چگونه پیراهن مردانه را برای سفر تا کنیم تا چروک نشود

نوشته شده در2 ماه ها پیش
پسندیدم 1
تمام لذت سفر به یک طرف، دردسر چروک شدن لباس به خصوص پیراهن مردانه به یک طرف. واقعا دغدغه خیلی از آقاین است که به سفر می روند
اگر شما هم مثل من قبل از رفتن به سفر و در هنگام تا زدن پیراهن ها خود دچار مشکل هستید و همیشه نگران این هستید که بعد از رسیدن به مقصد پیراهن مردانه شما آماده استفاده و پوشیدن نیست می توانیم با یکدیگر همدردی کنیم. 
بدترین حالت این است که لباس خود را از چمدان بیرون بیاورید و با پیراهنی روبرو شوید که انگار بعد از استفاده در باشگاه به داخل ساک ورزشی انداخته اید و یک ماه آنجا مانده، به قول قدیمی ها از دهن گاو در آوردی. 
اما نگران نباشید ما به شما روشی یاد می دهیم که بتوانید از شر این مشکل خلاص شوید. البته دقت داشته باشید که در هنگام خرید پیراهن مردانه حتما باید به جنس پارچه آن هم دقت داشته باشید. چون تاثیر بسزایی در این موضوع خواهد داشت
---------------------------------------

--------------------------------------- 

تمام دکمه ها رو ببندید

اولین قدم برای اینکه مطمئن باشید که پیراهن مردانه شما چروک نمی شود این است که تمام دکمه های آن را ببنید که حداقل کششی در حد ابتدای داشته باشد.
انتخاب صحیح پیراهن مردانه
بستن دکمه های جلویی پیراهن، هر دو بخش آن را در کنار هم نگه می دارد و فرصت چروک شدن را کم میکند.
برخی از افراد دوست دارند گوشه ها را تا کنند و فقط دکمه های بالا، پایین و وسط را ببندند. اما این باعث نمی شود که پیراهن شما تا حد ممکن تنگ شود.
در بسته بندی، سفتی و کشیدگی پارچه برای مبارزه با چین و چروک ها خوب است و بستن تمام دکمه های پیراهن آستین بلند اولین گام برای سفت شدن است. بنابراین هیچ دکمه ای را نادیده نگیرید.
همچنین فراموش نکنید که دکمه های یقه و سرآستین خود را ببندید.

آستین ها رو از پشت تا کنید

پیراهن مردانه لاکچری خود را رو به پایین بر روی یک سطح سخت، صاف و تمیز قرار دهید. پارچه را با دستان خود صاف کنید و تمام برآمدگی ها و چین ها را از بین ببرید.
بهترین مدل پیراهن مردانه
یک آستین را بردارید و با دست دیگر قسمت دوخت سرشونه رو نگه دارد و به صورت اوریب در پشت تا کنید.
سپس آستین دیگر را به همین ترتیب به صورت ضربدری بر روی آستین دیگر قرار دهید، نکته در اینجاست که حتما از قسمت دوخت سر شانه تا بزنید که آستین ها چروک نشود.

آستین ها رو از وسط تا کنید تا به یقه برسد

از آستینی که  بالا است شروع کنید، آن را از روی سرآستین بگیرید و از وسط تا کنید، تا به سمت یقه.
پیراهن مردانه شیک
سر آستین در کنار یقه پیراهن قرار می گیرد. با آستین دوم تکرار کنید. بازوهای پیراهن لباس شما یک V را تشکیل می دهند. اشکالی ندارد که در قسمت تاشو همپوشانی داشته باشند.
به یاد داشته باشید که هنگام کار پارچه را صاف کنید و هر گونه چین و چروک را در طول مسیر از بین ببرید.

کناره های پیراهن را تا کنید

یک لبه پیراهن خود را تا وسط و تا کنید. تقریبا یک سوم کل اندازه پیراهن خواهد شد. 
پیراهن مردانه اسپورت
سپس طرف دیگر را تا لبه مخالف تا کنید.
مراقب باشید که هر طرف را تا کنید تا این کار را تمیز انجام دهید، بدون ایجاد چین و چروک در پارچه.
پیراهن لباس شما اکنون از طول به یک سوم تا شده است. در نتیجه، شما باید یک نوار بلند و باریک از پیراهن در جلوی خود داشته باشید.

پیراهن مردانه رو از پایین به سمت بالا تا بزنید

پیراهن لباس خود را با دو دست در قسمت لبه آن بگیرید. آن را از یک سوم به سمت بالا به سمت یقه تا کنید.
پیراهن مردانه مجلسی
لبه تا شده را بردارید و آن را تا بالای پیراهن خود بیاورید. لبه تا شده درست زیر یقه قرار می گیرد. به این معنی که پیراهن شما که از نظر طولی دقیقا از وسط تا شده است.

پیراهن مردانه خود را در قسمت بالایی چمدان بگذارید.

یک دست خود را زیر پیراهن تا شده خود بکشید و دست دیگر را روی بالا قرار دهید. سپس به آرامی آن را برگردانید تا قسمت دکمه دار آن رو به بالا باشد.
پیراهن مردانه تابستانه
با دقت زیاد، پیراهن لباس خود را داخل چمدان یا کیف مسافرتی خود قرار دهید. پیراهن های لباس شما باید آخرین چیزی باشد که بسته بندی می کنید و آنها را در بالا نگه دارید.
به این ترتیب، احتمال چروک شدن آن‌ها در اثر بالا رفتن چیزی که روی آن‌ها قرار می‌گیرد و پارچه را به صورت چین و چروک در می‌آورد، کمتر می‌شود.
اگر چندین پیراهن لباس را بسته بندی می کنید، می توانید با جایگزین کردن نحوه قرار دادن آنها کمی فضای اضافی ایجاد کنید.
راه مناسب این است که هر بار پیراهن های لباس خود را با یقه های مختلف در دو طرف کنار هم قرار دهید تا پره های خود را هم سطح کنید.

موارد دیگری که باید در نظر بگیرید

گاهی اوقات هنگام مسافرت، جای زیادی در چمدان شما وجود دارد. اگر از یک کیف کوچک یا بزرگ استفاده می کنید اما به یک سفر طولانی می روید، ممکن است متوجه شوید که فضا کم دارید.
چگونه پیراهن مردانه را تا کنیم
وقتی این اتفاق می افتد، باید از فضایی که در اختیار دارید باید نهایت استفاده را ببرید.
به این معنی باشد که شما باید برای قرار دادن لباس های بیشتری در کیف خود فداکاری کنید. و توقع نداشته باشید همه بدون چین و چروک باقی خواهند بود پس بهتر است اول لباس هایی که اولیت دارند و می دانید حتما در چند روز اول سفر به آن نیاز دارید دقت بیشتری به آن داشته باشید به زبان ساده اولیت بندی کنید.

بعد از باز کردن چمدان خط تا ها رو اتو کنید

البته باید قبل از بسته بندی پیراهن خود را اتو کنید. اما پس از آن نیز باید چند لمس نقطه ای انجام دهید.
هنگام اتوکشی قبل از سفر از اسپری نشاسته استفاده کنید. این به کاهش چین و چروک ها کمک می کند.
هنگامی که پیراهن‌های لباس شما را باز می‌کنید، احتمالاً چند تا چین دارند. با این حال، اگر آنها را به درستی تا کنید، میزان چروک پیراهن خود را کاهش می دهید.
به احتمال زیاد نیاز خواهید داشت که یک اتو را روی پیراهن خود بکشید، اما اگر فقط چند قسمت دارید که باید روی آن تمرکز کنید، چین و چروک‌هایتان باید به راحتی ظاهر شوند.
اما مجدد تاکید می کنم که جنس پیراهن مردانه و نوع پارچه آن بسیار مهم است از سوی دیگر نوع یقه پیراهن مردانه می تواند تاثیر داشته باشد اگر پیراهن هاوایی مردانه باشد یقه آن شل و لخت است و دردسر کمتری خواهید داشت اما پیراهن کلاسیک مردانه با یقه های سفت و ایستاده تر باید در هنگام بسته بندی دقت بیشتری داشته باشید.
مقالات مرتبط
محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود