راه های طبیعی برای از بین بردن لکه های روغن از لباس

نوشته شده در7 سال ها پیش با
پسندیدم 0

سفید کننده، صابون شوینده و سایر مواد شوینده قوی معمولا روش های مناسبی برای از بین بردن لکه ها هستند اما همیشه یک لکه چربی یا روغن وجود دارد که به سختی از بین میرود. یکی از انواع لکه ها که از بین بردنشان بسیار سخت است لکه های روغن هستند که به طور عمده خلاص شدن از آنها ساده نیست. معمولا رنگ قهوه ای دارند و بوی بدی دارند و هم چنین باعث میشوند تا لباس شما غیر قابل استفاده شود.

آیا میدانستید که صابون های شوینده و مواد شوینده قوی نظیر سفید کننده ها میتوانند خطر های جدی برای سلامت شما ایجاد کنند و حساسیت ها و بیماری های پوستی فراوانی را موجب میشوند در ادامه 3 راه حل خانگی بدون استفاده از مواد شیمیایی شوینده را پیشنهاد میکنیم که در از بین رفتن لکه های روغن موثرند.

راه حل 1:

پودر تالک:

وقتی صحبت به سفید کننده قوی می رسد اسم پودر تالک مطرح میشود. این پودر سفیده و لکه های مایعات رو به سرعت پاک میکند. بهترین بخش این راه حل آن است که این پودر میتواند برای لباسهای ظریف نیز استفاده کرد و هرگز موجب تغییر رنگ لباس نمیشود.

پس کافی است که یک پودر تالک بگیرید و به آرامی روی لکه روغن بپاشید، حالا به آرامی پودر را بر روی لکه بفشارید بعد شما میبینید که این پودر به لباس شما میجسبد (دقیقا همان جا که لکه ریخته بود) و بعد از 20 الی 30 دقیقه لکه به طور کامل از بین میرود.

 

----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

راه حل 2:

سرکه:

سرکه در از بین بردن لک لباس بسیار موثر است جدا از این، بوی بد سرکه ناشی از لکه های روغن را از بین میبرد و نقش ضدعفونی کننده دارد. تنها کاری که باید کرد آن است که بخش لکه دار را با سرکه خیس کرد البته اگر لباس شما رنگی است سرکه را با آب داغ (به اندازه مساوی) مخلوط کنید.

 

 

 

 



بیشتر بخوانید : نکاتی جالب برای شست و شوی انواع پارچه



 

راه حل 3:

لیمو:

به عنوان یک سفید کننده عمومی میتوان از آن یاد کرد که میتواند لکه روغن را از بین ببرد و روغن را جذب کند. فقط تکه ای از لیمو را ببرید و آن را روی لکه بمالید شما میتوانید از پوست لیمو به عنوان اسکراب طبیعی جهت خلاص شدن از لکه روغن استفاده کنید. اگر لکه به سختی از بین میرود لیموی بیشتری استفاده کنید.

 

 

 

 

3 کامنت ها
  • Reader

    Reader 1395-09-26

    Nice topic
  • Reader

    Reader 1395-09-26

    Nice topic
  • Reader

    Reader 1395-09-26

    Nice topic
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود