8 مدل مختلف لباس زیر مردانه : انتخاب مناسب ترین برای شما

نوشته شده در3 ماه ها پیش با
پسندیدم 0
لباس زیر مردانه می تواند یک موضوع بسیار شخصی باشد. همه ما آن را می پوشیم (امیدوارم) اما به ندرت کسی در مورد آن صحبت می کند، مگر اینکه بخواهد از آن شکایت کند. بهترین لباس زیر باید راحت، قابل تنفس و مناسب برای فعالیت‌ها در طول روز باشد. اما چگونه بهترین انتخاب رو داشته باشیم؟ انتخاب ها در فروشگاه یا آنلاین ممکن است بسیار زیاد باشد، بنابراین ما می خواهیم سعی کنیم کار را برای شما ساده کنیم. در این وبلاگ انواع مختلف شورت مردانه را شرح می‌دهیم، به شما می‌گوییم هنگام انتخاب مدل شورت مردانه به چه چیزی توجه کنید، و توصیه‌های خود را برای لباس زیر مورد علاقه‌مان به شما ارائه می‌دهیم.

8 نوع مختلف لباس زیر مردانه

توجه داشته باشید که برندهای مختلف ممکن است به برش های یکسان لباس زیر نام های متفاوتی بدهند. به عنوان مثال،در یک برند ممکن است شورت باکسر با نام دیگری معرفی شودد. ما در این مقاله اطمینان می دهیم که هر یک از برش‌ها را متمایز کنیم تا بدون توجه به اینکه یک برند آن را چه نامی می‌گذارد، دقیقاً بدانید به چه چیزی نیاز داریم.
----------------------------------------- 

شورت باکسر

باکسرها (که به آن شورت بوکس نیز می گویند) به دلایلی کلاسیک هستند. آنها قابل اعتماد و همه کاره هستند شما دقیقاً می‌دانید که وقتی یک جفت بوکسر را برمی‌دارید چه چیزی به دست می‌آورید - یک تناسب آرام و یک بوم خالی برای رنگ یا طرح. شورت باکسر پوشش کامل ناحیه لگن را فراهم می کنند و انتخابی عالی برای انواع لباس های غیر رسمی یا شیک هستند. با این حال، تناسب فوق‌العاده آرام آن‌ها به این معنی است که پشتیبانی زیادی را ارائه نمی‌کنند، و این باعث می‌شود آنها برای فعالیت‌های ورزشی یا لباس‌های متناسب‌تر ایده‌آل نباشند. آنها تمایل دارند روی پاها جمع شوند یا به سمت پایین بدن سر بخورند، مخصوصا برای مردان بزرگ و بلند قد. بنابراین، بوکسورها برای استراحت در اطراف خانه یا فعالیت های کم تحرک بیشتر، مانند زمان در دفتر، بهترین هستند.
----------------------------------------- 

شورت اسلیپ

فکر کنید که شورت برخلاف بوکسورها عمل می کند. شورت‌ها که Jockeys نیز نامیده می‌شوند (برای برندی که آنها را محبوب کرده است)، حداکثر پشتیبانی و راحتی را ارائه می‌دهند، اما پوشش زیادی (در صورت وجود) روی ساق پا ایجاد نمی‌کنند. شورت اسلیپ مردانه به دلیل انعطاف پذیری و کشش معروف هستند (با فرض اینکه از پارچه با کیفیتی ساخته شده باشند). این باعث می شود آنها برای پوشیدن فعال روزانه و همچنین فعالیت های ورزشی سبک تر عالی باشند. اگرچه آنها کاربردی هستند، اما شیک ترین نیستند، زیرا معمولاً در رنگ های ساده هستند. آنها برخی از مشکلاتی که مردان درشت اندام و قدبلند با آن ها با لباس های زیر به اندازه کافی راحت هستند را کاهش می دهند، اما همه آنها را به دلیل عدم پوشش خود دوست ندارند.
----------------------------------------- 

شورت باکسر پادار

اگر بوکسورها خیلی گشاد و آرام هستند و شورت ها پوشش کافی را ایجاد نمی کنند، پس شلوار باکسر ممکن است راه حل ترکیبی برای شما باشد! شلوارهای باکسر به یکی از محبوب ترین مدل های لباس زیر برای مردان در هر سایز، به خصوص مردان درشت اندام و قدبلند تبدیل شده است. باکسر با پوششی که ارائه می‌کنند، و همچنین ظرافتی که ارائه می‌دهند، برای موقعیت‌های مختلف مناسب هستند، چه فعال باشند و چه کم تحرک. تا زمانی که آنها را به درستی اندازه می دهید، آنها نباید مانند بوکسورها دور ران خود جمع شوند و حتی بهتر از شورت نخی باید در جای خود بمانند. پوشش آنها حتی فرصت هایی را برای رنگ ها یا الگوهای اضافی فراهم می کند.
----------------------------------------- 

شورت پادار کوتاه یا ترانک

تنه ها ترکیبی بین شورت و شورت باکسر هستند. شلوارک و شلوار باکسر را محکم و محکم می کنند و روی ران بین آن دو می نشینند. آن‌ها را به‌عنوان یک شورت کوتاه‌تر یا کمی کوتاه‌تر در نظر بگیرید. آنها قابلیت تنفس بیشتری را نسبت به شلوارهای باکسر ارائه می دهند، که آنها را برای روزهای طولانی در یک دفتر گرم یا زیر شلوارک کوتاه شما وقتی که تابستان امسال به یک مهمانی حیاط خلوت می روید، ایده آل می کند.
----------------------------------------- 

شورت بیکینی کات

بیکینی کات به سبکی از لباس زیر اشاره دارد که تا حدودی در بین برش شورت و تنه قرار می گیرد و حتی بیشتر از ران شما نمایان می شود. شما متوجه می شوید که اینها برش بسیاری از لباس های شنا برای مردان در اروپا هستند، جایی که آنها به ویژه محبوب هستند. آنها ساپورت شورت را فقط با اندکی پوشش اضافی برای بالای ساق پا فراهم می کنند. اگر می خواهید کمی ذوق و شخصیت به بازی لباس زیر خود اضافه کنید، شاید Bikini Cut برای شما مناسب باشد!
----------------------------------------- 

شورت بند جوک

به طور سنتی برای دو و میدانی با شدت بالا مورد استفاده قرار می گیرد، بند jockstrap از جلوی ناحیه تناسلی محافظت کامل می کند و عقب را کاملاً در معرض دید قرار می دهد. در بسیاری از مواقع، بند بند مجهز به یک جیب برای قرار دادن محافظ اضافی، خواهید یافت. برای پوشش بیشتر بدون از دست دادن محافظت اضافی، می‌توانید یک بند ران را با یک لایه دیگر از لباس‌های زیر، مانند یک شلوار کوتاه، ترکیب کنید.
اگر به دنبال شورت فانتزی مردانه هستید این مدل بسیار خاص است
----------------------------------------- 

شورت لامبادا 

لباس زیری که کمترین پوشش را دارد، شورت لامبادا مردانه برای کسانی است که حداکثر جریان هوا و تنفس را می خواهند. پارچه های لامبادا بسیار نازک هستند و حداقل پوشش و پشتیبانی را ارائه می دهند. اگر واقعاً به خودتان اطمینان دارید یا می‌خواهید هوای بیشتری در آنجا احساس کنید، اینها را بپوشید. فقط مطمئن شوید که شلوار/شلوار شما به درستی تناسب دارد، زیرا G-Strings در صورت قرار گرفتن در معرض آن چیز زیادی را به تخیل نمی‌گذارد.
----------------------------------------- 

شورت بلند و یا بیژامه

لباس‌های زیر بلند که به آن‌های بلند نیز می‌گویند، همان چیزی است که وقتی جیوه کاهش می‌یابد، به آن دست می‌یابید. لباس زیر بلند که تمام پاهای شما را در بر می گیرد، برای روزهای سردتر چه در داخل و چه در خارج از خانه مناسب است. مردان بزرگ و قدبلند باید به دنبال لباس زیر بلند با کشش زیاد باشند، زیرا بسیاری از برندها هنگام پوشیدن آنها به راحتی پاره می شوند. هنگام خرید لباس زیر بلند، به دنبال پارچه های گرم کننده با فناوری عایق نیز باشید تا بتوانید در سردترین دما تا حد امکان گرم بمانید. لباس های زیر بلند به خوبی با جوراب هایی که پاهای شما را گرم نگه می دارد جفت می شود، به خصوص اگر پاهای سردی دارید.
----------------------------------------- 

چه مدل شورت مردانه ای بهتر است؟


بهترین نوع لباس زیر به عوامل مختلفی از جمله سطح فعالیت، شرایط بیرونی، نوع بدن و ترجیحات تناسب اندام بستگی دارد. از دیدگاه سلامتی، مطالعات نشان داده اند که برخی از مدل های گشادتر لباس زیر، مانند بوکسر، تولید اسپرم بیشتری را نسبت به مدل های تنگ تر، مانند شورت، افزایش می دهند. با این حال، اگر باروری برای شما نگران کننده است، توصیه می کنیم برای مشاوره دقیق تر با یک پزشک مشورت کنید. از نقطه نظر محبوبیت، داده های بازار نشان داده است که شلوارهای باکسر رایج ترین نوع لباس زیر هستند. نکته اصلی این است که "بهترین" لباس زیر برای کسی ذهنی است، و ممکن است قبل از یافتن لباس زیر مناسب یا مارک کامل، به آزمون و خطا نیاز داشته باشید.
----------------------------------------- 

بهترین مدل شورت مردانه برای شما کدام است؟


هنگام ارزیابی گزینه های لباس زیر، به یاد داشته باشید که موارد زیر را در نظر بگیرید:
در گذشته چه چیزی را امتحان کرده اید؟ چه ویژگی های دیگری آسایش شما را بهبود می بخشد؟
شما چه تیپ بدنی هستید؟ فریم‌های بزرگ‌تر ممکن است به تناسب شل‌تری نیاز داشته باشند و مردان قد بلندتر اگر بخواهند ران را بپوشانند به طول بیشتری نیاز دارند.
چه فعالیتی انجام می دهید؟ فعالیت بیشتر به معنای نیاز به حمایت و تنفس بیشتر است
چه چیزی به شما احساس اعتماد به نفس و خوشحالی می دهد؟
----------------------------------------- 

شورت باکسر پادار بهترین انتخاب برای افراد بلند قد و درشت اندام

اگر به دنبال شلوارهای باکسر راحت، بادوام و مناسب برای مردان درشت اندام و قدبلند در هر سایز هستید، بهتر است در شیک پوش جستجو کنید! شورت باکسر بزرگ و بلند ما از یک ترکیب کشسان پنبه ای فوق العاده نرم ساخته شده است که حداکثر راحتی را در تمام طول روز فراهم می کند و تنفس کافی را فراهم می کند. ما می دانیم که یافتن لباس زیر مناسب چقدر سخت است، به همین دلیل است که ما اندازه های بزرگ، بلند و پهن زیادی ارائه می دهیم. شلوارک باکسر با یک کمربند راحت انعطاف‌پذیر ساخته شده است، بنابراین در طول روز بالا نمی‌رود یا پایین نمی‌رود. آنها حتی دارای پارچه ای هستند که رطوبت را جذب می کند، بنابراین شما حتی در گرم ترین دماها نیز خنک خواهید ماند. همین امروز یک بسته 3 تایی باکسر قد بلند تهیه کنید!
----------------------------------------- 
برای خرید شورت مردانه
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود