استفاده از اکسسوری چه تاثیری در استایل ما دارد؟

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

اکسسوری ها می توانند به شکلی ایده آل یک استایل ساده را به یک استایل چشمگیر تبدیل کنند. اکسسوری ها نه تنها ما را جذاب تر نشان می دهند، بلکه هزینه ای که برای خریدشان صرف میکنیم بسیار کمتر از سایر پوشاک است. 

 

استفاده از اکسسوری چه تاثیری در استایل ما دارد؟

 

دلیل 1: صرف هزینه کمتر

هر چه هزینه بیشتری صرف خرید اکسسوری کنید از طرفی دیگر هزینه ای که صرف خرید سایر لباسها میکنید کمتر میشود. خب علت اصلی آن است که بخش عظیمی از کمد لباس زنان در اکسسوری ها خلاصه میشود. چرا؟ چون که آنها ظاهر شما را تغییر میدهند . هر چه اکسسوری بیشتر داشته باشید (که هم از نظر قیمت ارزان تر هستند و هم آنکه میتوان آنها را با تمام لباسها ست کرد ) استایل شما از یکنواختی نجات میابد. با اکسسوری میتوانید لباس خود را به چند فرم متفاوت بپوشید مثلا: با عوض کردن کفش خود و یا جواهرات و یا گردن بند و دستبند و .... میتوانید با یک لباس چندین استایل متفاوت را تجربه کنید که این موضوع با صرف هزینه کمتری همراه است. زیرا خرید چند لباس متفاوت بدون اکسسوری اصلا به صرفه نیست.

 

 

 

 

 

 

حتما بخوانید : مقاله در مورد اکسسوری چیست؟

 

 

 

 

 

 

دلیل 2:ذخیره زمان

اگر اکسسوری ها از واجبات کمد لباس ما نیستند پس چگونه میتوانند در صرف زمان کمتر به ما کمک کنند؟؟

بیشتر مشتری های ما زنان شاغل هستند وقتی به آنها پیشنهاد استفاده از اکسسوری ها را میدهیم آنها شروع به غر زدن میکنند چون استفاده از اکسسوری ها برایشان خسته کنندست و شاید به دست کردن ساعت و یا دستبند برایشان در حین کار و سایر موارد سخت باشد اما حداقل با اطمینان میتوان ادعا کرد که با استفاده از آنها دیگر دغدغه ست کردن لباسهایمان را نداریم.

با استفاده از اکسسوری زمان ذخیره میشود زیرا شما میتوانید با اطمینان یک استایل مناسب و شیک داشته باشید که هم شما را جذاب تر نشان میدهد و هم دغدغه شما را در ست کردن لباسها کم تر میکند. جدا، چقد طول میکشد تا یک گردن بند را به گردن بیاویزیم؟؟؟ یا چقد طول میکشد یک دستبند رو دستمون کنیم؟؟؟

پیشنهاد من استفاده از اکسسوری های سبز و زرد رنگ است (چون با هر رنگی که شما میپوشید در اکثر مواقع ست میشوند) و رنگ طلایی و نقره ای هم  در تغییر ظاهر و استایل شما بسیار موثرند مخصوصا در مواقع مهمانی و مجالس رسمی.

 

 

 

 

 

 

 

 

حتما بخوانید : مقاله در مورد روش تشخیص عطر و ادکلن اصلی از تقلبی

 

 

 

دلیل 3: شما را چمشگیر تر میکنند!!!

همه ما دوست داریم لباسی بپوشیم که در آن تک به نظر برسیم نه لباسی که فقط ما را معمولی نشان میدهد مثل سایر لباسهایی که به فراوانی همه جا استفاده میشود. به نظر شما راه حل چیه؟؟؟ نظرتون راجب استفاده از اکسسوری چیست؟؟ تصور کنید شما و یک خانم دیگر یک شلوار راه راه و یک پیراهن دکمه دار پوشیده باشید. آن کسی که چشمگیر تر به نظر میرسد آن است که یک جفت کفش شیک میپوشد و یا از یک گردن بند استفاده میکند و یا یک کیف دستی به دست می گیرد. 

اگر می خواهید خاص باشید از اکسسوری استفاده کنید.

وقتی شما از اکسسوری استفاده میکنید هزاران ناممکن کمد لباس شما ممکن میشود وقتی از کمد لباس خود ناامید شدید لباس نخرید بلکه اکسسوری بخرید.

 

 

 

 

 



بیشتر بخوانید : اکسسوری چیست ؟



تصاویر بالا نمونه هایی از اکسسوری های سایت شیک پوش است شما می توانید با کلیک کردن بر روی عکس ها وارد سایت شده و جنس مذکور و سایر جنس ها با تنوعات بیشتر را مشاهده نمایید. 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود