استایل های مردانه برای مناسبت های مختلف

نوشته شده در6 سال ها پیش با
پسندیدم 0

در این مطلب راهنمای تصویری استایل های مردانه برای شما در نظر گرفته شده است که می خواهید لباس مناسب انتخاب کنید برای مثال تیپ جذاب و راحت برای شهر های ساحلی و یا لباس مناسب محیط کار برای مدیران خوش تیپ . بسیاری از شما آقایان بعد از خواندن این مطلب حتما لذت خواهید برد 

حتما برای بسیاری از شما این سوال پیش آمده که چه لباسی برای فلان مهمانی بپوشیم ، حتی برای من که سال ها در زمینه مد و فشن فعالیت داشته ام گاهی این سوال پیش می آید ، واقعیت این است که همه ما جواب سوال را با نگاهی به کمد لباس های خود خواهیم یافت ، در ادامه نمونه ای از ساده ترین و شیک ترین ست های لباس مردانه برای موقعیت ها و مراسم مختلف را معرفی خواهم کرد.

 

1- استایل بسیار غیر رسمی : 

حتما خیلی  از شما ها برای تفریح به کشور های دیگر سفر کرده اید ، در طول سفر تفریحی معمولا شما نیازی به لباس رسمی ندارید و می خواهید با استایلی راحت از سفر خود لذت ببرید و یا شاید برای یک مهمان دور همی در ویلا نیاز به انتخاب مناسب باشید ، حتمی تی شرت مردانه ، شلوارک مردانه ، ساعت و کفش کالج و یا اسنیکرز باعث جذابتر شدن شما می شود. در صورتیکه تمایل به پوشیدن جوراب مردانه دارید از جوراب های کالجی و کوتاه استفاده کنید و هرگز از جوراب های بلند و ورزشی استفاده نکیند.

2- استایل غیر رسمی :

در صورتیکه برای خرید و ملاقات دوستان صمیمی خود می خواهید استایلی مناسب داشته باشید و ملاقاتی غیر رسمی دارید می توانید از شلوار جین مردانه ، چه بهتر رنگ های تیره با یک تی شرت پولو ، شیک پوش ظاهر شوید.

 

3 - تیپ مناسب محیط کار :

ما آقایون در انتخاب لباس مناسب برای محیط کار معمولا دچار اشتباهاتی می شویم ، برای مثال شلوار جین به هیچ وجه مناسب کار های اداری و رسمی نمی باشد ، اما تصور کنید کارمند شرکتی هستید ، در صورتیکه که می خواهید در محیط کار اعتماد به نفس بالایی داشته باشید و دیگر همکاران شما استایل و شما را تحسین کنند ، پیشنهاد می شود که از کت تک مردانه ، شلوار کتان و یا شلوار پارچه ای با رنگ مناسب و همچنین پیراهن مردانه استفاده کنید ، البته پوشیدک کفش چرم رسمی و تمیز حتما توصیه می شود.





 بیشتر بخوانید: مردان خوش تیپ چگونه لباس میپوشند؟؟؟



----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

4 - رسمی / قرار های کاری 

هر استایل رسمی را می توانید در محیط کاری و یا قرار های کاری بسیار مهم قابل استفاده است ، برای اینکه در برخورد اولیه در قرار های کاری طرف مقابل را مقلوب کنید بهتر است که استایلی مناسب داشته باشید ، کت و شلوار خاکستری و زغالی به همراه پیراهن و کروات ظاهری پرقدرت به شما خواهد داد.  بهتر است از دکمه سر آستین و ساعت کلاسیک استفاده نمایید. دکمه های سردست باعث درخشیدن و جلوه بهتر کت و شلوار شما خواهد شد.

 

5 - کت و شلوار دامادی :

رنگ کت و شلوار دامادی در ایران اغلب مشکی تعریف شده است اما واقعیت این است که رنگ های شاد هم جذاب و زیبا هستند ، یکی از دلایل استفاده از رنگ تیره این است که بعد از گذر زمان رنگ مشکی همیشه زیبا و باوقار است. پیشنهاد می شود برای لباس دامادی خود از جلیقه استفاده کنید ،همچنین استفاده از پیراهن با یقه کوتاه برای پاپیون تهیه نمایید. دکمه سردست ، دستمال جیب کوچک هم از الزامات است . باید به این نکته اشاره شود که می توانید از جلیقه رنگی استفاده کنید اما کاملا سلیقه ای است و اجیاری در رنگی بودن آن نیست. کت شما می بایست توکسیدو باشد . 

 

6 - لباس نامزدی و یا حضور در مجالس شادی

این استایل بسیار مرسوم و مورد استفاده آقایان برای حضور در مراسم های جشن می باشند معمولا کسی به صورت عادی کت و شلوار مشکی و پاپییون برای قرار کاری نمی پوشد، به این دلیل نیازی به توضیحات اضافی ندارد و تصاویر گویای مطلب می باشد.

خرید لباس مردانه ارائه شده در مدل های بالا را می توانید در فروشگاه اینترنتی شیک پوش اتجربه کنید . 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود