بهترین رنگهای لباس برای روزهای گرم کدامند؟

نوشته شده در5 سال ها پیش با
پسندیدم 0

اگر از آن دسته از افراد هستید که برای استایل خودتون اهمیت قائل هستید باید بدانید که متناسب با هر فصل از سال و تغییرات فصلی ، شما نیز رنگ استایل لباس خودتون رو تغییر بدهید. همانطور که می دونید مدل هر فصل رنگ مخصوص به خودش را برای انتخاب لباس دارد, کافیه فقط دقت کنید بطور مثال اگر شما از رنگ های گرم و بهاری در فصل های سرد مثل زمستان و پاییز استفاده کنید خودتان متوجه یک تضاد عجیب در استایل تان میشوید, اگر بر اساس هر فصل رنگ لباس تان را انتخاب کنید تاثیر مثبتی روی تیپ و استایل تان خواهد داشت. اگر رنگ مناسب هر فصل برای انتخاب لباس را نمیدانید با ما در این مقاله همراه باشید

اگر از آن دسته از افراد هستید که برای استایل خودتون اهمیت قائل هستید باید بدانید که متناسب با هر فصل از سال و تغییرات فصلی ، شما نیز رنگ استایل لباس خودتون رو تغییر بدهید.

همانطور که می دونید مدل  هر فصل رنگ مخصوص به خودش را برای انتخاب لباس دارد, کافیه فقط دقت کنید بطور مثال اگر شما از رنگ های گرم و بهاری در فصل های سرد مثل زمستان و پاییز  استفاده کنید خودتان متوجه یک تضاد عجیب در استایل تان میشوید, اگر بر اساس هر فصل رنگ لباس تان را انتخاب کنید تاثیر مثبتی روی تیپ و استایل تان خواهد داشت. اگر رنگ مناسب هر فصل برای انتخاب لباس را نمیدانید با ما در این مقاله همراه باشید .

1 - طوسی خنثی (Lavender)

این رنگ در تمام فصل تابستان قابل استفاده است بخاطر رنگ سرد و خنثی میتوان آنرا با هر لباسی ست کرد  شما میتونید استفاده از این مدل رنگ رو در مدلهای جدید برند  تیبی Tibiو مجموعه مایکل کورس Micheal Kors مشاهده کنید.

2 - بنفش (Purple)

این رنگ در  سال 2018 در جشنواره مد  پانتون بعنوان برترین رنگ اعلام شد در هند این رنگ رو رنگ نماد انرژی و ارتباط با کائنات میدونن به همین خاطر طراحان لباس بر این باورند که این رنگ ، رنگی بسیار سنگین و راز آلود و گرم است  و بهترین گزینه برای طراحی لباس های مجلسی است و برندهای بزرگی مثل Gucci گوچی  ، Salvatore Ferragamo سالوادور فراگامو ، Moschino و ماسکینو از این رنگ استفاده میکنند.

3 - رز صورتی (Rapture rose)

رنگ رز صورتی دقیقا همان طراوتی که در گل رز میتوان دید رو برای فرد به ارمغان می اورد.این رنگ خنک و دوست داشتنی مناسب برای روزهای گرم تابستان است. و طراحان بزرگی مانند Marchesa یا Prabal Gurung آن را با پارچه های سفید و طوسی ترکیب میکنند و برندهایی مثل Lanvin لانوین ، Marchesa مارچسی ، Prabal Gurung پاربیل گرانگ از این رنگ زیاد استفاده میکنند پیشنهاد ما به شما اینه که این رنگ رو با لباس های طوسی و سفید ست کنید.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود