بهترین راه برای از بین بردن سفیدک های روی بوت و نیم بوت ها در فصل زمستان

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

فصل زمستان با تمام زیبایی اش گاه تاثیرات مخربی بر بعضی از لباسها مخصوصا کفش هایمان دارد، قطعا همه ما سفیدک های روی بوت ها و نیم بوت هایمان را تجربه کرده ایم، بعضی ها برای از بین بردن این سفیدک ها از اسپری محافظت کننده بارها و بارها استفاده میکنند و بعضی ها راه های دیگر را امتحان میکنند، اگر راهی برای از بین بردن این سفیدک ها نمیشناسید، نگران نباشید چون که ما بهترین راه را به شما نشان خواهیم داد. 

راهکار 1:

بسیاری از ما تجربه کثیف شدن بوت و نیم بوت هایمان را در روز های برفی زمستان داشته ایم،باقی ماندن این سفیدک های مزاحم بر روی بوت ها به مدت زمان طولانی تاثیرات فاجعه باری را بر روی پارچه ی بوت شما دارند. پیشنهاد میکنیم که همیشه یک پک دستمال مرطوب را در کیف و یا میز کار خود داشته باشید تا در مواقع اضطراری بوت خود را تمیز کنید، این پک تمیز کننده دستمال، راه خوبی برای از بین بردن این سفیدک هاست.

 

بوت زنانه بربری

 

نیم بوت زنانه بربری

 

بوت زنانه استرادیورویس

 




بیشتر بخوانید: 5 راهکار برای تمیز نگه داشتن کفش اسنیکرز سفید



راهکار 2:

چه یک جفت بوت جیر برای مهمانی و چه یک جفت بوت جیر راحتی بپوشید، یک برس مخصوص برای پاک کردن پارچه جیر، میتواند تمام سفیدک ها و کثیفی ها را از بین ببرد، حواستان باشد که برس را به آرامی و در یک جهت روی بوت بکشید، در صورت نداشتن برس، میتوانید از یک سوهان ناخن و یا یک پاک کن نرم برای از بین بردن سفیدک کمک بگیرید.              

برس(Suede brush)

 

  

(سوهان ناخن)

 

نیم بوت زنانه زارا

 

بوت زنانه استرادیوریوس


راهکار 3:

یک راه چاره برای هر چه سریعتر پاک کردن سفیدک ها: به اندازه مساوی سرکه سفید و آب را مخلوط کنید و به آرامی با استفاده از یک پارچه نرم روی بوت و نیم بوت خود بکشید. اگر بوت شما با گل و یا برف خیس شود، برای خشک شدنشان آن ها را از منبع مستقیم حرارت دور نگه دارید. (اخطار: هیچ وقت بوت و کفش خود را به شکل برعکس بر روی رادیاتور نگذارید و یا برای سریعتر خشک شدن، از سشوار استفاده نکنید.)  بلکه با استفاده از روزنامه و یا دستمال کاغذی بوت خیس خود را بپوشانید، تا رطوبت را جذب کند و بوت شکل خود را حفظ کند.

 

بوت زنانه بربری

 

بوت زنانه استرادیوریوس 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود