17 مدل شلوار جین زنانه ترند که قبل از خرید باید بشناسید

نوشته شده در2 ماه ها پیش با
پسندیدم 1
شلوار جین زنانه که در سال 1403 و 2024 ترند شده اند انواع مختلفی دارد که با هم آن ها رو بررسی و به شما معرفی خواهیم کرد
اگر یک تکه پارچه وجود دارد که زندگی ما دور آن می چرخد، آن باید شلوار جین باشد. مهم نیست که چه زمانی و کجا، این چیزی است که در سراسر جهان در هر فرهنگ و پس زمینه اجتماعی ثابت می ماند. عملاً، اگر ببینیم بیشتر وقت خود را فقط با آن یک شلوار جین می گذرانیم و مانند پوست دوم ما می شود زیرا آن شلوار جین کاملاً مناسب و راحت است.
اما ما هنوز هم نمی‌توانیم هر زمان که برای خرید بیرون می‌رویم، جلوی خرید یک جفت جدید را بگیریم، زیرا انواع بسیار زیادی در بازار وجود دارد. مهم نیست که به این زودی ها آن را نپوشیم و برچسب ها تا ماه ها در کمدهایمان بیرون می مانند. خرید آن‌ها جایی است که سرگرمی است و زندگی بسیار کوتاه است که نمی‌توان آن را با پوشیدن یک نوع جین گذراند.
بنابراین، دفعه بعد که برای خرید بیرون آمدید، ظاهر خود را با این 16 نوع شلوار جین دخترانه همیشه مد روز آزمایش کنید و با کمد لباسی جدید که مناسب هر موقعیتی است آماده شوید!
--------------------------- 

---------------------------

1. شلوار جین اسکینی 

زیرا یک چیزی که همه ما به آن سوگند یاد می کنیم، شلوار جین تنگ مشکی مورد علاقه مان است که عملاً با هر چیزی که داریم ست می شود. شلوار جین اسکینی همانطور که از نامش پیداست پوست را در آغوش می گیرد و فقط شما را در آغوش می گیرد. برای نشان دادن فرم کامل پاهای خود، اینها بهترین گزینه در بازار هستند. آنها معمولاً بسیار کشسان هستند و به دلخواه شما نیز برش های مختلفی دارند. برای هر کسی که در پوست خودش راحت است و می‌خواهد پاهایش را به رخ بکشد، به سراغش بروید!
شلوار جین اسکینی زنانه
--------------------------- 

2. شلوار جین بوی فرند

نه این به این معنی نیست که شما شلوار جین دوست پسرتان را می پوشید. اما کل ایده پشت این شلوار جین بوی فرند این است که آن ها را بر روی شما گشاد و گشاد نشان دهید، انگار که شلوار جین دوست پسرتان را پوشیده اید. دور باسن شما سفت تر است و روی پاهای شما شل می شود. اگر ران های ضخیم تری دارید، این ها برای شما عالی هستند. اگر در سمت کوتاه تر از مقیاس اندازه هستید از آنها اجتناب کنید زیرا آنها شما را حتی کوتاه تر نشان می دهند.
شلوار جین زنانه بوی فرند
​--------------------------- 

3. شلوار جین راسته

شلوار جین راسته زنانه و یا شلوار جین سیگاری جایگزین جدید برای شلوار کار شماست. اینها مستقیم و باریک هستند و به خوبی چاپلوس هستند. چیزی که آنها را از شلوار جین تنگ معمولی شما متمایز می کند این است که مچ پاهای شما را نمی پوشانند و درست بالای آنها می افتند. این شلوار جین دخترانه برای هر کسی که می خواهد منحنی های خود را به رخ بکشد مناسب است.
شلوار جین راسته زنانه
--------------------------- 

4. شلوار جین دمپا گشاد

مدل شلوار جین دمپا گشاد دهه 60 و 70 اخیراً در سال 2017 بازگشته است. بزرگترین نکته مثبت این است که قد پوشنده بلندتر از آنچه هست به نظر می رسد. این شلوار جین در قسمت پایین گشادتر است و ظاهری نامرتب به آن می دهد و برای داشتن ظاهری متمایزتر باید با کفش های پاشنه بلند ست شود.
شلوار جین زنانه دمپا گشاد
--------------------------- 

5. شلوار جین فلر

یکی دیگر از سبک های دوران پیری که باید برای ظاهری قدیمی به کمد لباس خود حمل کنید. این نوع شلوار جین دخترانه شبیه شلوار جین بوت کات یا دمپا گشاد است. اینها همچنین دارای یک دهانه گسترده در پایین از زانو تا مچ پا هستند. شلوار جین به خوبی تا بالای زانو چسبانده شده است تا گشاد شدن آن به خوبی نمایان شود. آن ها را با یک ژاکت یقه اسکی ست کنید تا ظاهری عالی داشته باشید.
شلوار جین فلر زنانه
--------------------------- 

6. شلوار جین استرچ

شلوار جین استرچ باید راحت ترین لباس برای کتانی شما باشد. این شلوارهای جین راحت، کشدار و مناسب برای شیک پوشان شما هستند. آنها از همان قانون ساق پا پیروی می کنند و به جای دکمه ها و زیپ های معمولی شما با کمربند هستند. این شلوار جین دخترانه که به راحتی می‌پوشد، بهترین مدل جین است که به شلوار جین معمولی شما اضافه شده است.
شلوار جین استرچ زنانه
--------------------------- 

7. شلوار جین فاق کوتاه

شلوار جین فاق کوتاه معروف از قدیم در بین خانم ها محبوب بود  بود. قبل از اینکه بتوانید درک کنید آنها همه جا بودند. این‌ها فقط چند سانت زیر ناف شما شروع می‌شوند و به‌ویژه برای کسانی که کمر باریکی دارند عالی به نظر می‌رسند.
شلوار جین زنانه فاق کوتاه
--------------------------- 

8. شلوار جین فاق بلند

روند مد از سال 2018 قطعا این شلوار جین فاق بلند زنانه است. با تاپ‌های کراپ و برالته‌هایی که بسیار مد روز هستند، برای لباس‌های پایین تنه، اولین انتخاب همه، فاق بلند است. این مدل براحتی ست می شوند  زیرا با دور کمر طبیعی شما مطابقت دارند و چربی شکم شما را می پوشانند که همیشه یک مزیت است!
شلوار جین زنانه فاق بلند
--------------------------- 

9. شلوار جین کاپری

نه، آنها فقط برای بچه ها نیستند. شما فقط باید یاد بگیرید که چگونه به درستی استایل کنید. اینها مدرن ترین و شیک ترین راه های جین برای غلبه بر گرما در تابستان هستند. پاهای زیبای خود را به رخ بکشید و بی خیال با یک استایل عالی بروید. البته که این مدل در ایران استفاده نمی شود بنابراین نمی توانید در فروشگاه شلوار جین زنانه آنرا پیدا کنید.
شلوار جین کاپری یا برمودا زنانه
--------------------------- 

10. شلوار جین زاپدار

قبلاً شلوارهای جین پاره شده را دور می انداختیم و حالا با تیغه و کاغذ سنباده برای خنک شدن آن شلوار جین را می بریم. شلوار جین پاره بسیار معروف و مورد علاقه همه شده است. نزدیک ران ها، در پشت، جلو، یک پا، کل ساق، و غیره مهم نیست که در چه محل پارگی قرار دارد، شلوار جین زنانه زاپدار این مدلی است!
شلوار جین زاپدار زنانه
--------------------------- 

11. شلوار جین گلدوزی شده

ممکن است عجیب به نظر برسد، اما استیکر های طرح دار، راه جدیدی برای شیک‌تر کردن شلوار جین شماست. شما فقط می توانید این شلوار جین را با سنجاق کردن موقت تکه ها یا دوختن یا چسباندن آنها به جین خود بخرید. مطمئناً عاشق نتیجه نهایی خواهید شد.
شلوار جین گلدار یا استیکر برچسبی زنانه
--------------------------- 

12. شلوار جین براق

برای یک شب مهمانی عالی هستند، این ترند جدید شلوار جین براق دخترانه را انتخاب کنید. این شلوار جین براق، کلیشه های شلوار جین معمولی شما را که فقط تیره و پژمرده هستند، می شکند. پارچه استفاده شده آنقدر درخشش دارندد که می توانید شب را تنها با یک تکه پیراهن و یا شومیز شیک بپوشید. می توانید لباس را با تاپ های اصلی مورد علاقه خود که کم رنگ هستند ست کنید.
شلوار جین براق زنانه
--------------------------- 

13. شلوار جین بغل دکمه دار

اگرچه ممکن است عجیب به نظر برسد، این روند جدید 2024 اینستاگرام ما را در طوفان فرو برده است. همه وب سایت های پوشاک آنها را به صورت عمده می فروشند و در عین حال بسیار شیک و معمولی به نظر می رسند. ما عاشق این ترند جدید شلوار جین دخترانه هستیم. درز های کناری این مدل شلوار جین باز است و به نحوی شبیه دامن است که برای هر پا تعریف شده است
شلوار جین بغل دکمه دار یا دامنی زنانه
--------------------------- 

14. شلوار جین قلاب بافی شده

شلوار جین توری و قلاب بافی زیبا به قدری زنانه و ظریف به نظر می رسد که بهترین لباس برای یک برانچ یکشنبه یا مهمانی های تابستانی است. آنها که بر روی جنس جین کلاسیک دوخته شده اند، بهترین نوع شلوار جین برای دخترانی هستند که خواهان چیزی متفاوت و جدید هستند.
شلوار جین قلاب بافی شده زنانه
--------------------------- 

15. شلوار جین سرهمی

سرهمی با آویز گردن دیگر برای کودکان نیست. این مد دهه 90 به کمد لباس های جین زنانه راه پیدا کرده است و به آن چاشنی می بخشد. این شلوار جین سرهمی را می توان با هر تاپ متضاد، تاپ کراپ یا برالته ست کرد. گزینه ها بی شمار هستند. برای انتخاب راحت و راحت‌تر لباس، آنها را بپوشید.
شلوار جین سرهمی زنانه
--------------------------- 

16. شلوار جین جاگر

آخرین مدل شلوار جین نوع خاصی از جین زنانه است که گشاد است و به جای دکمه و زیپ کمر کشی و بندی دارد. بله، این یک مدل جدید و خاص است. این نوع شلوار جاگر جین باید بهترین شلوار جین برای مد روز دخترانه باشد. سازندگان شلوار جین نمی توانند این مدل را نادیده بگیرند.
شلوار جین جاگر زنانه
--------------------------- 

17. شلوار جین مام فیت

این مدل شلوار از سال 2018 در بین خانم ها محبوب و مطرح شده اما جزو ترند های سال 2024 هم به حساب می آید. در قسمت ران و باسن گشادی خاصی دیده می شود.به دلیل راحتی آن به آن شلوار جین مام فیت و یا مام استایل نیز می گویند. تقریبا تمام هنرمندان و سلبریتی های مطرح حداقل یکبار با این مدل شلوار در مکان های عمومی ظاهر شده اند. 
شلوار جین مام فیت یا مام استایل زنانه

---------------------------  
نابراین، دفعه بعد که قصد خرید شلوار جین را داشتید، بهتر است یکی از این ترندهای زیبا و سال را انتخاب کنید. چه برند باشد و چه غیر مارک، به سراغ آنهایی بروید که متناسب با شما و تیپ بدنی شما هستند. فقط به دنبال مورد مناسب بروید و شروع به آزمایش با سبک خود کنید.
محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود