7 ترکیب رنگی مناسب برای 2020

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

چگونه ترکیب رنگ لباسهای خود را بسازیم؟؟؟ آیا هارمونی در رنگ لباس ها مهم است؟ اگر مهم است چگونه باید این کار را انجام داد؟ چه رنگ هایی با هم ست شوند قشنگتر است؟ چه رنگ هایی در کنار هم ما را جذاب تر نشان میدهند؟ جواب این سوال ها را میتوان در متن زیر یافت. 

انتخاب ترکیب رنگی مناسب بسیار مهم است، هارمونی بین رنگ ها و رعایت کردن قواعد کلاسیک در انتخاب رنگ ها، در بهتر به نظر رسیدن استایل شما به طور قابل توجهی موثرند. حال این سوال که دغدغه بسیاری از ماست مطرح میشود : چه رنگ هایی بیشتر به هم آیند؟ و چگونه باید با هم ست شوند؟

 

در این متن 10 تا از مرسوم ترین و بهترین ترکیب رنگ ها را به شما معرفی میکنیم اگر به غیر از این 10 عدد پیشنهاد بهتری دارید با ما در میان بگذارید.

 

1- گروه اول:

(green and yellow)

سبز و زرد: 

سبز و زرد در اکثر ست ها با هم عالی میشوند، اگر طبع گرم دارید، برای ست کردن بر رنگهای خردلی و خاکی و سبز تیره تمرکز کنید و بالعکس اگر طبعتان سرد است لباسی با رنگ زرد روشن و سبز رنگین کمانی انتخاب کنید.

یه کاپشن زرد میتواند با یک دامن خاکستری یا یک جفت جین ست شود. فقط کافی است که اکسسوری های زرد و یا سبز را به استایل خود اضافه کنید و یک بلیز سفید بپوشید آن وقت تیپ شما فوق العاده خواهد شد.

 

2- گروه دوم:

(blue and red)

آبی و قرمز:

ترکیب آبی و قرمز از بهترین ترکیب رنگ هایی است که تا به حال دیده ایم. این که با پوشیدن یک جین آبی و یک ژاکت قرمز و یک کفش پاشنه بلند ظاهرمان بسیار تغییر میکند قابل انکار نیست. شما میتوانید با پوشیدن یک بلیز سفید با راه راه مشکی و یک جین ساده و یک کیف قرمز خوش تیپ تر به نظر برسید، یا یک شلوار قرمز را با یک شومیر آبی بپوشید تا چشمگیر تر شوید. هم چنین ترکیب رنگی آبی با سفید و قرمز با مشکی نیز بسیار جذاب است.

 

گروه سوم:

(colbat blue and turqoise)

آبی کاربنی و فیروزه ای:

یک ترکیب رنگی ملایم و قوی که لازم نیست همانند سایر ترکیب ها از یک رنگ خنثی مانند سفید یا کرم کمک بگیریم. این ترکیب با اکسسوری های نقره ای و طلایی بسیار همخوانی دارد . یک لباس سر تاسر آبی با یک کفش فیروزه ای میتواند یک انتخاب مناسب برای یک ترکیب رنگی زیبا و شیک باشد.

 

گروه چهارم:

(orange and blue)

آبی و نارنجی:

آبی و نارنجی یکی از بهترین هارمونیهای رنگی را دارند. یک شلوار آبی پر رنگ را با یک تاپ نارنجی بپوشید البته همیشه حواستان باشد که کفشی مناسب انتخاب کنید. 



بیشتر بخوانید: بهترین رنگهای لباس برای روزهای گرم کدامند؟



گروه پنجم:

(tan and maroon):

(تن : قهوه ای مایل به زرد) و خرمایی:

رنگ های روشن بسیار سخت قابل ست کردن با رنگ های دیگر هستند و  باعث میشوند استایل شما خسته کننده به نظر برسد، اما اگر شما این رنگ را با یک رنگ لاکچری مانند خرمایی ست کنید، هارمونیشان شیکتر و کلاسیک تر میشود.

بر خلاف قواعد قدیمی که باید از سر تا پا لباس ها همرنگ باشند در ست این دو رنگ در کنار هم هیچ نیازی به پیروی از این قانون نیست.

 

گروه ششم:

(pink and gray):

صورتی و طوسی:

رنگ صورتی و طوسی در کنار یکدیگر بسیار چشمگیرند، که قابل ست شدن در تمام فصول سال هستند. هیچ محدودیتی در ست کردن این دو رنگ در کنار یکدیگر وجود ندارد. یک دامن طوسی در کنار یک تاپ صورتی رنگ میتوانند یکی از بهترین کاربرد های این دو رنگ در کنار هم باشند.در انتخاب اکسسوری های خود هوشمندانه عمل کنید و رنگ آن را با این رنگ ها هماهنگ کنید.برای مثال برای این فصل میتوانید یک کلاه لبه دار طوسی را با یک دامن طوسی و تاپ صورتی ست کنید به شرط آن که کلاه یکی از این دو رنگ را داشته باشد.

 

گروه هفتم:

(white and coral): 

سفید و بنفش:

با وجود اینکه که سفید با تمام رنگها ست میشود، اگر آن را با رنگ بنفش تیره (بنفش بادمجانی) ست کنیم،ترکیب این دو در کنار یکدیگر فوق العاده است. یک زمینه سفید در کنار سایه هایی از بنفش بسیار بسیار جذاب است. این ترکیب رنگ پوست شما را شفاف تر نشان خواهد داد و نماینده زنانگی و جذابیت است. این ست رنگی آنقدر انعطاف پذیر است که حتی میتواند در کنار اکسسوری های سیلور و طلایی رنگ قرار گیرد و استایل رسمی را به استایلی اسپرت مبدل کند.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود