ترند پاییز و زمستان 2021_2020 از دید طراحان هفته مد نیویورک

نوشته شده در4 سال ها پیش با
پسندیدم 0

در این بلاگ ترند پاییز و زمستان 2021_2020 از دید طراحان هفته مد نیویورک بررسی می شود. طبق استایل هایی که معرفی شده انتظار می رود که در سال 2021_2020 استفاده از این سبک پارچه ها و طرح های بکار رفته در آنها توسط برندهای شاخص مورد استفاده قرار گیرد.تنوع و جذابیتی که در این استایل ها مشاهده می شود غالبا طرفداران زیادی داشته و مورد پسند عام است.

هفته مد نیویورک از جذاب ترین شوهای لباس می باشد که برای هر فصلی برگزار می شود و استایل هایی که قرار است سال بعد در همان فصل بکار رود را در معرض نمایش عموم می گذارد.

در این بلاگ 8 سبک اصلی که توسط طراحان مشهور لباس اعم از مارک جیکوبز، کارولینا هررا و غیره به نمایش گذاشته شده اند را بررسی می کنیم. این استایل ها از لباس های مجلسی گرفته تا استایل های اسپرت با پارچه های گلدار، پف دار، بافتنی و ... را شامل می شود.








پارچه های زاپدار:

طراحان سبک پارچه های زاپدار  پرونزا شوولر، مونس هستند.

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

این سبک در دختران کم سن و سال و تینیجرها بیشتر طرفدار دارد. اکثرا وقتی اسم زاپدار را می شنویم یاد شلوار جین زاپدار می افتیم در حالی که این استایل فقط محدود به شلوار نیست و می توان پارچه های زاپدار را در بلوز، پیراهن، کت بکار برد. طراحان با ایجاد اشکال هندسی در قسمت های مختلف لباس مانند سرشانه ها یا آستین و یا قسمت های دیگر سعی در ایجاد تنوع داشته اند. به نظر میرسد که میزان استقبال از این استایل زیاد باشد.








پارچه های شنلی:

مارینا مسسون، سیس مرجان، پرونزا شوولر طراحان ترند پارچه های شنلی می باشند.

یکی از مهمترین سبک هایی که در فرش قرمز مد نیویورک بسیار نظرها را به خود جلب کرد استفاده از یک پارچه شنل مانند همراه با یک لباس شب، تاپ و شلوار، بلوز و دامن بود.یکی از مزیت های این سبک آن است که محدودیتی برای ست کردن آن با هر لباسی وجود ندارد.به هر روی انتظار می رود که استقبال از این سبک در سال 2021_2020 زیاد باشد .








پارچه های صورتی:

تام فورد، کریستوفر جان راجرز، مارک جیکوبز از بنیان گذاران این سبک فراموش نشدنی هستند.

با توجه به اینکه رنگ سال آبی کلاسیک است استفاده از این رنگ توسط این طراحان کمی عجیب به نظر می رسد، شاید هدف آنها پرداختن به مسائل فمنیستی وحمایت از حقوق زنان است. چون رنگ صورتی بیشتر نماینده لطافت و زیبایی زنان است. بعید به نظر نمی رسد که در سال های آینده از این رنگ در دنیای مد و فشن به وفور استفاده شود. همانطور که در تصاویر می بینید محدودیتی در نوع پارچه و نوع لباسی که پوشیده می شود وجود ندارد و تنها رنگ آن مهم است. در تصویر سمت چپ یک بلوز ساده صورتی با دامن به همان رنگ ست شده است . 








سرهمی زنانه :

طراح این سبک لاکئون اسمیت است .

با این وجود که در چندین سال اخیر استفاده از سرهمی زنانه به شدت افزایش یافت به نظر می رسد که طراحان مد قصد حذف آن را از استایل های سال 2021_2020 ندارند. سرهمی زنانه نیز می تواند هم در استایل اسپرت و هم مجلسی به کار رود. نکته قابل توجه تنوع در مدل یقه ها و آستین های این سبک است.استفاده از سرهمی بسیار سلیقه ای می باشد، بنابراین پیش بینی می شود که میزان استقبال از این سبک کم باشد.








پارچه های پفدار:

کارولینای هررا، کریستوفر جان راجرز از طراحان اصلی این سبک برای سال 2021_2020 هستند.

به نظر میرسید که خیلی وقت است طراحان مد پارچه های پفدار را فراموش کرده باشند اما سال 2021_2020 براساس هفته مد نیویورک مژده ای برای علاقه مندان به لباس های پف دار داریم.امسال استفاده از این سبک را به وفور در لباس های شب می بینیم. به نظر من هر دختری باید یک لباس شب پف دار داشته باشد چرا که این سبک بسیار فانتزی و جذاب است .








لباس های کمر کرستی:

طراحان اصلی این سبک واکرا، اکوهاوس لاتا، دیون لی هستند.

یکی از ترندهای جذاب امسال استفاده از لباس های کمر کرستی همچون تاپ، بلوز،پیراهن، سرهمی می باشد.این سبک می تواند هم برای یک استایل اسپرت و هم برای یک استایل مجلسی مناسب باشد. غالب لباس های این سبکی در رنگ مشکی دیده شدند اما به نظر نمی رسند محدودیتی در رنگ پارچه ها وجود داشته باشد. رنگ مشکی در عین مدرن بودن به کلاسیک بودن استایل بصورت همزمان کمک می کند شاید علت استفاده از پارچه های مشکی برای این سبک همین بوده است.








پارچه های بافتنی:

دیون لیولا جانسون، گابریلا هارست، توری برچ از طراحانی هستند که این سبک را به نمایش گذاشتند.

100% زمستان بدون وجود لباس های بافتنی معنا ندارد. پیراهن های بافتنی، پانچ های بافت و  ژاکت های بافت امسال بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. از دیگر ویژگی این سبک طرحدار بودن این بافت ها است. که غالبا شامل طرح های فانتزی و مینیمالیستی است.








پارچه های  گلدار:

کارولینا هررا، رودارت ، کالینا استرادا طراحان مدی هستند که لباس هایی با پارچه های گلدار را یکی از ترند های اصلی پاییز و زمستان 2021_2020 در هفته مد معرفی کردند.

شاید به نظر برسد که پارچه های گل گلی برای فصل بهار مناسب تر باشد اما این طراحان مقصودشان ایجاد یک تضاد و نوآوری در صنعت مد بوده است .این پارچه ها بیشتر در لباس شب زنانه و کت های تک بکار می رود.



برگرفته از :vogue.com

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود