هر آنچه که باید در مورد لباس نوزاد دخترانه بدانید

نوشته شده در1 ماه پیش با
پسندیدم 0

نگاهی به همه چیزهای ضروری که باید در مورد خرید لباس های دخترانه نوزاد تازه متولد شده بدانید، را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت!

پدر و مادر شدن یک تجربه هیجان انگیز است و خرید لباس نوزاد جدید یکی از هیجان انگیزترین بخش های این سفر طولانی مدت است. با گزینه های بسیاری که می توانید از بین آنها انتخاب کنید، دانستن اینکه که چه چیزی برای نوزاد دختر خود بخرید می تواند بسیار دشوار باشد. اما نگران نباشید  از اولین لباسی که او را به خانه آورد تا وسایل ضروری، ما به شما کمک می کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید. با کمی برنامه ریزی و آمادگی، با نو رسیده خود برای تمام لحظات خاص زندگی آماده خواهید بود!

-------------------------------------

یک نوزاد دختر به کدام لباس ها نیاز دارد؟

اولین لباس کودک شما یک لباس خاص است و فرصتی عالی برای نشان دادن استایل شخصی خود است. شما می توانید هر چیزی را از یک شلوار سنتی و پادار گرفته تا یک لباس زیبا انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که کودک شما احتمالاً به سرعت بزرگ می شود و لباس ها برای آن کوچک خواهد شد، بنابراین ممکن است بخواهید سایز بزرگ را انتخاب کنید. اولین لباس کوچولوی شما همیشه یک خاطره خاص برای شما و خانواده شما خواهد بود. و تمام عکس ها با لباس های نوزاد شماست که خاطره می شود. پس از لباس های گشاد پرهیز کنید.

وقتی صحبت از لباس نوزاد تازه متولد شده می شود، چند مورد ضروری وجود دارد که هر والدینی که تازه متولد شده باید در دست داشته باشند. 

سرهمی نوزاد

سرهمی نوزاد دختر یک لباس اصلی برای نوزادان تازه متولد شده است و لایه ای مناسب برای تمام فصول است. آنها مواد مختلفی دارند و در دو مدل آستین بلند و کوتاه در دسترس هستند. در مرحله بعد، سرهمی انتخابی عالی برای شب‌ها هستند، زیرا به راحتی می‌توان آن‌ها را پوشید و درآورد و کودک شما را هنگام خواب پوشانده و راحت نگه می‌دارد.

سرهمی نوزاد

-------------------------------------

شلوار پادار نوزاد 

راه حلی ایده آل برای گرم نگه داشتن کودک شما به خصوص در ماه های سرد است. آنها همچنین برای پوشاندن پاهای کوچک و محافظت در برابر سرما عالی هستند.

خرید لباس نوزاد

-------------------------------------

جوراب نوزاد 

یکی دیگر از لوازم ضروری برای گرم نگه داشتن پای کودک شماست. جوراب ها همچنین برای محافظت از انگشتان پا بسیار عالی هستند.

-------------------------------------

کلاه نوزاد

یکی از ضروری ترین لباس های این کوچولو ها کلاه است، زیرا به گرم نگه داشتن سر و محافظت از پوست ظریف آنها در برابر نور خورشید کمک می کند.

-------------------------------------

کفش نوزاد دخترانه

واضح است که نوزاد شما قادر به راه رفتن نیست اما نمی توانید لباس آن را بدون کفش نوزاد بپوشید، برای اینکه به مهمانی بروید حتما به یک جفت کفش ظریف و با نمک نیاز دارید بنابراین فراموش نکنید که چند جفت کفش برای دوران نوزادی تهیه کنید که رنگ های شاد داشته باشند

کفش نوزاد دخترانه

-------------------------------------

سرهمی دخترانه بدون پا

برای اینکه پوشک بچه را راحت بتوانید عوض کنید سرهمی را انتخاب کنید که دکمه هایی در میان پای نوزاد شما وجود داشته باشد. تا به راحتی بتوانید آن را باز کنید بدون اینکه نوزاد شما کلافه شود.  

ست لباس نوزاد

-------------------------------------

شلوار نوزاد دخترانه

اگر می خواهید نوزاد شما استایل متفاوتی داشته باشد می توانید چند مدل شلوار پشمی و گرم برای زمستان بخرید که گرمای لازم را بتواند تامین کند. شلوار نوزاد ساده هستند و قد شلوار بر اساس سایز استاندارد نوزاد تولید می شوند و بر اساس چند ماهگی دختر خوشگل شما تعیین می شود.

شلوار نوزاد دخترانه

-------------------------------------

هنگام خرید لباس نوزاد چه نکاتی را باید در نظر گرفت

هنگام خرید لباس نوزادی، راحتی و دوام بسیار مهم است. همیشه اقلام باکیفیت ساخته شده از مواد نرم و قابل تنفس مانند پنبه را در اولویت قرار دهید که پوست ظریف کودک شما را تحریک نکند. گیره ها و زیپ ها باید به راحتی قابل استفاده و محکم باشند و درزها باید صاف و صاف باشند تا از تحریک پوست جلوگیری شود.

مهم است که به خاطر داشته باشید که کودک شما به سرعت رشد می کند. بنابراین توصیه می شود اقلامی را خریداری کنید که یک سایز بالاتر از اندازه فعلی کودک شما هستند تا همیشه آماده باشید. به خاطر داشته باشید که برخی از اقلام ممکن است پس از شستن جمع شوند، بنابراین حتما دستورالعمل های مراقبت و شستن لباس ها را به دقت بخوانید.

-------------------------------------

شستشو لباس نوزاد 

به یاد داشته باشید که شستن و خشک کردن لباس نوزاد می تواند یک کار ظریف باشد. چه یک والدین جدید یا یک مراقب باتجربه باشید، مهم است که بدانید چگونه لباس کودک خود را به درستی تمیز کنید و از آن مراقبت کنید. همیشه هنگام شستن لباس های نوزادتان از مواد شوینده ملایم استفاده کنید. از استفاده از شوینده های خشن که می توانند پوست کودک شما را تحریک کنند، خودداری کنید. در عوض، یک شوینده ملایم و بدون عطر را انتخاب کنید که به طور خاص برای نوزادان طراحی شده است. این کمک می کند تا لباس های کودک شما نرم، تمیز و راحت باشد. علاوه بر این، آب داغ می‌تواند لباس‌های ظریف نوزاد را جمع و آسیب برساند، بنابراین بهتر است آن‌ها را در آب سرد بشویید. آب سرد همچنین به حفظ رنگ و شکل لباس کودک شما کمک می کند. برای جلوگیری از چروک شدن و آسیب دیدن لباس های ظریف کودک، آن را خشک کنید یا دراز بکشید تا خشک شود. از استفاده از خشک کن خودداری کنید، زیرا حرارت زیاد می تواند لباس ها را جمع کرده و آسیب برساند.

-------------------------------------

لباس نوزاد خوب و با کیفیت از کجا بخریم ؟

در فروشگاه اینترنتی لباس شیک پوش خرید برای فرزند کوچکتان آسان است. خرید برای نوزاد دختر جدید خود یک تجربه هیجان انگیز است و با اصول اولیه صحیح، همه چیز لازم را برای راحت و دنج بودن او خواهید داشت. علاوه بر خرید لباس‌های دخترانه طراحی شده، می‌توانید تمام وسایل ضروری اتاق کودک خود را نیز تهیه کنید. با قنداق و پتوهای کودک طراح ما، می توانید کودک خود را در تمام طول سال به سبکی گرم و دنج نگه دارید. سایر ملزومات نوزادان مانند رختخواب نوزاد، پدهای تعویض پنبه ای، تعویض روکش تشک، کیسه خواب، ملحفه های ارگانیک کودک، جعبه های پوشک، و بالش های تزئینی شیک را فراموش نکنید.

اگر به دنبال هدیه ای عالی برای نوزاد و والدینش هستید، به مجموعه گسترده ما از لباس های نوزاد نگاه نکنید. در Shikpoush.com  می‌توانید تمام لباس‌های کودک و لوازم ضروری کودک خود را یک جا تهیه کنید. با بیش از 1000 مدل لباس کودک برند در زیر یک سقف می توانید لباس نوزاد زارا ، لباس نوزاد اچ اند ام و بسیاری از برند های مطرح دنیا را یک جا ببنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

محصولات مرتبط
نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید
تنظیمات
منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود