بهترین لباس ها و استایل ها گیم اف ترونز ( بازی تاج و تخت )

نوشته شده در2 سال ها پیش
پسندیدم 0

تعملی با تاخیر 2 ساله بر نوع پوشش و طراحی لباس سریال محبوب Game of Thrones

نزدیک به 2 سال از اتمام سریال هیجان انگیز بازی تاج و تخت می گذرد به واقع بعد از اتمام این سریال هنوز سریالی به جذابیت گات ندیدم ، از این رو جای خالی بررسی بهترین مدل لباس های این مجموعه رو در مطالب فارسی خالی دیدم. 

بازی تاج و تخت در هشت فصل از شبکه  HBO آمریکا به نمایش در آمد که در بعضی از نقد ها به داستان آتش و یخ هم تشبیه شده  ، هر چند فیلمنامه این مجموعه خیالی بود اما طوری تنظیم شده بود که بیننده نا خود آگاه به یاد سرزمین های بریتانیا می افتاد از این رو گویش ها و نوع لباس و پوشش در بسیاری از سکانس به مانند قرون گذشته انگلیسی ها دیده می شد. نکته قابل تعمل این مجموعه وجود کت ها خزدار و لباس های چرمی جنگجویان و یا لباس های خاص شاهان و ملکه های دربار بود. به این نکته می بایست اشاره کرد که سکانس هایی از این سریال در صحرا های گرم و قسمت هایی در نقاط جنگلی و سکانس هایی در مناطق سرد رقم می خورد از این رو بیننده فقط با صحنه های سرد و بی روح و بارانی لندن همسو نیست و افسردگی محیطی انگلیس که در ذهن خیلی های گنجانده شده ، با این تصاویر از بین می رود. 

کت سفید و خزدار دنریس 

از بین تمام کسانی که برای تخت آهنی در وستروس رقابت می کردند ، دنریس یکی از خوشتیپ ترین و شیک پوش ترین های مجموعه بود که هر روز ممکن است شما دنی را با لباسهای ابریشمی Essos ، لباس جنگجوی چرمی Dothraki یا حتی کت و شلوار  برای روز معمولی که می خواهد معبدی را بسوزانید مشاهده کنید تا ثابت کند که یک رهبر واقعی است! با این حال ، از بین این همه ظاهر زیبا و دیدنی ، کت سفید و خزدار و شلوار او که هنگام رفتن به جنگ آن طرف دیوار با جان اسنو، که پوشیده بود ، یکی از چشمگیرترین هاست. در اینجا  به وضوح ، دنریس از نظر نمادین و به معنای واقعی کلمه دو ظاهر متفاوت جنگجو و زیبایی پوشش را به چالش می کشد ، که ارزش تشکر و قدردانی ویژه از هماهنگی طراح لباس و صنحه را دارد.

لباس چرمی سیاه سرسی به عنوان ملکه آندلس و مرد اول کشور

سرسی سرتاسر بدنبال دستیابی به قدرت بود ، قدرتی که او همیشه در مجاورتش بود تا زمانی که ملکه آندل ها و مردان اول شود ، نقشی که او به وضوح از آن لذت می برد و در لباس جدیدش برای این نقش به خوبی منعکس می شود.در سکانس هایی که ملکه رو به زندان انداخته و مو های او را کوتاه می کنند کارگردان و فیلمنامه نویس قصد این رو دارند که در قسمت های آینده او را شبیه پسر های خود و به عنوان مرد اول کشور با مو های کوتاه و پسرانه نشان دهند که البته لباس چرمی سیاه او در تمام صحنه ها نمایانگر قدرت اوست .

استایل سانسا بانوی اول وینتر فال 

از بین تمام شخصیت های شمالی ، سانسا ممکن است چشمگیرترین تحول را تجربه کرده باشد و کمد لباس او نشان دهنده آن است. دیگر دوران لباس های طلاکاری شده و مدل موهای مجلل او در دورانی که دختر جوان و ملکه ای که به زودی از بین خواهد رفت سپری شده است. درعوض ، قویترین نگاه سانسا هنگام بازگشت به شمال و بازی در نقش بانوی وینترفل است. او از رنگ های تیره ، خزهای زمستانی و سایه هایی استفاده می کند که به وضوح نه تنها قدرت بلکه غرور او در سرزمینش را نشان می دهد. کمربندی که او به عنوان بخشی از این لباس به تن می کند ، شباهت زیادی به لباس نظامی دارد و نشان می دهد که سانسا اکنون قادر به مراقبت از خود و مردمش است ، مهم نیست که چه راهی پیش روی او قرار خواهد گرفت.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

ژاکت چرمی Euron Greyjoy ( یورون گریجوی )

یورون گریجوی شخصیتی مغرور ، بیرحم ، رک  و کمی شرور است. اما هیچ کس نمی تواند منکر رابطه این پادشاه و سبک راک استار ها باشد . ظاهری تیره ، عمدتاً سیاه و چرمی یورون بسیار جالب است ، به راحتی می توان آنها را در کنسرت باند ریک اوونز ( خواننده راک ) پوشید .

تاپ چرم میساندایی

میساندایی برده آزاد شده و مشاور دنریس بعد از آزادی اکثرا با تاپ هایی چرمی و آزادی دیده می شد که به نظر میرسد که این برهنگی به مفهوم آزادی او بوده که در پوشش به تصویر می کشید. تاپ هایی با یقه های V که از کلمه ویکتوری و یا موفقیت هم معنی می دهد می تواند نشان از خلاقیت طراح لباس و هماهنگی او با فیلمنامه نویس باشد. 

کلاه شاهانه لیدی اولنا 

بگذارید این سوابق نشان دهد که پدربزرگ هاوس تایرل نه تنها به طرز چشمگیری ذکاوت و باهوشی دارد ، بلکه او در امر لوازم جانبی بسیار ماهر است!  لیدی اولنا همیشه یک پارچه و کلاه بی عیب و نقص می پوشید که با هر لباسی که برای آن روز داشت متناسب بود.

یونیفرم نگهبان شب  جان اسنو بر روی دیوار 

لباس Jon Snow به عنوان بخشی از Night Watch دلیل محکمی برای اینکه چرا همه باید کاملا مشکی بپوشند را ایجاد می کند. نه تنها همه چیز مطابقت دارد ، به شما فرصت بیشتری می دهد تا روی آنچه می خواهید انجام دهید تمرکز کنید (مانند پادشاه شمال شدن!) ، بلکه ظاهری زیبا و کلاسیک است که بدون سر و صدا نمادی از قدرت است .

لباس آریا براواوس 

 آریا به عنوان یک زن عادی در Braavos  که با یک لباس مینیمالیستی در هنگام حضور در تالار چهره ها دیده شد ، لباسی با پارچه های گشاد و دامن بلند که در حین سادگی با موقعیت مکانی فیلمنامه و اتفاقاتی که قرار بود در آینده رخ دهد کاملا همخوانی داشت.

در ادامه چند تصویر از پشت صحنه طراحان لباس های این سریال مشاهده می کنید که برنده چند جایزه مختلف نیز شده اند. 

Michele Clapton  - میشل کلپتن طراح لباس و برنده جایزه 

ecommerce website development company

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود