کمد کپسولی لباس های بالا تنه

نوشته شده در3 سال ها پیش با
پسندیدم 0

در مقاله قبلی در مورد اینکه کمد کپسولی چیست و چه کاربرد و مزایا و فواید برای ما دارد را بیان کردیم و و درباره انواع کفش ها صحبت کردیم در این مقاله قصد این را داریم که به معرفی لباس های بالا تنه یعنی تاپ ها و تیشرت ها وبلوز هایی که می تواند کمد کپسولی ما را جذاب ،متنوع، فشرده کند، می پردازیم و اینکه این لباس ها درچه مکان و زمان هایی مورد استفاده قرار می گیرند.

در کمد لباس هر خانمی چندین لباس، که به بالا تنه مربوط می شود مانند تاپ و تیشرت و بلوز،... وجود دارد و در این دنیای رنگارنگ لباس ها، ما دچار سردرگمی می شویم که چه لباس یا طرح یا رنگی را بپوشیم یا اینکه لباس مناسب جا یا مکانی که قرار است برویم هست یا خیر ؟ یا اینکه رنگ لباسی که قرار است بپوشیم قابل ست شدن با دیگر لباس ها هست یا خیر؟

با توجه به مطالب گفته شده در قسمت پایین ما فقط با معرفی 11 تکه لباس برای بالاتنه، شما را در ایجاد یک کمد کپسولی متنوع و جذاب راهنمایی می کنیم که دچار سردرگمی نشوید و اینکه برای هر مکانی براحتی بتوانید لباس انتخاب کنید و بتوانید با لباس های دیگر ست کنید و اینکه کمد لباس شما بیش از حد شلوغ نباشد و نتوانید لباس مورد نظر را انتخاب کنید.

تیشرت:

تیشرت برای پوشاندن بالا تنه به کار می روند و معمولا دکمه و یقه ندارند و آستین های کوتاهی دارند. فرق تی شرت با پولو شرت در این است که پولو شرت یقه با 2 یا 3 دکمه دارد و تیشرت ها از نظر یقه به چند دسته یقه گرد، یقه هفت، یقه هفت عمیق، یقه اسکوپ عمیق، یقه قایقی،... تقسیم می شوند.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

تیشرت ساده سفید :

اگر طرفدار رنگ‌های تیره نیستید، برای انتخاب تی شرت در استایل کلاسیک، یک تیشرت ساده سفید بهترین انتخاب است و این تی شرت قابل ست شدن با شلوار جین و هر شلوار مناسب دیگری و حتی شلوار پولکی و دامن‌های منجوق دوزی شده است و استایلی شیک و زیبا به شما می دهد. اگر بدن عضلانی و ورزشی دارید این نوع تی شرت ها تاحد امکان بدن شما را کمتر می پوشانند و برجستگی های را بهتر نشان می دهند.

تیشرت ساده مشکی:

برای اینکه فرم بدنتان زیباتر به نظر برسد و اضافه وزنتان زیاد نشان داده نشود و می خواهید لاغرتر به نظر برسید، رنگ سیاه به شما توصیه می شود. استفاده از تیشرت مشکی ساده برای بالاتنه و دامن کلوش برای پایین تنه اندام را کشیده تر و زیباتر نشان می دهد.

تیشرت آستین دار راه راه :

این نوع تیشرت ها هم برای افراد لاغر و هم افراد چاق کاربرد دارد به این صورت که راه راه افقی برا ی افراد لاغر و راه راه عمودی برای افراد چاق مناسب است تی شرت راه راه عمودی را می توان با یک دامن میدی پیلی خاکستری همراه با یک کفش پاشنه بلند ست کرد.تی شرت راه راه افقی را می توان با یک کمربند رنگ جیغ و یک دستمال گردن و اکسسوری های درشت پوشید.

تیشرت آستین دار ساده :

این نوع تیشرت دارای آستین هستند و بدون طرح و با رنگ های مختلف و طریق ست کردن آن بستگی به رنگ تیشرت دارد.

تاپ:

لباسی که برای پوشاندن از کمر تا گردن به کار می‌رود. تاپ ممکن است توسط بندی که روی شانه‌ها قرار ‌گیرد یا دور گردن واقع ‌شود یا روی تنه نگه داشته شود، یا آن که بدون بند باشد و هم‌چنین برخی از تاپ‌ها کوتاه هستند، به شکلی که شکم و کمر فرد را نمی‌پوشانند.

تاپ جین:

این مدل تاپ می‌تواند در کنار شلوار جین یک ترکیب بسیار خوب را تشکیل دهد. پس اگر شما طرفدار ست های جین هستید می توانید از این تاپ جین استفاده کنید.و در کنار یک شلوار تنگ تیره و یک شال رنگی می‎تواند برای هر خانم شیک‎ پوشی مناسب و برازنده باشد. این تاپ ها بسته به ضخامت پارچه می‎توانند در فصل بهار یا تابستان هم مورد استفاده قرار بگیرند.

تاپ با رنگ خنثی:

دسته ی دیگری از تاپ ها به نام رنگ های خنثی وجود دارند که به راحتی می توان آنها را با رنگهای دیگر ست کرد. به عنوان مثال برای ست تک ‌رنگ می‌تواند تاپ سفید همراه با شلوار جین آبی، بوت کوتاه آبی تیره باشد.و اگر ترکیب مورد نظر برایتان زیادی یک رنگ بود می‌توانید از یک روسری قرمز یا بنفش روشن هم استفاده کنید.و یا کفش ‌های پاشنه ‌بلند قرمز با شلوار جین آبی و جواهرات طلایی را می‌توان با تاپ خاکستری و ژاکت مشکی ترکیب کرد.رنگ های خنثی مانند :مشکی، سفید، خاکستری، بژ ، قهوه ای، شیری، نقره ای، برنزی، طلایی، سبز زیتونی

تاپ طرح دار:

تاپ های طرح دار نه مانند تاپ های ساده زنانه هستند و نه مانند تاپ هایی هستند که تزییات سنگینی دارند.برخی از آنها طرح های چاپی دارند و برخی دیگر در یقه مانجوق دوری دارند و....، اگر می خواهید پوشش شما منحصر بفرد شود،تاپی با جزییات و طرح های خاص انتخاب کنید همانند تاپ های برش دار،تاپ های گیپور و یا تاپ هایی با طرح های سنتی و چاپی. تاپ های طرح دار می توان با کیف های تک رنگ استفاده کرد.اگر می خواهید استایلی غیررسمی داشته باشید می توانید تاپ های طرح دار با یک شلوار جین ترکیب کنید.

تاپ مجلسی و رسمی زنانه:

این نوع تاپ هامی توان همراه با یک شلوار جین یا دامن کوتاه یا بلند پوشید و برای مهمانی های غیررسمی  با هرنوع کفشی چه پاشنه بلند یا تخت ست کرد. اگر تاپ مجلسی زرق و برق دار پوشیده اید، می توانید کفش پاشنه بلند به رنگ بدن یا خنثی نیز بپوشید.

تاپ سفید ساده:

این نوع تاپ ها بدون طرح و یک دست رنگ سفید دارند و به راحتی با هر لباسی ترکیب می شوند.تاپ سفید ساده را می توان با کت و شلوار ست کرد وظاهری جذاب و شیک به شما می دهد.

تاپ نود ساده :

تاپ با رنگ نود را می توان با هر لباسی با طیف رنگ صورتی و رنگ مشکی و سرمه ای ست و هماهنگ کرد.رنگ نود از طیف رنگی استخوانی تا کاراملی ساده است . شما باید نزدیک‌ترین رنگ را به رنگ پوست خود انتخاب کنید. در نهایت با انتخاب جواهرات و اکسسوری‌های طلایی گرمای لازم را به استایل خود دهید.

بلوز:

نوعی لباس گشاد بوده است که برای پوشش بالاتنه کاربرد داشته و این لباس به گونه‌ای بود که در کمر به وسیلهٔ تسمه یا کمربند بسته می‌شد  و حالتی شل و آویزان به خود می‌گرفت.

بلوز سفید:

بلوز سفید را می توان با دامن میدی پیلی با رنگی گرم  ست کرد و تیپی زیبا وفاخر برای استایل های بهاره و تابستانه برای خود به ارمغان بیاورید .

 

لباس ها علاوه بر شخصیتی که به انسان ها می دهند می توانند در بسیاری از موارد عیبوب بدن را هم بپوشانند هر کسی اندام منحصر به فرد خود را دارد و باید بداند که با توجه به اندام و هیکل خود چه لباسی را انتخاب کند.در ادامه معرفی محصولات دیگر با ما همراه باشید. بیشتر بخوانید.

 

 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود