بهترین انتخاب لباس برای خانم های ریز نقش

نوشته شده در6 سال ها پیش با
پسندیدم 0

"ناز" ، " بانمک" ، "ریزه میزه" این کلماتی است که مردم برای زنان ریز اندام استفاده می کنند. همانطور که دلمشغول این کلمات هستید . ریز نقش بودن چالش های خاص خود را دارد. خصوصا که در انتخاب لباس و اکسسوری مناسب میبایست نکات خاصی را در نظر بگیرید.

بسیاری از مردم فکر می کنند که ریزاندام بودن به معنای توانایی پوشیدن هرچیزی است.با این حساب اگر شما لاغر و کوتاه هستید آیا می توانید از هر نوع لباسی استفاده کنید ؟ خوب در واقع نه همیشه.

در واقع چند سبک و استایل از لباس و کفش وجود دارد که با شما غریب است. اگر برای شما جالب است که به دانید که چه مدل های برای خانم های ریز نقش کدام است این هم 10 نکته ای که خانم های بانمک می بایست از آن اجتناب کنند:

 

قانون #1 : لباس های راه راه افقی خود داری کنید

اگر وزن شما 45 کیلو است و می خواهید با پوشیدن لباس راه راه افقی تو پر تر و چاق تر به نظر برسید ، بهتر است که بدانید متاسفانه اشتباه است و این امر فقط باعث می شود کوتاه تر به نظر برسید، نور های افقی که از لباس شما به چشم میرسد باعث پهن تر به نظر رسید شما می شود. 

اگر می خواهید لباس راه راه بپوشید سعی کنید از پارچه های راه دار افقی استفاده کنید و یا از طرح هایی که راه های کوچک و ظریف تر هستند در پوشش خود استفاده کنید ، که این امر باعث می شود قد شما بلند تر به نظر برسد

قانون #2 : کمربند پهن هرگز

یک کمربند پهن ظاهر شما را می تواند همانند یک ساعت شنی به دو قسمت تقسیم کند مخصوصا که لباس بالا تنه و کمربند شما دو رنگ مختلف داشته باشد. اگر واقعا به کمربند پهن خود علاقه دارید و می خواهید از آن استفاده کنید ، رنگ آن را با لباس بالاتنه یکسان و یک طیف ترکیب کنید

کمربند های نازک برای خانم های ریز نقش مناسب تر هستند و می توانید با انتخاب هر رنگی در پوشش خود استفاده کنید و بدن خود را به دوقسمت تقسیم نکنی.

 

قانون #3: اجتناب از آستین های خفاشی

آستین های دالبر و خفاشی بسیار راحت و زیبا هستند اما در خانم های ریز نقش ، جلوه زیبایی ایفا نمی کنند ، این مدل آستین هیکل شما را در خود می بلعد ، شما به لباس هایی نیاز دارید که بدن و هیکل شما رو به زیبایی به نمایش دهد و نه در خود محو کند 

لباس با آستینی رو انتخاب کنید که  ظاهر شما را برجسته کند ، و نه زیاد تنگ باشد و نه بیش از حد گشاد ؛ لباس هایی انتخاب کنید که هیکل شما را به خوبی نشان دهد.

 

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

قانون #4: از اکسسوری و جواهرات سایز بزرگ اجتناب کنید

جواهرات و لوازم جانبی می تواند استایل شما را متفاوت کند ، اما هرگز از زیورآلات و کیف های بزرگ استفاده نکید. احتمالا با خود می گویید برای سر کار نیاز به یک کیف بزرگ دارید ، اما در واقع باعث می شود کوتاه تر به نظر برسید.

استایل ریز نقش ها به استفاده صحیح از لباس مناسب محدود نمی شود و مواردی مانند زیور آلات و کیف و کفش هم می تواند بر ظاهر شما تاثیر داشته باشد

 

قانون #5 : از طرح های چاپی و گل درشت پرهیز کنید

ممکن است  لباس مجلسی مشکی با گل های درشت سفید درشت زیبا باشد. اما حقیفت این است که برای افراد ریز نقش مناسب نیست. طرح های بزرگ و پررنگ برای فردی با قد 177 سانتی متر بسیار مناسب است. و این گل های درشت بدن شما را در خود غرق می کند.

چاپ ها و طرح های کوچکنر را انتخاب کنید که در واقغ بدن شما را پر کند، گلهای کوچک باعث می شود بیشتر بدرخشید بدون اینکه ظاهر شما رو کوچک تر نشان دهد.

 

قانون #6 : لباس مجلسی نیمه بلند ممنوع

مهم نیست چه شب مهمی و یا چه مراسم رمانتیکی پیش رو دارید ، اما لباس های مجلسی  تا روی ماهیچه ساق پا به هیج عنوان برای آناتومی بدن شما مناسب نمی باشند. این مدل لباس قد شما رو نصف میکنه چونکه ماهیچه ساق پای شما را نصف می کند و قد شما کوتاه تر به نظر می رسد.

البته این قاعده فقط برای لباس شب ها نمی باشد ، دامن های میدی و یا لباس های بلند با حاشیه زیگزاگ و تیغه ای هم باعث می شود قد شما کوتاه تر و پا های کوپلی تری داشته باشید.

در مورد دامن پیشنهاد می شود دامن تا زانو و و یا ماکسی ببپوشید  اما ما بین این دو اصلا پیشنهاد نمی شود.

 

قانون #7 : از لباس های شب که در قسمت پایین کمر و یا ران گشاد می شوند اجتناب کنید

انتخاب لباس شب و مجلسی مناسب برای مراسم های خاص عروسی و نامزدی می بایست بسیار زیرکانه باشد ، زیرا که شما می بایست ظریف و بی حاشیه به نظر برسید.

مهم نیست چه مراسمی دعوت شدید مهم این است که برای اندام خود لباس بپوشید و رخی زیبا داشته باشید. لباس های مجلسی که از قسمت باسن گشاد می شود برای مثال طرح پری دریایی برای خانم های ریز نقش مناسب نمی باشد. 

لباس های که شما رو همانند یک گل می کنند مناسب شما نیستند و دامن ها ساده بهترین انتخاب برای شما خواهد بود

 

قانون #8 : اجتناب از مدل های کفش با بند مچ پا

اگر می خواهید پا ها شما کشیده تر به نظر برسند هرگز از کفش هایی که بند آن به دور مچ پای شما بسته می شود استفاده نکنید. کفش های جلو گرد و یا تخت برای اینکه ظاهر شما بلند تر به نظر برسد مناسب نیست.

اگر می توانید از کفش های پاشنه بلند و پشت باز استفاده کنید و اگر لباس تنگ پوشیدید از کفش همرنگ استفاده کنید برای اضافه کردن یک خط پیوسته که قد شما را بلند تر نمایش دهد.

 

قانون #9 : شلوار گشاد و کلوش برای شما مناسب نیست

شلوار های کلوش و گشاد در دنیای مد هر چند وقت یکبار مجدد مطرح می شوند ، این مدل شلوار های می توانند خانم های ریز نقش رو در خود ببلعند در حالی که شلوار های کلوت برای شما مناسب تر است ، به هر حال اگر علاقع به شلوار گشاد دارید حتما با کفش های پاشنه بلند بپوشید.

 

قانون #10 : ژاکت و کاپشن سایز بزرگ به استایل شما نمی آید

بله ، هوا سرد است و نیاز به کاپشن و ژاکت گرم دارید ، اما چند لباس بلند و گرم را روی هم نپوشید. ظاهر کوچک و ظریف شما تحمل حجم و تعداد بالای لباس روی یکدیگر را ندارد. درست است اگر می خواهید خود را در برابر سرما حفظ کنید و همچنین استایل مناسب داشته باشید یک ژاکت یقه هفت زیر کاپشن خود تن کنید و استایل خود را داشته باشید.

 

جمع بندی : 

کلید خوش پوش و شیک پوش بودن همیشه بستن کمربند باریک و یا داشتن کیف کوچک برای خانم های ریز نقش نیست ، تمام موارد بالا اکتسابی بوده و فقط کافیست بهترین استایل را انتخاب کنید و از لباس های موجود خود به نحو احسند با ترکیب خوب استفاده کنید. بنابراین از موارد بالا می تواند در کمک برای ساختن سبک خودتون استفاده کنید. خوشحال میشم نظرات خودتونو با من در میان بزارید و اطلاعات و تجربیات خودتون رو با بقیه در میان بگذارید. 

 

ممنوت از زمانی که گذاشتید 

نویسنده : شهره نوروزی 

 

4 کامنت ها
  • mahdis

    mahdis 1397-07-12

    تمامی نکات به جا و صحیح بود با رعایت این نکته ها ایراد هایی که در بدنمون هست تا حد زیادی پوشیده میشه و اگر هم نشه باعت بدتر به نظر رسیدنشون نمیشه
  • میکائیل

    میکائیل 1396-11-17

    به نکات خوبی اشاره کرده بودید
  • آرزو نعمتي

    آرزو نعمتي 1396-05-18

    خيلي جالب بود موافقم با شما
  • رزیتا

    رزیتا 1396-05-18

    سلام ، معلومه زحمت زیادی کشیدی ممنون ، عزیزم اما من در مورد کفش که توضیح دادید زیاد موافق نیستم ، به نظرم بهتر بزاریم بچه هامون هرچی دوست دارن بپوشن. خیلی کارتون خوبه مرسی
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود