آخرین کامنت ها
جستجو بلاگ

لویی ویتون در حال راه اندازی یک رستوران ژاپنی در داخل این فروشگاه است !!!

نوشته شده در3 سال ها پیش با
پسندیدم 0

اگر اخبار برند های لوکس فشن و مد رو در دنبال کنید حتما به خبر های عجیب مثل رستوران لوئی ویتون برخودر خواهید کرد...

اگر از طرفداران چیزهای زیبا و لوکس در زندگی هستید ، یک روش کاملا جدید برای ترکیب علاقه شما با لوازم لوکس و غذاهای خوشمزه وجود دارد ... اما شما ابتدا باید یک پرواز را رزرو کنید زیرا که  اولین کافه و رستوران Louis Vuitton در ژاپن در حال افتتاح است.

به گفته WWD ( Women's Wear Daily) ، گزینه جدید ناهار خوری لوکس بخشی از مکان جدید در و گل سرسبد فروشگاه لوئی ویتون در اوزاکا ژاپن خواهد بود. البته ناگفته نماند که کافه ای نیز به صورت مجزا در آن در حال ساخت است. نام کافه Le Cafe V و همچنین نام رستوران Sugalabo V می باشد که هر دور در طبقه آخر فروشگاهی چهار طبقه قرار خواهند گرفت.

سرپرستی منو ها توسط یوسوکه سوگا ، سر آشپز مشهور ژاپنی انجام خواهد شد . اگرچه هنوز به طور رسمی اعلام نشده که چه غذا هایی در منو های این دو کافه و رستوران قرار دارد. نام رستوران Sugalabo V الهام گرفته از نام سر آشپز ( Suga ) و علامت V به معنی اختصار لویی ویتون می باشد. رستوران او بسیار منحصر به فرد و انحصاری است از این رو تفاوت چندانی با سبک و منش لویی ویتون ندارد .سوگا هر چند وقت برای کشف طمع های جدید و الهام گرفتن از غذا های دیگر کشور ها به سفر می رود از این رو جای تردید نیست که منو غذا ها با دقت بررسی و مورد توجه او خواهد بود. 

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

نتنها کیفیت بالای غذا در این رستوران چشم گیر است بلکه طراحی و زیبایی داخل رستوران که با معیار های زیبایی شناسی در برند لویی ویتون هم خوانی و هم پوشانی نیز دارد. طراح این رستوران تو کوجین یوشیوکا بوده که مسئول ارشد که به گفته منتقدان کسی است که این خواسته لویی ویتون رو به نحو احسند انجام خواهد داد. 

این رستوران به صورت جزئی در تاریخ 1 فوریه 2021  افتتاح خواهد شد اما به صورت کلی در تاریخ 15 فوریه تمام بخش ها به طور عملیاتی مشغول به کار خواهند شد. 

 

بر گرفته از : https://www.elle.com/fashion/trend-reports/a30727750/louis-vuitton-restaurant-japan/

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود