کمی عجیبه که لیدی گاگا رو با لباسی رسمی در مراسمی خاص ببینیم !!

نوشته شده در3 سال ها پیش با
پسندیدم 0

توضیح لیدی گاگا در مورد لباس زیبا و دامن غول پیکرش در روز تحلیف ریاست جمهوری آمریکا همراه تصاویر بیشتر ...

لیدی گاگا که به عنوان خواننده سرود ملی  ایالات متحده آمریکا در جشن تحلیف آمریکا حضور داشت ، یکی از چشمگیرترین چهره های این مراسم نیز بود . نقطه عطف این اجرا علاوه بر صدای او ، لباس زنانه شیک و خاصی بود که توسط دنیل روزبری طراحی شده بود .این طرح یک طراحی آوانگارد بود که متناسب با شخصیت خاص لیدی گاگا است. بالاتنه شامل ژاکت سرمه ای رنگ با پارچه کشمیر  و دامنی قرمز رنگ از جنس ابریشم نساجی شده و همچنین یک اکسسوری و قلاب  بزرگ طلا که به شکل پرنده ای که شاخه زیتون بر دهان گرفته ( به معنی صلح ) روی ژاکت نصب شده بود .طراح در این طراحی سعی بر آن داشته است که قدرت زنان و در عین احساس آنها را به تصویر بکشد.همچنین در طراحی از دو رنگ سرمه ای و قرمز استفاده شده که نشان دهنده پرچم آمریکاست.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

نکته عجیب حضور این چنین لیدی گاگا در این مراسم این بود که با توجه به سابقه قبلی ایشون و مدل لباس های بسیار عجیبی که همیشه در کنسرت ها می پوشید ، در این جشن که تمام نمایندگان کشور وجود داشتند بسیار لباس پوشیده تر و مناسب تری در جمع در نظر گرفته بود. 

بعد از اجرای مراسم لیدی گاگا در توییتر خود بدون لودگی و هرگونه بی بند و باری سعی در توضیح نشان پرنده روی سینه خود کرد ، او نوشت : کبوتری که شاخه زیتون حمل میکرد نشان می داد که با یکدیگر صلح کنیم. این صلح در واقع میان دو حزب دموکرات و جمهوری خواه است . 

گاگا پیش از اجرای خود ، افتخار آواز The Star-Spangled Banner را در توییتر منتشر کرد. وی نوشت: "خواندن سرود ملی برای مردم آمریکا افتخار من است." "من در طی یک مراسم ، یک انتقال ، یک لحظه تغییر خواهم خواند – بین رییس جمهور 45 و 46 و این موضوع برای من اهمیت زیادی دارد. هدف من این است که گذشته خود را تصدیق کنم ،در این لحظه شفابخش باشم و برای آینده ای پرشور ، ما با عشق کار می کنیم. من برای قلب همه مردم که در این سرزمین زندگی می کنند آواز می خوانم. با احترام و مهربانی ، لیدی گاگا. "

روز قبل از مراسم تحلیف ، گاگا عکسی از خودش که یک لباس شنل سفید جیوانچی در کاپیتول به تن داشت در اینستاگرام منتشر کرد. او خواستار پذیرش و صلح در روز تحلیف شد. وی نوشت: "دعا می کنم فردا برای همه آمریکایی ها روز صلح باشد." "روزی برای عشق ، نه نفرت. روزی برای پذیرش و ترس نیست. روزی برای دیدن شادی آینده ما به عنوان یک کشور. رویایی بدون خشونت ، رویایی که امنیت روح ما را تأمین می کند.با عشق ، از پایتخت "

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود