5 راهکار برای تمیز نگه داشتن کفش اسنیکرز سفید

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

کفش کتانی یا همان اسنیکرز سفید، محبوبیت زیادی در میان دختران و پسران خوشتیپ در این روزها پیدا کرده است. درست است که استفاده از کفش اسنیکرز سفید به شیک پوشی شما کمک می کند اما واقعیت اینجاست که نگهداری و تمیز نگاه داشتن کفش سفید کمی سخت است. از این رو برای آسان کردن کار و داشتن اسنیکرز های تمیز و براق ، برای شما 5 راهکار متفاوت را معرفی می کنیم. 

1. شامپو ، مرحله اول برای داشتن کفش سفید تمیز استفاده از شامپو است ، نیازی نیست که هزینه گزاف برای خرید مواد شوینده پرداخت کنید ، مطمئن هستم در خانه و وسایل شخصی ما مواد شوینده لطیفی مانند شامپو پیدا می شود که چند لکه روی کفش را تمیز کند. با استفاده از آب گرم ، تکه ابر یا پارچه و شامپو ، لکه ها را از روی کفش تمیز کنید. بعد از اطمینان از پاک شدن لکه منتظر شوید تا خشک شود.

مشاهده و سفارش اسنیکرز های سفید مردانه

 

2. شستن بند کفش ، مرحله بعدی برای داشتن اسنیکرز سفید ، شستن بند کفش ها است. البته این ترفند برای افراد تنبل مناسب تر است زیراکه در شرایطی که هیچ کاری برای انجام دادن نداشته باشند باز هم شستن کفش سخت و ملال آور است . بنابراین اگر کفش شما زیاد کثیف نیست می توانید فقط بند آن را خارج کرده و با مابقی لباس ها در ماشین لباس شویی بشورید و یا با دست توسط کمی شامپو و یا پودر رخت شویی . بند کفش تمیز ظاهری تمیز به کفش شما خواهد داد. حتی در صورتیکه کفش شما قدیمی شده است می توانید با خرید یک بند جدید رنگ و روی جدیدی به کفش خود دهید.

3.راه حل جهارم برای آدم های بی دقت مورد استفاده است که همیشه لکه چربی غذا و یا از محل های کثیف تردد می کنند مورد استفاده قرار می گیرد. کافی است از مغازه و یا داروخانه محل خود یک لکه بر سایز کوچک که قیمت خاصی ندارد خریداری نمایید و برای تمیز کردن کفش استفاده کنید. 



بیشتر بخوانید: بهترین راه برای از بین بردن سفیدک های روی بوت و نیم بوت ها در فصل زمستان



 

مشاهده و سفارش اسنیکرز های سفید زنانه 

4. راه حل بعدی برای دوستان کمی متفاوت است ، شما می توانید مقداری جوش شیرین و آب مقطر را با یکدیگر ترکیب کنید و با استفاده از یک مسواک تمیز ، لکه روی کفش خود را پاک کنید . لطفا به خاطر داشته باشید که نیازی نیست مسواک را با فشار زیاد بر روی کفش و لکه بکشید زیرا که به الیاف اسنیکرز خود آسیب می زنید. بعد از تمام شدن کار کفش را در آفتاب برای چند ساعت قرار دهید تا کاملا خشک شود.

 

 

مشاهده و سفارش اسنیکرز های سفید مردانه

5. اگر لکه روی کفش بسیار قوی نیست شما می توانید با استفاده از چند قطر استون لاک سفید آنرا محو کنید (لطفا دقت کنید استون زیاد می تواند به رنگ کفش های غیر اورجینال آسیب بزند ). 

 

مشاهده و سفارش اسنیکرز های سفید زنانه 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود