طرز استفاده صحیح از کفش پاشنه بلند برای بانوان

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

مثل هر مهارت دیگری، هنر راه رفتن در کفش پاشنه بلند نیازمند صبر و تمرین است.سایز کفش شما باید مناسب باشد. اما جالب است بدانید که در تحقیقاتی که توسط متخصصان ارتوپدی آمریکا صورت گرفته، 88% از زنان آمریکایی کفشهایی میپوشند که بسیار برایشان تنگ و کوچک است. پوشیدن کفش با سایز مناسب نه تنها در راحت تر راه رفتن شما موثر است بلکه سلامتی پای شما را نیز تضمین خواهد کرد. در ادامه تعدادی از موثرترین راه ها را برای بهتر راه رفتن با کفش پاشنه بلند نشان خواهیم داد.

1- سایز کفش مهم است:

قبل از هر چیز در درجه اول سایز کفش شما باید مناسب باشد به عبارتی کفش شما باید طوری باشد که شما در آن احساس راحتی داشته باشید. اگر کفش شما بزرگ باشد باعث میشود که پای شما در کفش بلغزد و این طور برسد که شما ناشیانه راه میروید. اگر کفش کوچک و تنگ باشد در آن احساس درد میکنید.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

حتما سایز پای خود را به صورت منظم چک کنید، زیرا سایز پایتان ممکن است تغییر کند، برای مثال بعد از بچه دار شدنتان سایز پای شما به اندازه 1 سایز کامل تغییر میکند.

 

   

 

2-به خودتان استراحت بدهید:

هر زمان و هر مکانی که امکان نشستن وجود دارد بنشینید زیرا این کار باعث استراحت عضلات پای شما میشود و باعث میشود که شما در کفش پاشنه بلند راحت تر باشید و کمتر خسته شوید.

3- باسن و زانوهای خود را منقبض نکنید تا خوش اندام تر و انعطاف پذیرتر به نظر برسید. سر خود را بالا گرفته و شکم خود را تو دهید شاید در ابتدا این کار سخت باشد ولی به سرعت به آن عادت میکنید.



بیشتر بخوانید: کفشم تنگه ، کفشم پامو میزنه ، کفشم زود کثیف میشه !!!



4- حرکات خود را با ضرب آهنگ منطبق کنید:

مشخصا شما به گامی که با کفش پاشنه تخت برمیدارید فکر نمیکنید، کفش پاشنه بلند هم این طور است لازم نیست که به تمام قدم های خود فکر کنید چون که باعث میشود استرس بیشتری داشته باشید و در گام هایتان نامطمئن میشوید. اگر در حال راه تمرین راه رفتن با این کفش یک آهنگ گوش دهید و حرکات پای خود را با آن هماهنگ کنید باعث میشود که شما راحت تر و با اعتماد به نفس بیشتر گام بردارید.

5- آرام راه بروید:

کفش های پاشنه بلند برای پوشیدن در باشگاه نیستند پس لازم نیست که خیلی تند با آنها راه برویم. کفش پاشنه بلند به طور طبیعی گام های شما را کوتاه میکند پس شما باید تعداد گامهای خود را بالا ببرید، از این رو با تند راه رفتن انرژی خود را از دست خواهید داد.

 

 

6- حتما از کفی استفاده کنید:

از یک کفی کلفت و مناسب استفاده کنید زیرا کفی های نازک نمیتوانند فشار ناشی از کفش را دفع کنند، در خالی که یک کفی کلفت میتواند این کار را انجام دهد و فشار کفش را جذب کند و در راحت تر راه رفتن به شما کمک کند.

 

 

مقالات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود