گوشواره های بزرگ دهه 80 ، از گذشته تا کنون

نوشته شده در3 سال ها پیش با
پسندیدم 0

در دهه 80 طرح و سبک گوشواره های بزرگ و عظیم توسط ترندها و فشن شوها به خانم ها شناخته شدند و محبوب خانم ها قرار گرفتند و بعد از طی چندین ساله گذشته که مجدد رونمایی شدند دوباره مجبوبیت خاص خود را دارند و از مد نیافتاند در این مقاله ما به معرفی گوشواره های در که در دهه 1980 طراحی شده و نمایان شدند می پردازیم .

فش شوهای سال جدید با الهام و بازگشت به دهه 1980برگزار شدند و ترند ها از گوشواره های که در دهه 1980 استفاده می شدند رونمایی کردند .جالب است بدانید که در دهه 1980 گردنبند های نازک و گوشواره های ظریف در بین ترندها و خانم ها جایی نداشت و برعکس گوشواره ها بزرگ و عظیم به اندازه های توپ گلف با طرح ها و رنگ های متنوع و زیبا مورد استقبال همگان قرار گرفته بود . این گوشواره ها در گوش ترندها به زیبایی می درخشید و مورد توجه همگان قرار گرفته بود و امروزه مجدد از این طرح ها و سبک ها رونمایی شد . ما در این مقاله بهترین سبکهایی از گوشواره ها در دهه 1980 استفاده می شدند را گردآوری کرده ایم و به معرفی آن ها می پردازیم که عبارتند از گوشواره مروارید، هندسی، دکمه ای، نئون، مجلسی، گل می توان نام برد.

گوشواره مروارید:

همه دخترا عاشق این سبک از گوشواره هستند.گوشواره های مروارید که از سبکهای قدیمی هستند ولی دو سال است که در فشن شوها و دنیای جواهرات نمایش داده می شوند و گوشواره مروارید سبکی مدرن دارد و در همه جا قابل استفاده هستند از مهمان های رسمی گرفته تا در خانه می توان پوشید.این نوع گوشواره استایلی حیرت انگیز به شما می دهد.


گوشواره های هندسی:

این مدل گوشواره از اشکال هندسی مانند مربع ،دایره، لوزی، ...الهام گرفته شدند و ممکن است گوشواره های هندسی، از اشکال هندسی  متقارن و غیر متقارن طراحی شده باشند و گوشواره هندسی سبکی اسپرت دارد.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------


گوشواره دکمه ای:

این مدل طرح در زمان های قدیم مورد استفاده بوده است و مجدد در فشن شوهای سال 2020 بصورت گوشواره هایی برجسته و بزرگی به نمایش در آمدند.این مدل گوشواره ها از دکمه هایی بزرگ الهام گرفته شدند به همین دلیل به آنها گوشواره های دکمه ای گفته می شوند و سبکی اسپرت دارند.


گوشواره نئونی:

در این مدل گوشواره ها در قدیم و در دهه 1980 طراحی شده است و در فشن شوهای اخیر مجدد به نمایش گذاشته شدند علت نام گذاری این سبک گوشواره ها بخاطر رنگ  شب تابی، شبرنگ و شب نما  آن ها است و اینکه رنگ هایی جیغ و شفاف و روشنی دارند که در شب مثل چراغ عمل میکنه و از خودشان نور تولید می کند .در طرح ها و رنگ های مختلف طراحی شده اند و به دلیل تنوع طرح و رنگی که دارند قابلیت ست شدن با هر نوع لباسی را دارند.


گوشواره مجلسی:

این سبک گوشواره ها در طرح و رنگ های مختلف به نمایش گذاشته می شوند و در دهه 1980 هم مورد استفاده همگان بودند و امروزه هم در مراسم های مجلسی مانند عروسی ها و مهمانی های رسمی استفاده می شوند . به دلیل طراحی زیبایی که دارند استایل فوق العاده ای به شما می بخشند و باعث می شود که شما را در مهمان ها بدرخشید .


گوشواره گل:

این طرح و سبک الهام گرفته از گل های طبیعت است . این سبک از گوشواره در دهه در فشن شوها و دنیای جواهرات نمایش داده و محبوب شده اند . این مدل گوشواره ها از ظرافت بالایی برخوردارند و هیچوقت از مد نمی افتند و شما می توانید آن را با یک پیراهن شیک و شلوار ست کنید و استایل زیبایی از شما به تصویر می کشد.





بسیاری از مردم نمی خواهند برای خرید گوشواره به خیابان ها و بازار های زنجیره ای بلندی بروند وبا توجه به فاصله اجتماعی در شرایط امروز کرونا وجود دارد نمی توانند یا نمی خواهند بصورت حضوری برای خرید گوشواره از بازار خرید کنند و مشتریان می توانند گوشواره های زیبا و گران بها را در فروشگاه اینترنتی شیک پوش ببینید و بصورت اینترنتی خریداری کنید.  

برگرفته از :vogue.com

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود