افزودن shikpoush در صفحه اصلی

close

معرفی 9 مدل مختلف شلوار جین مردانه از نظر استایل و ظاهر

نوشته شده در1 ماه پیش با
پسندیدم 0
انواع مختلف شلوار جین برای مدت طولانی همیشه جزء اصلی کمد لباس مردانه بوده است. در اینجا راهنمای کاملی برای انواع مختلف شلوار جین و اینکه چه تیپ‌های اندام مردانه مناسب‌تر است را به شما ارائه می‌دهیم

اگر تا به حال فکر کرده اید که "کدام شلوار جین را بخرم؟" به یاد داشته باشید که شما تنها نیستید. اکثر مردان از امتحان کردن انواع شلوار جین خسته شده اند. امتحان کردن و خرید شلوار جین کار بسیار خسته کننده ای است، به خصوص با توجه به تنوع موجود برای تیپ های مختلف بدن مردان. در زمان های امروزی، شلوار جین به معنای جالب ترین لباس است. مدل های شلوار جین انواع مختلفی دارد. هنگامی که تناسب ایده آل خود را پیدا کردید، خرید شلوار جین شما واقعاً آسان می شود. اگر مطمئن نیستید که در کدام دسته از تیپ‌های اندام مردانه قرار می‌گیرید و نوع تناسب مورد علاقه شما در شلوار جین کدام است، ادامه مطلب را بخوانید. ما مطمئن هستیم که پس از پایان خواندن، می‌توانید از بین انواع مختلف شلوار جین بهترین را انتخاب کنید. انواع مختلفی از شلوار جین وجود دارد که می توانید به سراغ آن بروید. شما می توانید شلوار جین را تقریباً در هر جایی بپوشید، به شرطی که بدن شما را تحسین کند. تناسب به نحوه نشستن شلوار جین از کمر تا ران شما اشاره دارد. ضروری است که به دنبال یک تناسب ایده آل باشید، زیرا راحتی باید دغدغه اصلی شما باشد. انواع مختلف شلوار جین سبک خاص خود را دارند، اما این بدان معنا نیست که شما باید منطقه راحتی خود را ترک کنید تا مد روز به نظر برسید. شلوار جین پاره، شلوار جین پژمرده، شلوار جین پاره ترمیم شده با تکه های رنگارنگ وصل شده به آنها و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. برندهای مختلفی در صنعت مد وجود دارند که انواع شلوار جین را ارائه می دهند که High Star یکی از آنهاست.

-----------------------------

----------------------------- 

انواع مختلف شلوار جین مردانه بر اساس استایل

1. شلوار جین گشاد یا بگی مردانه

شلوار جین گشاد یا بگی مردانه
این شلوار جین گشاد است که به شما فضای تنفسی می دهد. شلوار جین گشاد فضای زیادی را در اطراف ران ها و باسن فراهم می کند تا خیلی تنگ به ران های شما نچسبد. اگر کمر بزرگی دارید یا استخوان‌های بزرگی دارید، مطمئناً اینها کاملاً راحت خواهند بود. می‌توانید این جین را برای مدت طولانی‌تری بپوشید، زیرا باعث تعریق زیاد اطراف ران‌ها نمی‌شوند. از میان تیپ‌های مختلف مردانه، شلوار جین گشاد برای مردان با استخوان‌های درشت ایده‌آل است.

----------------------------- 

2. شلوار جین اسلیم فیت مردانه

شلوار جین اسلیم فیت مردانه
بسیاری از ما در مورد معنای باریک تناسب سردرگم هستیم. مردان لاغر معمولاً شلوار جین باریک را ترجیح می دهند زیرا به فرم دادن به پاهای آنها کمک می کند. دارای تناسب محکم با دهانه ساق مخروطی است. اینها معمولاً توسط افراد لاغری که به دنبال راحتی و در عین حال شیک هستند ترجیح می دهند. در مقایسه با شلوار جین متناسب با پوست، این شلوارها فضای بیشتری در اطراف ران به شما می دهند و ترکیبی ایده آل از راحتی و استایل هستند. اینها اغلب با پیراهن ها و تی شرت های باریک به نظر می رسند. امیدواریم این سوال که "شلوار جین اسلیم فیت چیست" دیگر شما را گیج نکند.

-----------------------------  

3. شلوار جین مردانه راسته

شلوار جین راسته مردانه
شلوار جین معمولی یکی از انواع شلوار جین مناسب است که مستقیماً از باسن تا ران متناسب است. شلوار جین معمولی به معنای قد بلند و دارای باز شدن ساق بزرگ است. شلوار جین معمولی معمولا توسط مردانی پوشیده می‌شود که استخوان‌های خیلی بزرگ یا نازک ندارند. از بین تیپ های مختلف بدن مردان، افرادی که نه خیلی لاغر هستند و نه خیلی ضخیم، عموماً شلوار جین معمولی را ترجیح می دهند.

-----------------------------  

4. شلوار جین اسکینی مردانه

شلوار جین اسکینی مردانه
مردم از معنای لاغر آگاه نیستند. شلوار جین اسکینی به معنای لاغر از کمر تا مچ پا است. اینها تحرک زیادی ارائه نمی دهند و عموماً به عنوان یک استایل پوشیده می شوند. اینها برای مردان ضخیم تر مناسب نیستند، زیرا ممکن است خیلی تنگ باشند. اگرچه بسیاری از افراد به مردان لاغر پیشنهاد می‌کنند که لباس‌های بزرگ بپوشند تا بدن خود را متعادل کنند، شلوار جین همیشه باید مطابق با اندام انتخاب شود. اینها قطعا شما را باکلاس نشان می دهند. امیدواریم این به درک شما از معنای شلوار جین مناسب و اینکه چه چیزی تناسب اندام است کمک کند.

-----------------------------  

5. شلوار جین هویجی و یا مخروطی مردانه

شلوار جین هویجی یا مخروطی مردانه
شلوار جین مخروطی در قسمت ران کاملاً راحت است اما به سمت مچ پا باریک است. معنی تناسب مخروطی چیست؟ شلوار جین مخروطی امروزه بسیار محبوب است. تناسب مخروطی به معنای پهن تر در بالا اما باریک تر در پایین است. مردانی که کمر و ران‌های بزرگ‌تری دارند و به تناسب راحت‌تری علاقه دارند اینها را ترجیح می‌دهند. امیدواریم که منظورتان از تناسب مخروطی را روشن کرده باشید. شلوار جین مخروطی برای مردان یک انتخاب محبوب است.

-----------------------------  

6. شلوار جین لوله تفنگی یا سوپر اسکینی مردانه

شلوار جین مردانه سوپر اسکینی
شلوار سوپر اسکینی یا شلوار جین لوله تفنگی به این معنی است که ساق باریک هیچ تاثیری روی قسمتی از شلوار جین که بالای زانو است ندارد. با این حال، از زانو به پایین تناسب محکم تری دارد.

-----------------------------   

7. شلوار جین ریلکس یا راحت مردانه

شلوار جین ریلکس یا راحت مردانه

شلوار جین راحتی برای افرادی که ران‌های ضخیم دارند ایده‌آل است زیرا به آن‌ها تناسب راحتی می‌دهد. فضای اضافی در اطراف کمر برای شما فراهم می کند. شلوار جین مناسب به این معنی است که از تعریق زیاد آن‌ها جلوگیری می‌کند، که اگر برای مدت طولانی پوشیده شود می‌تواند منجر به راش‌های ناراحت‌کننده شود.

-----------------------------   

8. شلوار جین مردانه فاق کوتاه

شلوار جین فاق کوتاه مردانه
شلوار جین فاق کوتاه چیست؟ در هر شلوار جین با فاصله بین فاق و کمر اندازه گیری می شود. قد پایین به معنای شلوار جین است که عموماً زیر کمر قرار می گیرد و معمولاً افراد لاغر آن را می پوشند. شلوار جین فاق کوتاه به معنایی یکی از جذاب ترین لباس های امروزی برای مردان است.

-----------------------------   

9. شلوار جین مردانه فاق بلند

شلوار جین فاق بلند مردانه

شلوار جین فاق بلند چیست؟ شلوار جین فاق بلند، شلوار جینی است که روی کمر شما قرار می گیرد. شلوار جین فاق بلند به عنوان یک قد ایده آل در نظر گرفته می شود زیرا نه خیلی بلند است و نه خیلی پایین. افرادی که استخوان‌های بزرگ‌تر دارند ترجیح می‌دهند به بلندی بروند، زیرا به راحتی بالای نافشان می‌نشیند و از هر گونه لغزش جلوگیری می‌کند.

----------------------------- 

تفاوت بین شلوار جین اسکینی و راسته برای مردان

تناسب منظم در مقابل تناسب باریک اغلب افراد را گیج می کند، اما تفاوت بین تناسب باریک و تناسب معمولی ساده است. شلوار جین معمولی صاف روی باسن و ران‌ها می‌نشیند، در حالی که شلوارهای باریک در مقایسه با آن‌ها محکم می‌آیند. می دانید تناسب منظم یعنی چه. اکنون امیدواریم که تفاوت بین تناسب باریک و تناسب معمولی را نیز روشن کرده باشید. شلوار جین معمولی یا باریک انتخاب شخصی شماست، اما تنها زمانی می توانید یکی را انتخاب کنید که تفاوت بین شلوار جین معمولی و باریک برای شما مشخص باشد.

----------------------------- 

تفاوت بین شلوار جین اسلیم فیت و اسکینی مردانه
حتی اگر هر دو تناسب باریک و تناسب لاغر از نظر طراحی کاملاً مشابه هستند، تفاوت اصلی در تناسب روی ساق پا است. شلوار جین اسکینی دارای دهانه باریک تری نسبت به تناسب لاغر است که ساق پا بازتری دارد.

----------------------------- 

تفاوت بین شلوار جین فاق بلند و فاق کوتاه مردانه 
مقایسه و معرفی انواع فاق در شلوار جین مردانه
تفاوت بین شلوار جین بلند و بلند در این است که شلوار جین پایین حدود سه اینچ زیر ناف قرار می گیرد در حالی که شلوار جین قد متوسط ​​حدود دوازده اینچ تفاوت دارد. افراد لاغر اندام را ترجیح می دهند. مطمئن شوید که تفاوت بین افزایش کم و متوسط ​​را کاملاً مشخص کرده اید. دانستن تفاوت بین شلوار جین قد بلند و بلند می تواند تناسب مناسبی برای شما ایجاد کند. امیدواریم دفعه بعد که تصمیم به خرید شلوار جین گرفتید راحت تر و کمتر استرس داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که در مورد نوع بدن خود مطمئن هستید تا بتوانید در مورد تناسب کامل برای خود تصمیم بگیرید. انواع مختلف شلوار جین خود را با چند کفش/کفش ورزشی خوب، یک ساعت خوب و چند رنگ واقعاً سرد طبقه بندی کنید.
آیا شلوار مام جین برای مردان هم وجود دارد ؟ 
همانطور که از اسم شلوار مام جین مشخص است شلواری است برای استایل مادران، پس بنابراین با این نام چیزی برای مردان وجود ندارد، اما قابل توجه است که نزدیک 13 سال پیش شلواری به نام دد جین مد شد که گشاد بود و فاق بلند داشت.
اما مدتی است که در ایران به اشتباه اسم هایی مانند شلوار مام فیت و یا مام استایل مردانه هم می بینیم.
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود