8 مدل کفش دخترانه ، که بچه های شما در طول سال به آن ها نیاز دارند

نوشته شده در1 ماه پیش با
پسندیدم 0
همانطور که ما خانم ها برای هر مناسبتی و رویدادی کالکشن کفش با مدل های مختلفی داریم، برای دختر ها و شاهزاده های خانه نیز باید مدل های مختلف کفش دخترانه را هم آماده داشته باشیم.
احتمالا افرادی که این مطلب را مطالعه می کنند بیشتر مادر ها باشند که به تیپ و استایل دختر بچه خود اهمیت می دهند. اما شاید بد نباشد که آقایان که عاشق دختران خوردسال خود هستند این مطلب را بخوانند که از راز و رمز های لباس دخترانه آگاه شوند. 

------------------------------


------------------------------ 

انواع کفش دخترانه 

مناسبت های مختلف و یا مکان های مختلف نیازمند استفاده صحیح از کفش مناسب آن رویداد است. حتما کفش دخترانه مدرسه با کفش دخترانه مهمانی متفاوت است. بنابراین روش استایل کردن آن ها نیز متفاوت است. 

1. کفش عروسکی یا بالرین

کفش عروسکی، تخت یا باله دخترانه

این مدل کفش عروسکی دخترانه شاید همه کاره ترین در نوع خود باشد، زیرا می تواند با ظاهری متفاوت هماهنگ شود. فرقی نمی‌کند چه مدل لباسی برای دختر بچه خود انتخاب کنیدد، شلوار جین تنگ، دامن یا حتی جوراب شلواری دخترانه، با یک جفت کفش باله دخترانه رنگی زیبا، بسیار شیک و زیبا می شود. و کامل کننده استایل شازده کوچولوی شماست.

2. بوت دخترانه 

نیم بوت دخترانه

برای کشور های سرد سیر و بارانی خرید نیم بوت دخترانه یکی از نیاز هاست تا پاهای دختر کوچولو خود را در از سرما محافظت کند. در روزهای برفی گزینه مناسب برای مدرسه است. دقت داشته باشید که بچه ها بیشتر سرماخوردگی را از طریق پا جذب می کنند پس بنابراین حتما باید یک مدل کفش بوت دخترانه در کمد دختر بچه خود داشته باشید. سعی کنید از بوت هایی با جنس پلاستیکی و بی کیفیت خودداری کنید زیرا باعث آسیب به پا و خرابی زودهنگام مواجه می شوید.

3. کتونی بندی دخترانه 

کتونی بندی دخترانه

یکی دیگر از گزینه های مناسب برای مدرسه و دختر های بازیگوش شما که اهل ورزش و جنب و جوش هستند کتونی بندی دخترانه است، ممکن است کمی بستن بند ها برای ایشان مشکل باشد. اما برای روز های پاییزی و جلوگیری از خستگی آن ها در مدت زمان طولانی بسیار کارایی دارند. 


4. کتونی بند چسبی دخترانه 

کتونی بند چسبی دخترانه

اگر دختر کوچولوی شما هنوز با بستن بند کفش مشکل دارد پیشنهاد می شود که کتونی چسبی دخترانه بخرید. یکی از بهترین انتخاب ها برای پاکردن سریع است. همانند بقیه کتونی ها قدرت و توانایی آن ها رو برای بازی ها دخترانه افزایش می دهد به راحتی می توان با شلوار جین دخترانه آن را ست کنید. سعی کنید از رنگ های شاد و جذاب انتخاب کنید. 

5. کتونی ساق بلند دخترانه 

کتونی ساق بلند دخترانه

کتونی ساق بلند دخترانه یک گزینه مناسب برای محافظت از مچ پای کودکان خوردسال خود است. یکی دیگر از نام ها این مدل که در بین مردم رایج است اسنیکرز آل استار است اما اشتباه نکنید آل استار نام یک برند است. استایلی شبیه کفش بسکتبالی دارد. شاید همه دختر بچه ها به آن علاقه نداشته باشند. بنابراین حتما قبل از خرید نظر کودک خود را جویا شوید. 

6. صندل تخت 

صندل تخت دخترانه

در تابستان های گرم ایران یکی از بهترین گزینه ها برای خرید، صندل دخترانه بندی است. اول از همه بسیار راحت و خنک هستند از سوی دیگر بند دور مچ پای آن باعث می شود که کفش به راحتی در هنگام راه رفتن از پا خارج نشود. صندل تخت دخترانه مدل های مختلفی در بازار دارند بعضی از آن ها بدون بند نیز هستند. سعی کنید هنگامی که از این مدل کفش برای دختر خود استفاده می کنید از جوراب استفاده نکنید. چون زیبایی خود را از دست می دهد.

7. کفش مجلسی دخترانه

کفش مجلسی و رسمی دخترانه

اگر دختر خود را برای مجلسی رسمی مثل عروسی آماده میکنید حتما بسته به نوع لباس در نظر گرفته شده یک مدل خاص و شیک انتخاب کنید، انواع کفش مجلسی و رسمی دخترانه از جنس چرم و جیر وجود دارند با رنگ های مشکی که می توانید با یک پیراهن و دامن دخترانه آن را بپوشید. بعضی از این مدل ها یک پاشنه کوتاه نیم تا یک سانتی دارند که زیاد پاهای بچه ها را خسته نکند. 

8. دمپایی لا انگشتی دخترانه


شمال کشور به عنوان یکی از مکان هایی که اکثر ما ایرانی ها در تابستان به آن سفر می کنیم بسیار مورد استقبال است. از این رو تمامی بچه ها علاقه زیادی دارند در کنار دریا و ماسه ها بازی کنند. پس می توانید با خرید یک دمپایی لا انگشتی دخترانه به آن ها این امکان را بدهید که بدونه نگرانی از کثیف شدن و خیس شدن آن ها بپوشند و با دوستان خود بازی کنند. 

انتخاب سایز کفش دخترانه 

بسیاری از والدین و پدر و مادر ها برای خرید کفش دخترانه دشواری هایی در انتخاب سایز مناسب داشته باشند. کفش دخترانه بسته به سن دختر ها سایز ها و قالب های مختلفی دارند در بسیاری از برند های تولید کننده کفش دخترانه خارجی و وارداتی سایز به اینصورت است که تا سن 6 و 7 سالگی سایزبندی بر اساس سن است. و بعد از آن بر اساس سایز کف پا می باشد. در صورتیکه قصد خرید آنلاین کفش دخترانه را دارید حتما کف پای دختر بچه خود را از پاشنه تا بلند ترین انگشت اندازه بگیرید و در جدول سایز بندی داخل سایت و خود اون برند مطابقت دهید. دقت داشته باشید که فروشگاه اینترنتی لباس دخترانه شیک پوش این حق مشتریان را پیش بینی کرده و قابلیت تعویض سایز را برای آنها مقدور کرده است. بنابراین با خیال راحت می توانید کفش خود را اینترنتی سفارش دهید. 

سخن نهایی 

پاهای دختر ها بسیار ظریف و حساس هستند از سوی دیگر تیپ و استایل کودکان باید مد نظر والدین قرار بگیرد. سعی کنید کمد کفش های کودکان خود را با مدل های مختلف و کاربرد های مختلف کامل کنید. یکی از نکات مهمی که باید در نظر بگیرید این است که نظرات بچه های خود را برای انتخاب رنگ و ظاهر در نظر بگیرید که اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند. البته مناسبت و رویداد استفاده آن را حتما پدر و مادر باید در نظر بگیرند. به خاطر داشته باشید که کفش مناسب مدرسه و ورزش را از کفش های راحتی و مهمانی ها تمییز دهید.  چون کاربرد های متفاوتی دارند. حتما صندل و دمپایی های لا انگشتی را فراموش نکنید، همچنین بوت دخترانه. دقت داشته باشید برای کفش های کتونی حتما جوراب دخترانه مناسب هم خرید کنید. به کودکان خود آموزش دهید که چگونه بند کفش های خود را ببندند و یا چطور کفش خود را تمیز کنند زیرا به آن ها نظم را در زندگی آموزش خواهید داد. 


محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود