معرفی 20 مدل مختلف سرهمی زنانه بر اساس استایل

نوشته شده در2 ماه ها پیش با
پسندیدم 1

یکی از لباس های مهمی که هر خانمی می بایست در کمد لباس خود داشته باشد تا در مهمانی ها و مراسم ها به بهترین نحو استایل و ظاهر مناسب را داشته باشد.

سرهمی زنانه لباسی یک تکه با آستین و ساق است که معمولاً  پوشش یکپارچه برای پا، دست یا سر است. سرهمی اصلی یک لباس یک تکه کاربردی است که توسط چتربازان استفاده می شود. سرهمی یکی از راحت‌ترین لباس‌هایی است که می‌پوشید که از پارچه‌های راحت و نرم ساخته شده است. در این مقاله ما بیست مدل مختلف لباس سرهمی زنانه را معرفی خواهیم کرد که به شما کمک می کند در هنگام خرید سرهمی زنانه بتوانید از آن استفاده می کنید. ترند های مختلفی که در سال جدید مد شده اند برای جزو بهترین انتخاب ها است. 

طرح لباس، انتخابی مناسب و شیک برای هر نوع لباس پوشیدن یا حتی عروسی است. دوست دارید یک استایل درجه یک داشته باشید، آن را با کفش پاشنه بلند، کت شلوار تاکسیدو مشکی، اکسسوری های طلایی و کیف دستی شیک بپوشید و اکسسوری ها را متناسب با کد لباس انتخابی خود تغییر دهید.

----------------------------------


---------------------------------- 

سرهمی ها یکی از محبوب ترین لباس ها برای هر تیپ بدنی است. سبک ها، طرح ها و رنگ های مختلف با یقه ها و الگوهای مختلف. در اینجا لیستی از 20 نوع سرهمی با انواع مختلف استایل با نام وجود دارد. یقه‌های مختلف را برای لباس‌های سرهمی از انواع مختلف لباس‌های سرپوش به طور کامل بررسی کنید و ببینید چه چیزی برای شما مفید است!

انواع سرهمی زنانه

1. سرهمی چوکر 

سرهمی چوکر یا سرهمی یقه گرد دور گردنی، اگر بتوانید رنگ مناسبی را انتخاب کنید، کت و شلوارهای چوکر باکلاس و شیک هستند. چوکر به معنای نوار پهن لباس یا لوازم جانبی فلزی است که محکم به دور گردن می پیچد. سرهمی چوکر یک سرهمی با یقه نوع چوکر بسته است. حتما رنگ ها و طرح های ثابت را انتخاب کنید.

سرهمی چوکر زنانه
----------------------------------  

2. سرهمی رکابی

رکابی ها زیبا و راحت هستند. سرهمی رکابی زنانه هم همینطور! سرهمی تانک یا رکابی مانند یک تاپ به نظر می رسد که به یک شلوار با همان رنگی که برای تاپ در امتداد خط کمر است وصل شده است. رنگ ها و الگوهای مختلفی برای انتخاب وجود دارد. این یکی از بهترین مدل های کت و شلوار پالازو برای انتخاب است. رنگ های ثابت همیشه کار می کنند!

سرهمی رکابی زنانه
----------------------------------  

3. سرهمی تعمیرکاری

سرهمی تعمیرکاری زنانه یکی از زیباترین لباس هایی است که می توان انتخاب کرد و در کمد لباس شما ضروری است. شما همیشه می توانید آن را با یک تیشرت  گشاد یا یک تیشرت آستین بلند با یک لباس سرهمی ست کنید و ظاهر را از بین ببرید. تصویر مرجع زیر را بررسی کنید.

سرهمی تعمیرکاری زنانه
----------------------------------  

4. سرهمی گشاد

سرهمی گشاد، شلوار گشاد هستند که هر چه به سمت پایین شلوار و ساق ها پیش می رود گشادتر می شود. بالاتنه سرهمی معمولا بدون آستین است و بسته به انتخاب شما می توانید یقه های مختلفی را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید کشیده به نظر برسید، این نوع سرهمی گشاد را انتخاب کنید و آن را با کفش‌های پاشنه بلند ست کنید تا ظاهرتان را تکان دهد.

سرهمی گشاد زنانه
----------------------------------  

5. سرهمی کتی 

کی گفته بلیزر و یا کت تک فقط با شلوار رسمی و یک پیراهن می توانید بپوشید؟ سرهمی کتی و یا سرهمی بلیزر گزینه دیگری برای رویدادهای رسمی، جلسات یا حتی عروسی است. این مدل سرهمی بلند مانند یک کت بلند به نظر می رسد که با یک جفت شلوار در امتداد خط کمر دوخته شده است تا یک سرهمی را تشکیل دهد.

سرهمی کتی زنانه
----------------------------------  

6. سرهمی دامن دار

این مدل کمی منحصر به فرد است تمام خصوصیات یک سرهمی را دارد، اما یک پارچه بلند از قسمت کمر به پایین برای آن تعبیه شده است که همانند دامن جلو باز است، البته شلوار هم دارد و شاید بتوان گفت یک دنباله به سرهمی وصل است.  سرهمی دامن دار یکی از کلاسیک ترین و هیجان انگیزترین لباس ها برای پوشیدن در مجالس مختلف و عروسی ها هستند.

سرهمی دامن دار زنانه
----------------------------------  

7. سرهمی یقه هفت 

یقه های مختلف برای انواع مختلف لباس ها مناسب است. خوب، یقه های مختلفی برای لباس های سرهمی مناسب هستند. همانطور که از نام آن مشخص است، یک سرهمی یقه هفت، یک لباس سرهمی با یقه شیب دار است که از شانه ها تقریباً تا خط کمر شروع می شود. بسته شدن این نوع سرهمی ها معمولاً در پشت با زیپ مخفی و کمربند است. آستین های بلند همیشه مکمل این یقه عمیق هستند.

سرهمی یقه هفت زنانه
----------------------------------  

8. سرهمی اسپرت

همانطور که از نام آن پیداست، سرهمی اسپرت کاملاً بازیگوش و زیبا هستند. اینها یکی از زیباترین انواع سرهمی کوتاه هستند. این مدل معمولاً با رنگ‌ها و نقش‌های جذاب و ظریف مانند راه‌راه‌های افقی، راه راه‌های عمودی، خال‌خالی، طرح‌های گل‌دار ظریف و غیره طراحی می‌شوند. بسته‌شدن آن یک زیپ در کناره است و یک یقه نگهدارنده یا یقه مربعی با بند اسپاگتی به نظر می‌رسد. بعضی از مدل های سرهمی جین زنانه هم در همین دسته قرار می گیرند

سرهمی اسپرت زنانه
----------------------------------  

9. سرهمی بویلر

سرهمی بویلر کلاسیک نوعی سرهمی است که تمام بدن به جز دست، صورت و پا را می پوشاند. خب، بسته به راحتی و روند، تغییرات و فرآیندهای تکاملی زیادی برای هر سبکی وجود دارد. یک سرهمی بویلر معمولی یک لباس سرهمی با یک تکه پارچه محکم است که به یک لباس سرهمی با یک دکمه در جلو دوخته شده است.

سرهمی بویلر زنانه
----------------------------------  

10. سرهمی کرستی

سرهمی کرستی همانند لباس زیری است که برای شکل دادن به پوشش سینه ها از خط زیر سینه تا خط کمر استفاده می شود. با این حال، پارچه های خوب و سیم کشی های متفاوتی در انواع خاصی از کرست استفاده می شود. خوب، در یک سرهمی کرستی، کرست یک زیرپوش نیست، بلکه یک تاپ برای یک سرهمی است.

سرهمی کرستی زنانه
----------------------------------  

11. سرهمی پشت باز

لباس‌های سرهنگی با یقه‌های مختلف در جلو خوب هستند، اما طرح و طرح منحصربه‌فرد در پشت ظاهر را به سطح جدیدی می‌رساند. یک سرهنگ بدون پشت در اصل یک سرهمی تقریبا بدون پشت است. بسته شدن پشت این سرهمی در تصویر زیر با طناب اسپاگتی بسته شده در پشت است.

سرهمی پشت باز زنانه
----------------------------------  

12. سرهمی ماکسی

ماکسی ها به خودی خود کاملا راحت هستند. کت و سرهمی ماکسی جایگزین شیک تری برای لباس ماکسی معمولی است. سرهمی ماکسی شبیه به لباس‌های ماکسی به نظر می‌رسند، اما تفاوت در پاچه ها و پارچه‌ای است که برای ساخت آن استفاده می‌شود! اینم یک ماکسی سرمه ای  با یقه و بند دوشی.

سرهمی ماکسی زنانه
----------------------------------  

13. سرهمی راسته 

سرهمی راسته زنانه، پارچه ای یک تکه است که از یقه بسته شروع می شود تا مچ ادامه دارد. سرهمی های سنتی تقریباً تمام قسمت های بدن از جمله دست ها و پاها را می پوشاند. با تغییرات کمی، در اینجا یک سرهمی جذب یونیتارد با  طرح های گلدار و آستین بلند را مشاهده می کنید.

سرهمی راسته زنانه
----------------------------------  

14. سرهمی شنلی

شنل های روی لباس های مختلف در راه خود کاملاً قهرمانانه و ظریف هستند. ما می‌توانیم اصطلاح شنل را به هر لباسی با شنل روی آستین، پشت، یکی از شانه‌ها یا روی هر دو شانه که پشت را تا مچ پا می‌پوشاند نسبت دهیم. در اینجا یک لباس سرهمی شنلی با آستین های شنل دار در تصویر برای شما آورده ایم.

سرهمی شنلی زنانه
----------------------------------  

15. سرهمی یقه دلبری

سرهمی یقه دلبری یا باردو یکی از زیباترین لباس‌هایی هستند که می‌توانید با هر تیپ بدنی برای خود انتخاب کنید. آنها تقریباً برای هر تیپ بدنی مناسب هستند در حالی که گردن، شانه ها و استخوان ترقوه را به طور همزمان برجسته می کنند. دهانه‌های ساق پا این مدل سرهمی  کاملاً گشاد و آستین‌ها ژولیده دارد.

سرهمی یقه دلبری
----------------------------------  

16. سرهمی روبانی 

در واقع اسم اصلی این مدل سرهمی باندو است،، کلمه ای با ریشه فرانسوی است که برای توصیف تکه پارچه ای که سینه های زن را می پوشاند استفاده می شود. اما چون شاید این اسم ناشناخته باشد ما به آن سرهمی با بند های روبانی می گوییم. سرهمی روبانی نوعی از سرهمی است که یک لباس یک تکه با شانه‌های باز و شلوار گشاد قیفی است. بسته شدن آن معمولاً با یک زیپ در طرفین است و رنگ ها بسیار زنده و زیبا هستند.

سرهمی روبانی زنانه
----------------------------------  

17. سرهمی نیم تنه

نیم تنه معمولاً لباسی است که برای بالاتنه استفاده می شوند و به صورت دکلته و کوتاه هستند. همان طور که از نام آن مشخص است، یک سرهمی نیم تنه، یک سرهمی با نیم تنه زیر دوخته شده است و یک شنل کوتاه به قسمت بالایی لباس متصل شده است. این لباس‌ها سرشانه‌ای هستند و در کناره‌ها بسته می‌شوند.

سرهمی نیم تنه زنانه
----------------------------------  

18. سرهمی پیراهنی

سرهمی پیراهنی همانطور که از نام آن معلوم است قسمت بالاتنه همانند پیراهن است، به یک نکته توجه داشته باشید که سرهمی های زنانه لزوما با شلوار بلند ارائه نمی شوند و بعضی از اوقات با شلوارک هم دوخته می شوند، سرهمی پیراهنی یقه ای همانند یک بلوز آکسفرد زنانه دارد. 

سرهمی پیراهنی زنانه
----------------------------------  

19. سرهمی بگ

شلوار این مدل سرهمی بلند، برآمده و حجیم است که از پارچه های زیادی برای ساخت آن استفاده شده است. طول فاق تقریباً با مچ پا برای یک شلوار بگی زنانه هماهنگ است. سرهمی بگی نوعی سرهمی اسپرت است است که یک تکه پارچه در آن دوخته شده است. قسمت پایین لباس شبیه شلوار خمره است و قسمت رویه معمولا با همان پارچه درست می شود.

سرهمی بگ زنانه
----------------------------------  

20. سرهمی جذب

بلوز و شلوار های جذب و چسبان از نظر اندازه مناسب بدن و خاص هستند. انتخاب نوع مناسب سرهمی جذب برای زیبا و زیبا به نظر رسیدن ضروری است. حتما از رنگ های ثابت و جواهرات پر زرق و برق برای تثبیت ظاهر استفاده کنید. تصویر زیر را برای برخی مرجع بررسی کنید.

سرهمی جذب زنانه
محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود