مواد غذایی و رژیم مناسب که در سالم تر و زیباتر به نظر رسیدن به شما کمک میکنند.

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

تا چه اندازه به یک رژیم غذایی مناسب بها میدهید؟؟؟؟ آیا میدانستید که مواد غذایی مفید نه تنها در سلامت جسم و روح شما تاثیر گذار است، بلکه در زیباتر یه نظر رسیدن شما نقش مهمی را ایفا میکند!!! با خواندن مطلب زیر به اطلاعاتی راجع به مفید ترین مواد غذایی و تاثیر بسیار آنها در سلامتی و زیبایی خود دست یابید.

همه ما دوست داریم که پوستی شفاف، سالم و بدون هیچ چین و چروک و فوق العاده داشته باشیم. بله! البته که پوستی با این ویژگی ها رو همه دوست دارند. ولی تا تبلیغات وسوسه آمیز تلویزیون رو میبینیم دست پاچه میشیم، مخصوصا زمانی که میفهمیم که فلان فرد مشهور، خواننده یا بازیگر از فلان محصول استفاده کرده (مثلا : بیانسه از کرم نیو واندر استفاده میکنه پس بهتر است که منم از این کرم استفاده کنم).درسته؟؟؟ اما بیاید قبول کنیم که داشتن یک رژیم غذایی مناسب نقش بسیار مهمی در سالم و زیباتر به نظر رسیدن ما دارد بدون اینکه پول زیادی خرج لوازم آرایشی و کرم های مختلف کنیم با وجود اینکه از تاثیر گذاریشون اطمینان نداریم . من شدیدا به این موضوع اعتقاد دارم که سلامتی جسم ما در گرو غذا و نوشیدنی هایی است که هر روز مصرف میکنیم. برای مثال:اگر از تمام دوستان و نزدیکان من بپرسید اونا میگن که من علاقه شدیدی به زنجیبل دارم، این ادویه طعم و بوی خاصی به غذا میده. اگه احساس خستگی کنم  راه حل:زنجبیل، اگه سرما بخورم : زنجبیل، شاید دیوونه کننده باشه ولی چاره هر دردی زنجبیله!!!!

 

(Ginger)زنجبیل

تا حالا شده که بخواین برید مهمونی یا عروسی یا بعد سه ماه تعطیلات تابستون یا تعطیلات بخواید برید دانشگاه یا سرکار و درست در این مواقع جوش هایی بزنید که از بین بردنشان کار سختی است؟؟ من میدونم چاره کار چیه : لیمو!!! بله لیمو، تعداد زیادی از ما از مادر بزرگامون یا مادرامون شنیدیم که نوشیدن آب جوش و لیمو صبح زود فواید زیادی دارد. اما چرا؟؟؟ جواب این سوال این جاست که لیمو به هضم غذا کمک میکند و با ترشح صفرا از کبدتون حفاظت میکند هم چنین به علت داشتن کلسیم و پتاسیم و منیزیم و البته از همه مهمتر ویتامین c،نه تنها سموم بدن را دفع میکند بلکه با چین و چروک صورت مبارزه میکند و آنها را از بین میبرد.

لیمو(Lemon)

پیازها نوع دیگری از غذا های ارگانیک هستند که اشک ما رو بد در میارن(من که باید عینک ایمنی بزنم وقتی دارم خردشون میکنم). پیاز باعث ضدعفونی شدن خون میشه و باکتری ها و ویروس ها را از بین میبرد، به هر حال گریه کردن واقعا می ارزه اگه سلامتی ما تضمین شه.حالا چه پیاز رو سرخ کنیم و یا چه خامش!

پیاز(Onion)



بیشتر بخوانید: 7 راه رایج نادرست برای کم کردن وزن و واقعیت هایی درباره معایبشان



تا حالا شده که یکی بهتون بگه که خیلی خسته به نظر میرسید؟ و شما سریع به خودتون میگید آره ( واای چشمام از حدقه داره میزنه بیرون!!!) کرفس چاره کاره، با وجود اینکه خودم به شخصه طرفدار طعمش نیستم ولی از وقتی به فوایدش پی بردم توی هر آبمیوه ای مقداری هم آب کرفس میریزم. کرفس نه تنها سموم بدن رو دفع میکنه بلکه خستگی از بدن ما رو از بدن ما میگیره (فقط یک لحظه به چشمای پف کرده و شاید لیوان های قهوه و کافی که برا سرپا نگه داشتن خود خوردید فکر کنید و این بار به جای نوشیدنی های کافیین دار مقداری آب کرفس بنوشید و تاثیرشو مقایسه کنید). کرفس هم چنین کبد شما رو سالم نگه میدارد و موجب کاهش استرس میشود.

 کرفس(Celery)

دوست دارید که همیشه جوانتر به نظر برسید؟ خوب اگر این طور است باید ویتامین c کافی به بدن خود برسانید. از استفاده کردن از کپسول های ویتامین c دست بردارید و کلم را جایگزیم کنید.مقدار زیاد این ویتامین در واقع به درمان بافت های آسیب داده کمک میکند جالبه که بدونید که کلم مقدار بیشتری ویتامین c را نسبت به پرتقال در خود دارد و به طور  طبیعی انرژی بخش است. 

کلم(Cabbage)

اما واقعا وقتی که ما کمی به بدنمون فکر میکنیم باورنکردنی است که این چگونه این اعضا مختلف وظیفه خود را انجام میدهند تا ما را زنده نگه دارند بدنمان گاه به ما هشدار میدهد که اگر یکی از ارگانها درست کار نکرد ما باید بهش اهمیت بدیم و درمانش کنیم. پس به جای اینکه به مواد آرایشی با وعده (همیشه جوان بمانید) رو بیارید و نه تنها هزینه های زیادی بپردازید که هیچ، بلکه نتیجه مورد نظرتان را نگیرید، روزی یک سیب بخورید تا پوست شما از زیبایی و شفافی بدرخشد. 

و همیشه اینو یادمون باشه که زیبایی از درون میاد.

 

 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود