برگزاری نمایشگاه کریستین دیور (طراح رویاها) در موزه پاریس

نوشته شده در3 سال ها پیش با
پسندیدم 1

کریستین دیور یک خانه مد فرانسوی است که تلفیق بین مد و مدرنیته است. نمایشگاه کریستین دیور در پاریس در ژانوئه 2017 تا 2018 برگزار شد و بازدیدکنندگان زیادی برای دیدن عکس، نقاشی ولباس از دوره و نزدیک آمده بودند .

به صورت آنلاین از بزرگترین نمایشگاه دیور بازدید کنید:

در پاریس در تاریخ ژانویه سال 2017 تا ژانویه سال 2018 در مقابل دکوراسیون Musée des Arts صف های طولانی تشکیل شده است .در نمایشگاه "کریستین دیور،طراح رویاها" برزگترین مجموعه از لباس های مجلسی، عکس و نقاشی هایی از طراحان دیور در طول 70سال گذشته را به بازدیدکنندگان مشتاق موزه که از نزدیک و دور آمده بودند ارائه کرد.شما میتوانید تور1 ساعته نمایشگاه را در یوتیوپ ببینید.

کریستین دیور، یک خانه مد فرانسوی است که سنت و مدرنیته را تلفیق می کند و بیش از 70 سال از تاریخ و توسعه مد را تشکیل می دهد.در نمایشگاه، دیور "طراح رویاها" هفتادمین سالگرد خود را در دکوراسیون Musée des Arts طراحی کرد.و در تاریخ  5 ژوئیه 2017 تا 7 ژانویه 2018 در پاریس به نمایش درآمد.این نمایش با بیش از 708000 بازدید کننده، رکورد بیشترین بازدید کننده را شکست و جلوی ساختمان موزه تاریخی پاریس باعث صف های طولانی شد.

در این نمایشگاه برای اولین بار ، بیش از 300 لباس مجلسی ، طراحی استودیو ، عکس مد ، تصاویر و ... مبارزات انتخاباتی به نمایش گذاشته شد.کریستین دیور در اولین نمایش خود در 12 فوریه 1947 ، طرحی به نام نگاه جدید و ژاکت نوار را به مطبوعات ارائه داد. این طرح در صحنه خیابانی پاریس که در جنگ جهانی دوم کشیده شده است انقلابی ایجاد کرد.در طرح نگاه جدید به کمر تایید کرده و دامن پهن را به تصویر می کشد. این طرح در اواخر دهه 1940 انجام می شود و با توجه به اینکه مواد زیادی را استفاده کرده که زنانگی را نشان می دهد و ظرافت و زیبایی را به خیابان ها می دهد.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

همچنین بخوانید: "ژاکت نوار" - دیور درسالگرد خود معروف ترین طراحی خود را جشن می گیرد.

در نمایشگاه کریستین دیور پاریس، طرح هایی مانند نگاه جدید و ژاکت نوار و بسیاری از طرح های دیگر به اجرا در آمد که بعدا این طرح ها بصورت اصلاح شده  در نمایشگاه V&A در لندن و موزه دنور به نمایش درآمدند. دراین نمایشگاه از 6 نفر از صاحبخانه ها که به این میراث ادامه دادند و این سبک را پس از مرگ کریستین دیور حفظ کردند تقدیر کردند که عبارتند از: ایو سن لوران (1958-1960) ، مارک بوهان (1960-1989) ، گانفنرکو فری (1989-1997) ، جان گالیانو (1997-1011) ، راف سیمونز (2012-2015) و ماریا گرازیا چیوری (از ژوئیه 2016)

و علاوه براین ، از افراد و کارهایی که از دیور در مناطق دیگر حمایت می کردند ، از جمله زیبایی های سرگ لوتن ، تین و پیتر فیلیپس ، و عطرهای فرانسوا دمیچی نیز تقدیر کردند.

اتاق های با مفهوم های مختلف با حدود 3 هزار متر مربع از مساحت موزه بیشتر لباس های عالی را نشان می داد. مناطق مختلف، موضوع مد را به عنوان یک سرمایه فرهنگی قابل لمس می کردکریستین دیور قبل از اینکه برند مد خود را پیدا کند به عنوان یک گالری در پاریس کار می کرد و در طول زندگی از نزدیک با هنر در ارتباط بود.در این نمایشگاه نشان می داد که هنر و مد با یکدیگر موازی هستند. در این نمایشگاه همانند اتاقی بود که بعنوان یک گالری هنری همراه با یک باغ ساخته شده است طرحی که از آن طراح مد الهام گرفته است. 

برگرفته از :https://www.vogue.de

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود