بهترین کفش پسرانه برای مدرسه کدام ها هستند؟

نوشته شده در2 ماه ها پیش با
پسندیدم 0

یکی از دغدغه های پدر مادر ها در خانواده کفش پسرانه مناسب و مخصوص مدرسه است که دوام و ماندگاری داشته باشد

با نزدیک شدن به سال تحصیلی، خانواده ها در پی خرید کفش پسرانه مناسب مدرسه هستند و یکی از مهم ترین موارد موجود در لیست، یک جفت کفش مدرسه خوب است. آنها نه تنها باید راحت باشند، بلکه باید برای استفاده روزمره نیز بادوام و کاربردی باشند. در این مقاله، ما چند فاکتور کلیدی را که باید در انتخاب کفش مدرسه مناسب برای پسرتان در نظر بگیرید، باز می کنیم.

-----------------------------------

هنگام خرید کفش های مدرسه پسرانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

اولاً، راحتی در مورد کفش های مدرسه پسرانه اهمیت دارد، زیرا پسر کوچک شما بیشتر روز آن را می پوشد. کفش هایی را انتخاب کنید که زیره بالشتک داشته باشند و تکیه گاه کافی داشته باشند تا از خستگی پا جلوگیری شود. در کنار راحتی، دوام را نیز در نظر بگیرید. کفش مدرسه باید بتواند در برابر سایش و پارگی روزمره مقاومت کند. به دنبال کفش‌هایی باشید که از مواد باکیفیت ساخته شده‌اند که در سال تحصیلی و ترجیحاً بعد از آن دوام داشته باشند. هنگام خرید کفش مدرسه پسرانه، مهم است که جفتی انتخاب کنید که تمیز کردن آن آسان باشد.

پسرها می توانند کفش های خود را داغون کنند و به سرعت کثیف می شوند. کفش هایی را انتخاب کنید که به راحتی تمیز شوند و موادی داشته باشند که به راحتی پاک شوند. با توجه به این نکته کاربردی، در انتخاب کفش های مدرسه، برنامه روزانه پسر کوچک خود را در نظر بگیرید. آیا باید به راحتی پا کنند و راحت از پا در بیاورند یا برای ورزش یا فعالیت های دیگر استفاده می شوند؟

روی کفش هایی سرمایه گذاری کنید که برای نیازهای کودک شما کاربردی باشد. همچنین کفش های مدرسه باید دارای زیره ضد لغزش باشند تا از لغزش و افتادن به خصوص در شرایط مرطوب یا لغزنده جلوگیری شود. اطمینان حاصل کنید که کفش ها به درستی مناسب هستند تا از ناراحتی و آسیب جلوگیری کنید. پاهای فرزندتان را اندازه بگیرید و کفش هایی را انتخاب کنید که فضای کافی برای رشد و حرکت را فراهم کند. در حالی که عملکرد در مورد کفش های مدرسه کلیدی است، پسر کوچک شما نیز ممکن است جفتی بخواهد که ظاهر خوبی داشته باشد. سبکی را انتخاب کنید که فرزندتان دوست دارد، اما به خاطر داشته باشید که کفش باید متناسب با کد لباس مدرسه باشد.

-----------------------------------

انواع کفش مدرسه پسرانه

وقتی نوبت به انتخاب کفش مدرسه مناسب برای پسر کوچکتان می رسد، باید انواع مختلفی را در نظر بگیرید. هر نوع بسته به نیازها و ترجیحات کودک شما ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارد. بیایید نگاهی به برخی از محبوب ترین انواع کفش مدرسه برای پسران بیندازیم.

کفش بندی پسرانه

یک گزینه کلاسیک و همه کاره برای کفش مدرسه پسرانه است. آنها یک تناسب ایمن را ارائه می دهند و می توانند به گونه ای تنظیم شوند که به درستی روی پای کودک شما قرار بگیرند. کفش های بند دار اغلب از چرم یا مواد مصنوعی ساخته می شوند و در طیف وسیعی از سبک ها و رنگ ها موجود هستند.

کفش بندی پسرانه

-----------------------------------

کفش  بند چسبی پسرانه

برای کودکان بزرگتر که مستقل تر هستند گزینه مناسبی است. پوشیدن و درآوردن آن ها آسان است و تناسب راحت و مطمئنی را فراهم می کند. کفش‌های چسبی اغلب از چرم یا مواد مصنوعی ساخته می‌شوند و در طیف وسیعی از سبک‌ها و رنگ‌ها موجود هستند.

کفش بند چسبی پسرانه

-----------------------------------

کفش کالج پسرانه 

یک گزینه کاربردی برای کودکان کوچکتر است که ممکن است با بستن توری مشکل داشته باشند. پوشیدن و درآوردن این کفش ها آسان است و تناسب مطمئنی را ایجاد می کند. کفش های کالج اغلب از چرم یا مواد مصنوعی ساخته می شوند و در طیف وسیعی از سبک ها و رنگ ها موجود هستند.

کفش کالج پسرانه

-----------------------------------

کفش ورزشی پسرانه 

برای پسرانی که فعال هستند و در ورزش شرکت می کنند، انتخاب محبوبی است. این کفش‌های راحت پشتیبانی و بالشتک کافی برای پاها فراهم می‌کنند و آن‌ها را برای دویدن و پریدن ایده‌آل هستند. کفش های ورزشی اغلب از مواد سبک وزن و قابل تنفس ساخته می شوند و اگر پسر بچه شما پر جنب جوش و بازیگوش است و همش در حال دویدن و بازی است بسیار این مدل مناسب است.

کفش ورزشی پسرانه

-----------------------------------

بوت پسرانه

گزینه ای محکم و بادوام برای پسرانی هستند که به محافظت و حمایت بیشتری از پاهای خود نیاز دارند. این نوع کفش برای آب و هوای سرد و مرطوب ایده آل است و می توان آن را در محیط های مختلف پوشید. چکمه پسرانه از پا ها در سرما و بارندگی محافظت می کند و پاها رو گرم نگه می دارد. همچنین از ساق پا ها محافظت می کند. 

بوت پسرانه

-----------------------------------

صندل پسرانه 

راحت و قابل تنفس برای پسرانی است که برای هوای گرم به کفش های سبک تری نیاز دارند. صندل پسرانه تهویه کافی برای پاها فراهم می کنند و به راحتی پوشیده و از پا خارج می شوند. صندل برای فصل بهار و خصوصا خرداد و فصل امتحانات مناسب هستند زیرا که مطمئن هستید بارندگی در کار نیست. همچنین در شهر های جنوبی و گرمسر کشور بسیار مناسب است و از بو گرفتن جوراب ها جلوگیری می کند. 

صندل پسرانه

-----------------------------------

کتونی پسرانه 

کتونی پسرانه شباهت بسیاری زیادی به کفش ورزشی دارد اما با قابلیت کم تر برای ورزش، کتونی های پسرانه ساده و کاربردی هستند و برای استفاده روزمره بسیار مناسب است و به نوعی در دسته کفش های بندی پسرانه هم قرار می گیرد.

کتونی پسرانه

-----------------------------------

از کجا اینترنتی کفش پسرانه بخرید

هنگام خرید کفش مدرسه برای پسر کوچک خود، همه این عوامل را در نظر بگیرید تا جفتی پیدا کنید که هم نیازهای کاربردی و هم نیازهای سبک را برآورده کند. به یاد داشته باشید، یک جفت کفش مدرسه خوب می تواند در راحتی و رفاه فرزند شما در طول سال تحصیلی تفاوت ایجاد کند. هنگام انتخاب کفش مدرسه برای پسر کوچک خود، انواع مختلف آن را در نظر بگیرید و جفتی را انتخاب کنید که نیازها و ترجیحات فرزندتان را برآورده کند. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب یک جفت کفش مدرسه مناسب برای فرزندتان، راحتی، دوام و کاربردی بودن را در اولویت قرار دهید. خوشبختانه، خرید همه ملزومات لباس کودکان در فروشگاه شیک پوش در دسترس است و می توانید با توجه به جدول سایز بندی هر مدل و برند کفش پسرانه را انتخاب و آنلاین خرید کنید.

-----------------------------------

سایز بندی کفش پسرانه چگونه است؟

سایزبندی کفش پسرانه در سنین پایین در بسیاری از برند ها بر اساس سن است معمولا پسر بچه های زیر 7 سال از این قانون پیروی می کند. نا گفته نماند که هر برند قانون و سایز بندی خود را دارد مثلا در کفش پسرانه اچ اند ام و یا کفش پسرانه زارا بر اساس سن می توانید انتخاب کنید. 

اما در سنین بالاتر شما می بایست بر اساس جدول سایزبندی پیش بروید، ترتیب این کار به این صورت است که باید سایز کف پا از پاشنه تا بلند ترین انگشت را به صورت صاف اندازه گیری کنید و در جدول سایزبندی تطبیق دهید. مثلا سایز 25 ، 26 و به بالا می تواند مناسب کودک شما باشد. 

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود