ترندهای بارانی و ترنچ کت های زنانه سال

نوشته شده در1 ماه پیش با
پسندیدم 0

از آن جایی که فصل زمستان در پیش است و داشتن یک ست مناسب زمستانی زنانه بسیار مهم است، خرید یک پالتو زیبا که شما را خوش استایل تر نشان دهد و تاثیر سرما را تا حد زیادی از بین ببرد برای ما زنان بسیار لذت بخش است، مخصوصا اگر یک پالتو شش دکمه بلند و شیک باشد که بتوان آن را با هر نوع لباسی ست کرد، با دیدن تصاویری از بهترین پالتو های فروشگاه شیک پوش، انتخاب های بیشتری را به شما پیشنهاد میدهیم که در ساختن یک استایل شیک زمستانی به شما کمک میکنند.

یک ترنچ کت زنانه شیک و مناسب یکی از ضروریات در کمد لباس هر زنی است. از مزایای خرید  این نوع ترنچ کت (Trench coat)، آن است که قابل پوشیدن در 3 فصل سال اعم از پاییز و زمستان و بهار است، حتی برای تمام موقعیت ها مانند رفتن به سرکار، مهمانی، کنسرت و ... مورد استفاده است.

با این کت میتوان کفش پاشنه بلند و یک کیف زنانه شیک (استایل مجلسی)، یا یک اسنیکرز زنانه سفید و شلوار جین (استایل کاملا اسپرت)، ست کرد.

دخترانه یا زنانه، کلاسیک یا مدرن، بستگی به سلیقه شما دارد، در واقع این کت در ست شدن با سایر لباس ها انعطاف پذیری خاصی دارد.

در این مطلب تفاوت ترنچ کت و بارانی و پالتو زنانه رو بررسی خواهیم کرد و ترند های سال را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد. 

 --------------------------------

 -------------------------------- 

ترند های ترنچ کت و بارانی و پالتو های زنانه

بسیاری از ما در به دنبال ترند های و لباس های مد سال هستیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای خرید ترنچ کت داشته باشیم، 

ترنچ کت زنانه چیست؟ 

ترنچ کت زنانه اغلب ویژگی های بسیاری با کت های مردانه دارند، اما متناسب با فرم زنانه طراحی شده اند و ممکن است دارای عناصر طراحی باشند که مطابق با ترجیحات مد زنانه باشد. برخی از ویژگی ها و تغییرات کلیدی که در کت های ترنچ زنانه یافت می شود عبارتند از:

استایل باریک تر

ترنچ کت های سبک زنانه اغلب به گونه ای طراحی می شوند که در مقایسه با کت های مردانه ظاهری متناسب داشته باشند و کمر و انحناها را برجسته تر کنند.

قد های مختلف

در حالی که کت های ترنچ سنتی معمولاً تا روی زانو می آیند، کت های ترنچ زنانه ممکن است طول متفاوتی داشته باشند و گزینه هایی از زانو تا میدی یا حتی تمام قد باشد.

تنوع پارچه و رنگ

 ترنچ کت های زنانه در طیف وسیعی از پارچه ها از جمله پنبه، گاباردین، چرم و ترکیبات مختلف تولید می شوند. آنها همچنین در رنگ‌های متنوعی فراتر از رنگ‌های خاکی کلاسیک مانند مشکی، سرمه‌ای، بژ و حتی رنگ‌های پررنگ‌تر هستند.

جزئیات شیک

کت های زنانه اغلب دارای جزئیات شیک مانند دکمه های تزئینی، طرح های منحصر به فرد یقه، تزیینات، و لمس های زنانه مانند توری یا طرح های گلدار هستند.

مدل‌های کمربند

مانند کت‌های مجلسی مردانه، کت‌های زنانه معمولاً دارای کمربندی هستند که در قسمت کمر قرار می‌گیرد، اما کمربند ممکن است تزئینی‌تر باشد یا برای تقویت شبح زنانه طراحی شده باشد.

مدل های مختلف یقه

در حالی که ترنچ کت های زنانه و مردانه اغلب دارای یقه های پهن هستند، مدل های زنانه ممکن است تغییراتی در طراحی یقه داشته باشند، از جمله یقه های بزرگ یا حتی یقه های جداشدنی برای تطبیق پذیری بیشتر.

تطبیق پذیری در استایلینگ

کت های ترنچ زنانه تکه های همه کاره ای هستند که می توان آن ها را بالا و پایین کرد. می‌توان آن‌ها را روی لباس‌های رسمی برای ظاهری شیک پوشید یا با لباس‌های غیررسمی برای پوشیدن روزمره ست کرد.

 -------------------------------- 

بارانی زنانه چیست ؟

بارانی زنانه که به عنوان کت های بارانی یا کت های بارانی نیز شناخته می شوند، به طور خاص برای محافظت در برابر باران و هوای مرطوب طراحی شده اند و در عین حال سبک و راحتی را نیز ارائه می دهند. برخی از ویژگی‌هایی که معمولاً در کت‌های بارانی زنانه یافت می‌شوند عبارتند از:

مواد ضد آب

بارانی زنانه معمولاً از مواد ضد آب یا مقاوم در برابر آب مانند پلی استر، نایلون یا پارچه های تخصصی ضد آب مانند گورتکس یا PVC ساخته می شوند. این مواد به دفع آب و خشک نگه داشتن پوشنده کمک می کنند.

دوخت دقیق درزها و مهر و موم آن ها

بسیاری از کت های بارانی زنانه دارای درزهای مهر و موم شده هستند تا از نفوذ آب به داخل دوخت جلوگیری کنند.

هود

هود یکی از ویژگی های رایج کت های بارانی زنانه است که در هوای بارانی از سر و گردن محافظت بیشتری می کند. برخی از هودها برای تطبیق پذیری بیشتر قابل تنظیم یا جدا شدن هستند.

تهویه و گردش هوا

برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و تجمع رطوبت در داخل کت، برخی از کت های بارانی زنانه دارای گزینه های تهویه مانند دریچه های زیر بغل یا دریچه های پشت هستند که به گردش هوا اجازه می دهد.

ویژگی‌های قابل تنظیم

بارانی زنانه اغلب دارای ویژگی‌های قابل تنظیمی مانند سرآستین، لبه‌ها و بند کشی کاپوت برای سفارشی کردن تناسب و جلوگیری از باران و باد هستند.

جیب‌ها

جیب‌های کاربردی یکی از ویژگی‌های کاربردی کت‌های بارانی زنانه هستند که برای وسایل ضروری کوچک مانند کلید یا تلفن ذخیره می‌کنند. برخی از کت های بارانی دارای جیب های زیپ دار برای امنیت بیشتر هستند.

جزئیات انعکاسی

گاهی اوقات برای افزایش دید در شرایط کم نور، لهجه ها یا نوارهای انعکاسی به کت های بارانی زنان اضافه می شود و ایمنی را در هوای بارانی افزایش می دهد.

قابلیت بسته بندی

بسیاری از بارانی زنانه به گونه ای طراحی شده اند که سبک و قابل بسته بندی باشند و برای مسافرت یا فعالیت های خارج از منزل که فضا محدود است راحت باشند.

طرح های مد روز

 بارانی زنانه علاوه بر کاربردی بودن، اغلب از طرح ها، رنگ ها و الگوهای شیک متناسب با سلایق و ترجیحات مختلف استفاده می کنند. از رنگ‌های جامد کلاسیک تا چاپ‌های پررنگ، طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها برای مطابقت با ترجیحات سبک فردی وجود دارد.

 -------------------------------- 

ترند های ترنچ کت و بارانی و پالتو های زنانه

بسیاری از ما در به دنبال ترند های و لباس های مد سال هستیم تا بتوانیم بهترین انتخاب را برای خرید ترنچ کت داشته باشیم.

ترنچ کت زنانه

 -------------------------------- 
ترنچ کت زنانه ماسیودوتی (Massimo dutti)

یکی از شیک ترین و خاص ترین مدل های ترنچ کت زنانه خاکی رنگ ماسیمودوتی است با پارچه ای خاص و گرم مخصوص زمستان و پاییزه، ماسیمودوتی معروف است به پوشاک با کیفیت، لوکس و خاص البته گران و لاکچری. اگر بودجه لازم را دارید پیشنهاد می دهیم حتما به مدل های این برند نگاهی بندازید. 

ترنچ کت زنانه ماسیمو دوتی

 -------------------------------- 

بارانی زنانه برشکا(Breshka)

از دیگر برند های معروف و ترند سال بارانی زنانه برشکا است، قیمت های اقتصادی و مقرون به صرفه یکی از مزیت های این برند است، به خاطر داشته باشید که مدل های بارانی اسپرت زنانه را می توانید در این برند پیدا کنید.

بارانی زنانه برشکا

 -------------------------------- 

پالتو زنانه زارا پشمی

پالتو زنانه می بایست از پارچه های ضخیم و گرم تهیه و تولید شوند، اگر به دنبال  خرید پالتو زنانه هستید. برند زارا مدل های متنوع زیادی در این فصل برای شما ارائه داده است که بسیار شیک و زیبا هستند، پالتو پشمی می تواند از شما در فصل سرما محافظت کند و در کنارش از استایل و مد روز هم برخوردار باشید. 

پالتو پشمی زنانه زارا

 -------------------------------- 
پالتو فوتر زنانه زارا(Zara)

پارچه فوتر یکی از مدل پارچه های پشمی است که در بین تولید کنندگان نیز وجود دارد، پالتو فوتر بسیار ضخیم هستند و رنگ های طوسی و خاکستری در این مدل های بسیار محبوب هستند. 

پالتو فوتر زنانه

 -------------------------------- 

بارانی زنانه زارا خاکی

مهم نیست چه سالی باشد و ترند سال چی باشد، رنگ خاکی همیشه بوی پول و شیکی می دهد. به راحتی با همه چیز ست می شود، این مدل  8 دکمه با کمربند که استایل بارانی کتی را ارائه می دهد یکی از پر فروشترین های سال است.

بارانی زنانه زارا

 -------------------------------- 

بارونی زنانه زارا

 -------------------------------- 

بارانی زنانه استرادیوریوس(Stradivarious)

بارونی زنانه استرادیوریوس

 -------------------------------- 
بارانی زنانه منگو(Mango)

یکی از مستقل ترین برند های پوشاک دنیا که به شخصه مورد علاقه من نیز است منگو و یا مانگو است، این بارانی زنانه منگو  با یقه بلند و استایل خاص می تواند شما را در جمع ها متمایز کند. 

پالتو زنانه منگو

 -------------------------------- 
پالتو مشکی زنانه زارا

 

 -------------------------------- 
بارانی زنانه برشکا

 

 -------------------------------- 
پالتو زمستانی زنانه استرادیوریوس

 

بارانی زنانه منگو(Mango)

 

 

ترنچ کت زنانه استرادیوریوس

 

 

کت زنانه زارا(Zara)

 

 

 

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود