افزودن shikpoush در صفحه اصلی

close

انواع کتونی مردانه - معرفی 19 مدل اسنیکرز مردانه

نوشته شده در6 ماه ها پیش با
پسندیدم 0
شما را نمی دانم اما من هر وقت یک فرد جدید رو مشاهده می کنم در ابتدا به کفشش نگاه میکنم ، به نظر من کفش آقایان تاثیر بسزایی در تیپ و استایل آنها دارد، حال فکر کنید که پسر خوشتیپ با یک کتونی و یا اسنیکرز شیک لباس استایل خود را کامل کند بنظرم بسیار تاثیر گذار است.
روزهایی که هویت مرد به شرکتی که در آن کار می‌کرد مرتبط بود، گذشته است. در حال حاضر، "شخصیت مرد از طریق نوع کفشی که انتخاب می‌کند، شناخته می‌شود." خوب! این یکمی اغراق آمیز است، اما نمی‌توان انکار کرد که کفش‌های کتونی مردانه و یا اسنیکرز مردانه بازی را عوض کرده اند. امروزه جوانان خوش تیپ و با استایل ما از کتونی های مردانه برای هماهنگی شلوار جین و تیشرت استفاده می کنند و بسیار رایج شده اند.
--------------------------------
به دلیل تنوع بالای کفش کتونی مردانه ما مجبور هستیم در این مقاله از چند جنبه مختلف کفش کتانی مردانه رو بررسی کنیم و آنها را نام ببریم، برای مثال از روی جنس و متریال ، ظاهر و کاربرد آن در زندگی 

انواع جنس و متریال استفاده شده در کتونی ها 

به عنوان بخش اصلی از استایل اسپورت، کفش‌های کتونی نیاز دارند که هم راحت و شیک باشند و هم عملکردی موثر داشته باشند. بنابراین، نوع مواد و متریال استفاده شده در کفش، در تعیین کاربرد عملی کفش‌ها نقش دارد.
توجه داشته باشید که بیشتر کفش‌های مردانه دارای زیره‌های لاستیکی هستند. اما بدنه کفش می‌تواند از انواع مختلف مواد کفش ورزشی تشکیل شود.

کتونی چرم مردانه

خرید کتونی چرم مردانه
کتونی چرم مردانه از کفش‌های رسمی الهام گرفته‌اند. هدف از تولید آنها، ایجاد یک کفش با دوام و شیک بوده است.
کفش های مدل Air Force1 که از ساخت آنها از چرم استفاده شده است نمایانگر یک استایل کژوال و رسمی هستند.
همچنین، همانند کفش‌های جوردان، کفش‌های چرم نمایانگر محصولات اصلی استفاده روزمره هستند. بیشتر کفش‌های چرم، انعطاف پذیری خوبی دارند.
 ممکن است برای خرید کتونی چرم یک کم بیشتر هزینه کنند، اما سال‌ها برای شما کار خواهند کرد. 
---------------------------------------------

کتونی جیر مردانه

خرید کتونی جیر مردانه
کفش‌های کتانی جیر ظاهری بدیع دارند که علاوه بر اسپرت بودن، پیچیده به نظر می‌رسند. ظرافتی که بر روی یک استایل غیررسمی پوشانده شده است، کفش‌های کتونی جیر را برای پوشیدن روزمره عالی می‌کند.
کتونی جیر پوما یک نمونه است. بسیاری از کفش‌های ورزشی و کفش‌های ورزشی، جیر را با چرم ترکیب می‌کنند.
این به دوام کفش کمک می کند و همچنین کفش های کتانی جیر با بلیزر و سایر لباس های به راحتی ست می شود.
کفش‌های کتانی جیر نیز به این راحتی چروک نمی‌شوند. با این حال، تمیز کردن کفش های کتانی جیر می تواند سخت باشد.
--------------------------------------------- 

کتونی کانواس مردانه

خرید کتونی کانواس مردانه
کتونی کانواس یا Canvas از نخ های قوی و پارچه کتان شاهتوت ساخته می شود. این مدل از کتونی مردانه تحول تازه ای در صنعت کفش اسنیکرز مردانه ایجاد کرد.
در حال حاضر علاوه بر این تطبیق پذیری، آنها به عنوان کفش های ورزشی بسیار کاربردی و امروزی محبوب هستند.
می‌توانید آن‌ها را با یک شلوارک خوش دوخت برای آن تیپ کلاسیک تابستانی ست کنید. یا آن را با شلوار جین مورد علاقه خود بپوشید.
--------------------------------------------- 

کتونی پارچه بافت مردانه

خرید کتونی پارچه بافت مردانه
قریباً تمام کفش های کتانی بافتنی دو هدف دارند. سبک بودن و دوستدار محیط زیست بودن که باعث می شود کفش کتونی قابل تنفس و راحت باشد.
بیشتر کفش نایک ورزشی از این مدل پارچه بافت تهیه و تولید می شوند.
کفش های کتونی بافتنی برای فعالیت های سنگین مانند ورزش، دویدن و ایستادن طولانی مدت مناسب هستند.
با ست کردن باد جیر و چرم، کفش های کتونی بافت مردانه می توانند ظاهری شیک به شما بدهند.
--------------------------------------------- 

کتونی مردانه بر اساس استایل و ظاهر

کفش‌های کتونی به دلیل تنوع بی‌شمارشان در مد پیشتاز هستند. اغراق آمیز نیست اگر بگوییم: «برای هر مناسبت و هرکسی یک کفش کتانی وجود دارد».
بررسی سبک های مختلف کفش کتونی به شما کمک می کند کفش مناسب را در زمان مناسب بپوشید.

کفش های کتونی ساق کوتاه مردانه

خرید کتونی اسپورت بدون ساق مردانه
ساق کوتاه به معنای کفشی است که مچ پای شما را نمی پوشاند. این یک کفش اسپورت با حداقل طراحی و حداکثر تطبیق پذیری است.
شما می توانید اینها را به عنوان یک انتقال بین لباس و کفش ورزشی در نظر بگیرید. بنابراین، کفش کتونی ساق کوتاه مردانه می تواند با هر استایل هماهنگ باشد.
شیک پوشی از طریق گزینه های یک ظاهر طراحی شده آشکار می شود. این می تواند ظاهری هوشمندانه با شلوار جین به شما بدهد.
می‌توانید کتونی ساق کوتاه را با شلوار جین، شلوارک و تی‌شرت به‌عنوان یک لباس غیررسمی روزانه مدل دهید. و هنگام لباس پوشیدن، با شلوارهای مجلسی و حتی با کت تک هم جذاب می شود.
--------------------------------------------- 

کتونی ساق بلند مردانه

خرید کتونی ساق بلند مردانه
شاید به خاطر نداشته باشید اما در گذشته تمام بسکتبالیست ها کتونی ساق بلند چرمی می پوشیدند و یکی از استایل های NBA بود.
در حال حاضر، کتونی ساق دار مردانه نمایانگر زیبایی شناسی مد هستند. کفش کتونی ساق بلند نه تنها همه کاره هستند، بلکه جزء اصلی مد هستند.
شلوار جین و تی شرت جلوه خاصی به این مدل کفش کتانی مردانه می دهد. اینها را با یک جفت شلوارک و پیراهن های یقه کوبایی برای آن تیپ های غیررسمی ساحلی می توانید بپوشید.
--------------------------------------------- 

کتونی راحتی مردانه

خرید کتونی راحتی مردانه
کفش های  کتونی راحتی کفش های کاربردی هستند که در زمان بستن بند ها صرفه جویی می کنند. آنها همچنین یک کفش روزمره عالی نیز هستند.
شما می توانید این مدل کتونی راحتی را تقریباً با همه چیز که در کمد لباس خود دارید و غیررسمی هستند بپوشید. از گردهمایی دوستان گرفته تا رفتن به فرودگاه برای تعطیلات، کفش های کتونی راحتی همیشه نیازهای کفش معمولی شما را برآورده می کنند
و اگر شلوار جین، تی‌شرت، پولوشرت دارید حتما یک جفت کفش‌ کتونی راحت مردانه هم بخرید که بسیار مورد نیاز است.
--------------------------------------------- 

کتونی مردانه دیزانر

خرید کتونی دیزانر مردانه
شاید خیلی از مردم کت و شلوار تام فورد، کیف پول هرمس، کفش لویی ویتون و یا کتونی مانکلر بخرن اما همه آنها در آخر یک کتونی مردانه دیزانر خواهند خرید.
کفش‌های کتونی دیزانر، همانطور که از نامشان مشخص است، مشخصه یک خانه مد خاص هستند. این طراح، یک کفش با بند معمولی را به یک کفش استثنایی تبدیل می‌کند .
عملکرد کفش های کتانی طراح متغیر است. با این حال، بیشتر آن‌ها برای استایل‌های غیررسمی، به‌ویژه برای طرفداران خرده فرهنگ هیپ‌هاپ و لباس‌های خیابانی مناسب هستند.
اگر چه قیمت این مدل کتونی همیشه جای بحث دارد اما، بدون شک، این کفش ها امروزی ترین تیپ و استایل را برای شما ایجاد می کنند.
تی‌شرت‌های طرح دار سایز بزرگ، شلوار جین راسته و کت‌های فلانل با کفش‌های کتونی دیزانر همخوانی دارند تا لباس‌های فوق‌العاده مد روز ایجاد کنند.
--------------------------------------------- 

کتونی پلیمزول مردانه

کتونی پولیزمر مردانه
اصطلاح  پلیزمول کمتر و کمتر شد زیرا این نوع از کفش‌های کتانی اولیه به بسیاری از انواع دیگر کفش‌های کتانی منحرف شد. Plimsolls در شکل اصلی خود نشان دهنده لباس های ساحلی با کفی لاستیکی و جیر است.
این کفش‌های کتانی انرژی قدیمی دارند، جایگزینی زیبا برای کفش‌های راحتی. می‌توانید برای تقویت حال و هوای غیررسمی دهه 70 به‌عنوان لباس‌های معمولی، از لباس‌های شلواری استفاده کنید.
در این مورد، پوشیدن شلوارک خاکی با پولوشرت های پاستلی و پیراهن های هاوایی را پیشنهاد می کنم.
--------------------------------------------- 

کتونی چسبی مردانه

خرید کتوتی بند چسبی مردانه
کفش های کتونی بند چسبی مردانه دیگر شبیه دهه هشتاد نیستند. در عوض، نفوذ طراحان وضعیت آنها را به کفش های کتانی شیک اجتماعی تغییر داده است.
همچنین، برای مربیان، برخی از افراد راحتی کفش‌های کتونی چسبی را به کفش‌های بندی ترجیح می‌دهند. دو مدل وجود دارد که می توانید با کفش های کتانی چسبی استفاده کنید.
اولین مورد با لباس های گشاد است که صداهای مد پررنگی ایجاد می کند. به عنوان مثال، پوشیدن لباس جین قرمز و یک تی شرت راه راه در یک مهمانی ساحلی.
بقیه کفش‌های کتونی بند چسبی مردانه با دوخت ظریف و سبک مینیمال دارند. در این مورد، پوشیدن شلوار جین خاکی با یک پیراهن کتان پاستلی یک درمان هوای گرم است.
--------------------------------------------- 

کتونی رترو مردانه

خرید کتونی رترو مردانه
کفش‌های کتونی رترو در اصلاح یک کفش اسنیکرز موجود در رنگ‌ها، طرح‌ها یا فناوری‌های مختلف هستند. این کفش های کتونی نسلی هستند.
پدرت آنها را پوشیده است و فرزندانت آنها را خواهند پوشید.این مدل کتونی یادآور زمان های قدیم هستند.
برای رفتن به کالج، رترو را با شلوار جین و پیراهن های معمولی بپوشید. یک مهمانی برای شرکت دارید؟ هر کفش کتونی رترو معروفی را با پولوشرت و شلوار جین بپوشید، شیک خواهید ماند.
--------------------------------------------- 

کفش کتونی مردانه کلاسیک

خرید کتونی کلاسیک مردانه
کفش های کتانی کلاسیک که پدران میانسال برای چمن زنی یکشنبه ها می پوشیدند دیگر طنز نیستند. در عوض، اینها کفش های کتانی جدید و جالبی هستند که به دلیل راحتی محبوبیت دارند.
راه های زیادی برای استایل دادن به این کفش های کتونی کلاسیک مردانه وجود دارد. اولین مورد، شلوار جین راسته و یک تیشرت ساده ترکیب خوبی با این مدل کفش مردانه ایجاد می کند.
پوشیدن شلوارک خاکستری یا قهوه ای مایل به زرد با یک پیراهن راه راه آستین کوتاه، برای مدل دادن به کفش های کتونی کلاسیک ، برای آن تیپ غیررسمی در روز دربی بپوشید.
--------------------------------------------- 

کتونی جورابی مردانه

خرید کتونی جورابی مردانه
کفش کتونی جورابی مردانه یک نوآوری شیک است که راحت و از نظر زیبایی شناسی خاص است. به‌علاوه، این‌ مدل هنوز عمیقاً به بازار بزرگ کفش‌های کتانی نفوذ نکرده‌اند. بنابراین، یک ایستادگی آسان.
می‌توانید کفش‌های کتونی جورابی را با شلوار دویدن به عنوان مربی بدنسازی خود ست کنید. این کفش‌های کتونی با شلوار جین با دوخت زیبا، مکمل یک لباس غیررسمی هوشمندانه است.
و با شلوار جین، ظاهر آخر هفته را برای دیدن شهر خواهید داشت. در نهایت، می‌توانید از کفش‌های کتونی جورابی روشن برای کشف سبک‌های لباس خیابانی استفاده کنید.
--------------------------------------------- 

انواع کتونی ورزشی مردانه

ورزش و کتونی ورزشی مردانه جدایی ناپذیر هستند. دلیل آن این است که خاستگاه بسیاری از کفش های کتانی ورزش است.
به علاوه، کاربرد عملی کفش‌های کتانی برای رقابتی کردن ورزش ضروری است. بنابراین شاهد دسته بندی مدل های کفش ورزشی بر اساس کاربرد آن در ورزش هستیم.
--------------------------------------------- 

کتونی رانینگ مردانه

خرید کتونی دو مردانه
هر دونده ای  به کفش‌ رانینگ ورزشی مردانه مخصوص دویدن نیاز دارد، چه یک کیلومتر زیر چهار دقیقه یا یک ماراتن زیر دو ساعت. این کفش‌های کتانی دارای کفی ضخیم هستند که قوس‌های پا و پاشنه پا را در هنگام دویدن حفظ می‌کند.
و قسمت مشبک رویه باعث تنفس کفش می شود. کفش های دویدن مظهر راحتی هستند.
و بنابراین، آقایان می توانند آن ها را مانند کفش های کتانی روزانه به شیک بپوشند.
--------------------------------------------- 

کفش اسکیت مردانه

خرید کتونی اسکیت مردانه
مشخصه کفش های کتونی اسکیت کف آنهاست. نسبتاً ضخیم است اما به اندازه کافی صاف است که تخته را محکم بگیرد.
کفش‌های اسکیت همیشه حالتی کلاسیک و مینیمال دارند و حالت دادن به آن‌ها را آسان می‌کنند. بعلاوه، اینها را همه دوست دارند، نه فقط اسکیت‌بردها.
هر برندی دوست دارد از طریق خط تولید کفش های اسکیت خود مشتریان را جذب کند.
--------------------------------------------- 

کتونی ورزشی بسکتبال مردانه

خرید کتونی بسکتبال مردانه
هیچ ورزشی به اندازه بسکتبال روی کفش های کتانی تاثیر ندارد. کفش های بسکتبال از اردنی های دهه 80 و 90 تا کوبس و لبرونز امروزی همچنان مد روز هستند.
اینها عمدتاً تاپ های بلندی هستند که مچ پا را می پوشانند. اما پوشش ساق پایین و میانی نیز به همان اندازه محبوب هستند.
کفش های بسکتبال دارای فناوری بالشتک هستند که از تاثیر دویدن و پریدن جلوگیری می کند. در کنار این محبوبیت، اینها ملزومات لباس های خیابانی هستند.
می‌توانید این کفش‌های مجلسی را با شلوار گرمکن، جین، شلوار جین و شلوار کارگو مدل دهید.
--------------------------------------------- 

کفش تنیس مردانه

خرید کتونی تنیس مردانه
از نظر ظاهری، به نظر می رسد کفش های مجلسی را با کفش های ورزشی مخصوص دویدن ترکیب کرده اید. اما، زیاد هیپ نشد.
کفش‌های تنیس دارای زیره‌های ضخیم هستند تا جلوه‌ای نرم داشته باشند. علاوه بر این، پایداری پا و کشش مناسب برای انواع سطوح را فراهم می کند.
کسانی که تنیس بازی می‌کنند می‌توانند کفش‌ تنیس خود را برای ظاهری غیررسمی ست کنند. با این حال، اینها کفش هایی نیستند که باید به طور غیر منتظره بخرید.
--------------------------------------------- 

کتونی پیاده روی مردانه

خرید کتونی پیاده روی مردانه
افرادی که پیاده روی می کنند و علاقه مندان به فضای باز سخت تلاش می کنند تا کفش های شیک پیاده روی به دست آورند. خرید کفش پیاده روی مردانه مناسب همیشه یک راهکار مناسب برای طرفداران راه رفتن است.
بالشتک، پایداری، سفتی و دوام از ویژگی های یک کفش پیاده روی است. اما این کفش ها در بخش تطبیق پذیری کم هستند.
بنابراین، استایل دادن به آن‌ها معمولاً سخت است.
--------------------------------------------- 

کفش فوتبال مردانه

کفش فوتبال مردانه
کفش فوتبالی مردانه اغلب دارای بند های مشخصی هستند که کشش را ایجاد می کنند. با این حال، کفش فوتبال کمتر محبوب هستند.
هر دوی این کفش های فوتبال ظاهری کم حاشیه و مینیمال دارند. اما همه اینها دارای جزئیات برند خاص و رنگ های روشن هستند.
این ویژگی پوشیدن کفش های فوتبال را تقریبا غیرممکن می کند.
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود