای ورزش های متفاوتی آماده می شوند باید کفشی با آج مناسب انتخاب کنید که از لیز خوردن جلوگیری می کند.

بهترین برند های کفش بسکتبال اصل و ارجینال

در دنیای رقابتی بین برند های تولید کننده لوازم ورزشی به خصوص کفش بسکتبال چندین برند و مارک معروف همیشه به چشم می خورد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد: 

کفش بسکتبال نایک

برند نایک یکی از محبوب ترین برند های تولید کننده کفش بسکتبال نایک است که سال های تجربیات و تکنولوژی در محصولات ارجینال و اصل این برند موج می زند ، کفش بسکتبال جردن جزو معروف ترین آنهاست.

کفش بسکتبال آدیداس

برند محبوب و قدیمی آدیداس نیز یکی از تولید کنندگان محبوب کفش بسکتبال  است که مدل های وتنوع زیادی در محصولات خود نیز دارد ، رنگ بندی های خاص و شیک برند آدیداس کار رو برای رقیب خود یعنی نایک همیشه سخت می کند.

کفش بسکتبال آندر آرمور

برند آندر آرمور که خود جزو تولید کننده محصولات تخصصی ورزشی یک لاین ویژه برای کفش بسکتبال خود دارد که در NBA طرفداران زیادی دارد، بسیاری از بازیکنان حرفه ای از این برند کفش بسکتبال نیز استفاده می کنند.

محبوب ترین مدل های کفش بسکتبال

در بین تمام مدل های کفش بسکتبال در دنیای تخصصی ورزش 2 مدل بسیار معروف وجود دارد که در بین ورزشکاران حرفه ایرانی نیز بسیار شناخته شده است. 

کفش بسکتبال جردن

ایر جردن یک لاین تولید تخصصی کفش بسکتبال است که توسط شرکت نایک تولید می شود. که به افتخار مایکل جردن برای دوران حضورش در شیکاگو بولز ایجاد شد و از آن زمان جزو پرفروش ترین مدل های کفش بسکتبال است.

کفش بسکتبال لبرون

ایر لبرون یکی دیگر از لاین های تخصصی تولید کفش بسکتبال توسط شرکت نایک می باشد که به افتخار لبرون جیمز از سال 2003  در حال ارائه مدل های جدید کفش بسکتبال لبرون هستند.

محبوب ترین رنگ های کفش بسکتبال 

معمولا دو رنگ سفید و مشکی جزو محبوب ترین و پر فروش ترین در مدل های ساده هستند اما مدل کفش های بسکتبال با رنگ ترکیبی سفید و مشکی و یا رنگ های قرمز و مشکی نیز بسیار طرفداردارند که معمولا حرفه ای رنگ کفش بسکتبال خود را نیز با لباس تیم ست می کنند

بیشترکمتر نشان دادن

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود