برند بربری

نوشته شده در5 سال ها پیش
پسندیدم 0

تاریخچه ، علت محبوبیت ، تعداد نمایندگی ها و ...

تاریخچه برند بربری :

بربری Burberry 162 سال پیش توسط آقای توماس بربری توی لندن تاسیس شد. این برند در ابتدا کار خودش رو با کت های مردانه و زنانه شروع کرد اما به تدریج سایر اقلام پوشاک و کیف و کفش و اکسسوری رو هم به تولیدات خودش اضافه کرد.بربری تا سال 1955 یک برند خرده فروشی لباس با چند شعبه در انگلستان بود که توسط خانواده بربری مدیریت می شد.

از سال 1998 این برند تغییر استراتژی داد و تمام تمرکز خودش رو به تولید محصولات لوکس و لاکچری جمع کرد و بازار هدف خودش تولید محصولات لوکس برای مشتریان از رده های اجتماعی بالاتر قرار داد.

نمایندگی محصولات بربری

نمایندگی محصولات بربری:

امزوره این کمپانی بزرگ 534 شعبه و نمایندگی فروش محصولات بربری در سراسر جهان تاسیس کرده .مقر اصلی این در شهر لندن واقع شده.امروزه حدود 10 هزار نفر و بطور میانگین با 58 ملیت مختلف برای این کمپانی بزرگ بطور مستقیم و غیر مستقیم کار میکنند.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

در امد خالص این برند :

طرفدار این برند خرده فروشی و البته لوکس پوشاک علاوه بر خرید بصورت حضوری از شعبه ها و نمایندگی فروش محصولات بربری  در سراسر جهان میتونن میتونن با خرید اینترنتی محصولات بربری تو وقت و هزینه های خودشون صرفه جویی کنند. و طبق آمار اعلام شده این کمپانی تا اواخر سال 2017 حدود 20766 میلیون یورو از فروش محصولات بربری درآمد داشته که از این مقدار فقط مبلغ 287 میلیون یورو به فروش اینترنتی محصولات بربری تعلق داره . طبق اعلام خود کمپانی بربری تا سال 2018 این شرکت 400 میلیون یورو که به واحد پول ما میشه چیزی حدود 6 تریلیون و 400 میلیارد تومان سود خالص داشته.

علت محبوبیت این برند :

مدیران برند بربری همواره تاکید شدیدی به ارتقای و بهبود خدمات به مشتریان داشته اند بطوریکه از سال 2001 به بعد هر ساله بیشتر از 50% سرمایه حاصل از فروش را صرف تربیت سازمانی کارمندان و آموزش عاملین فروش میکنند.

علاوه بر این امر بربری مازاد اینکه همیشه بهترین طراحی ها و دیزاین هارو برای محصولات تولیدی خودش انتخاب میکنه همیشه در انتخاب مواد اولیه جنس با کیفیت و مرغوب پیشتاز بوده و اصلا یکی از دلایل اینکه اجناس تولیدی این برند قیمتهای بالایی دارند همینه.

بربری در شیک پوش:

فروشگاه اینترنتی شیک پوش مفتخر است با فروش اینترنتی محصولات بربری با مناسب ترین قیمت جای خالی این برند رو برای همه طرفداران و خواهان این برند لوکس پر کنه.

اما این امکان یعنی خرید محصولات برند بربری در تهران فقط نیست و همه میتونند از همه جای ایران خرید محصولات بربری رو از طریق فروشگاه اینترنتی شیک پوش انجام بدن.

شما نیز میتونید برای خرید اینترنتی عطر بربری ، اکسسوری بربری ، شال بربری، تیشرت بربری ، شلوار بربری  اکسسوری و سایر محصولات بربری با قیمت مناسب از محصولاتی که در این قسمت از سایت شیک پوش وجود داره دیدن کنید.

منبع:

burberry.com

wikkipedia.com

burberry facts

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود