کفشم تنگه ، کفشم پامو میزنه ، کفشم زود کثیف میشه !!!

نوشته شده در6 سال ها پیش با
پسندیدم 0

ما خانم ها عاشق خرید کفش هستیم ( حداقل من که اینطوری هستم ) ، تو کمد خیلی از خانم ها بیشترین چیزی که به چشم میخوره کفشه ، معمولا بعد از هر خرید اینترنتی کفش  ، از مادر عزیزم این جمله تکراری " بازم کفش خریدی "  رو میشنوم . در ادامه می خوام مطلبی در مورد کفش به اسم ترفند کفش با شما در میان بگذارم

با توجه به علاقه مندی من به کفش و تجربه سال ها کار در شیک پوش نیاز میدونم چند نکته اساسی برای استفاده از کفش مردانه ، کفش زنانه و یا مراقبت و نگهداری از کفش و پا رو که به صورت تصویری آماده کردم با شما مرور کنیم.

اول از همه باید یاد آوری کنم که قالب کفش های برند ها معمولا با یکدیگر متفاوت هستند ، پس قبل از هر خرید اینترنتی حتما جدول سایز بندی برند مرتبط رو بررسی کنید ، در ادامه یادآور می شوم که مطابق ضرب المثل معروف هرچه قدر پول بدی آش می گیری پس در خرید کفش مناسب و زیبا دقت کنید چون کفش با قالب غیر استاندارد و یا جنس نا مرغوب می توانند آسیب های جدی در زمینه پوستی ، ستون فقرات و بسیاری موارد دیگر برای شما به وجود بیاورند .  در صورتیکه مایل به مشاهده و خرید کفش زنانه و خرید کفش مردانه هستید کلیک کنید تا از مدل های ما دیدن کنید.



بیشتر بخوانید: طرز استفاده صحیح از کفش پاشنه بلند برای بانوان





----------------------------------------------------

فروشگاه اینترنتی لباس

----------------------------------------------------

تمامی حقوق قانونی این مطلب برای نویسنده محفوظ می باشد و کپی برداری با ذکر نام منبع و نویسنده محفوظ می باشد.

نظر بدهید
نظر بدهید
لطفا وارد شوید تا بتوانید نظر دهید

تنظیمات

منو

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره موارد مورد علاقه ایجاد کنید.

ورود